Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 16:20
beuk
beuk is offline
--van die achterlijke mensen die hun groente of fruit niet afwegen in de supermarkt, en dan als het erop aankomt de hele supermarkt weer door moeten lopen terwijl de hele rij staat te wachten...
--mensen die geen richting aangeven
--dat ik niet meer dan 2-3 uur achter elkaar meer kan slapen...
Oud 18-06-2002, 16:21
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:
--mensen die geen richting aangeven
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 16:22
beuk
beuk is offline
Citaat:
******** schreef:
dan blijf je eindeloos achter zo'n fietser aanrijden omdat je wilt afslaan, en dan slaan ze zelf ook af :/
Oud 18-06-2002, 16:25
beuk
beuk is offline
oh en iets persoonlijks:

m'n telefoon doet het niet meer... en wat ik gehoord heb duurt het al een weekje of 4 om er alleen al naar te laten kijken, plus dat ik waarschijnlijk een nieuwe kan gaan kopen (nat geworden)
Oud 18-06-2002, 16:33
Geraldine
Geraldine is offline
snik...
Oud 18-06-2002, 17:11
Paige
Paige is offline
Ik wil hem, hij wil mij (weet ik bijna zeker), maar het gaat gewoon niet...

En ik heb potverdorie weer de Bold and the Beautiful gemist..Dat wordt weer de herhaling kijken..(nog een halve dag wachten duss..)..

Uuh, dat lucht op

Oeeeeeeeeh, het begint te stortregenen hier..Gaaf..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:28
de
de is offline
-mijn geld is op
-mijn sleutelbeen is uit de kom
-mijn afstandsbediening is kapot
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:42
Optima
Optima is offline
ik erger me (semi) dood aan:

- sheeba reclames waarin zo'n decadente vette kat haar voer gaat keuren, terwijl het gewoon en blik samengeperste sardientjes is en daarbij te bedenken dat ik huisdieren HAAT snap ik niet waarom men een kat a) in huis neemt b) zo'n fucking dure shit voor dat beest gaat kopen als deze over max 5 jaar toch de pijp uit is en c) er kinderen sterven van de honger....zeg nu zelf dan kijk je toch NIET met een lekker gevoel naar zo'n reclame....

- mensen ( jaja....) die, ten onrechte, anderen veroordelen op het feit dat ze zich zogenaamd ' elitair of ' verheven' gedragen, wat slechts voorkomt uit hun eigen frustrerende minderwaardigheidscomplex en jaloezie.

- voetbal ( hooligans) ik zie de lol NIET in van 90 minuten achter een balletje aanlopen om m tussen twee paaltjes te krijgen, het zal wel iets mannelijks zijn. Ik snap al HELEMAAL niet waarom er, als er verloren is, zo'n geweld wordt gepleegd door veelal : MANNEN die zonodig moeten laten blijken dat hun bekrompen zieltjes niet normaal een tegenslag kunnen accepteren. Qaarom gaan ze niet gezellig met z'n allen met de voeten op de grond stampen tranen met tuiten huilen en roepen boeehooeeeee....GROW UP.

- bierdrinkers ( hoempapakroegenganger/ skihutfans): tja...dat vind ik gewoon neanderthalergedrag. Ze moeten het zelf weten...maar tziet er niet uit.

- WET STUDIFINANCIERING 18 + : je wordt gewoon afgestraft als je je schoolloopbaan EERDER aflegd, want dan wordt je financieel benadeeld door de regering. Waar anderen wanneer ze 18 zijn nog een overlappende periode geld krijgen en DAN studiefinanciering, krijgt een 17jarige vwo afgestudeerde nog kinderbijslag tot de maand dat deze 18 wordt. Dat betekend dus a) ondkosten b) het gemis van overlappende periode
je wordt dus gewoon gedemotiveerd om het SNELLER te doen, vet afgestraft vanwege je enthousiasme, of goed leergedrag. Gelijken kansen in het onderwijs, ik SPUUG erop....

- de tweede fase....( no need for arguments)

-
Oud 26-06-2002, 15:19
Mindfields
Mindfields is offline
1) dat ik nog steeds geen dropshot kan met voetbal (tenminste zo noemen we dat, tis iig een bruut gezicht)
2) dat mijn keel zwaar ontstoken is
3) dat ik vanavond een feest op school heb waarbij ik niet tot t eind mag blijven
4) dat mijn vriend over een week 3 weken naar Frankrijk gaat

dat vind ik vervelend
Oud 26-06-2002, 15:22
heavinly
heavinly is offline
Ja.. nou.. blijven zitten
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:44
de
de is offline
oja: nog iets waar ik me dood aan erger

als ik naar een cu2 zit te kijken kan je er geld op inzetten dat heel de adressenlijst volstaat met Rl-Girl, Polomaster, Polohockeymeisje en als je daar op klikt staat die pagina helemaal vol met van die kutpaardjes.

Maarja, misschien ligt het ook aan de pagina's die ik bezoek

Mensen, wees origineel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
oja: nog iets waar ik me dood aan erger

als ik naar een cu2 zit te kijken kan je er geld op inzetten dat heel de adressenlijst volstaat met Rl-Girl, Polomaster, Polohockeymeisje en als je daar op klikt staat die pagina helemaal vol met van die kutpaardjes.

Maarja, misschien ligt het ook aan de pagina's die ik bezoek

Mensen, wees origineel
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 15:49
Verwijderd
Ik baal er zo, zo, ZO ontzettend van dat die @#$% van een regisseur van de musical mij doorheeft laten dansen met een gekneusde enkel, waardoor ik waarschijnlijk nu NOOIT meer mag dansen, en in ieder geval turnen helemaal door moet strepen.. Geen salto's meer, NIETS. Waardoor ik mijn pas terug gewonnen hoofdrol in de musical ook automatisch kwijt ben.. Komende maanden niet dansen, niet tennissen, niet turnen.. *huil*

Oh, en ik baal ervan dat ik net moest bloedprikken, en ik nu licht in m'n hoofd ben en m'n moeder denkt dat ik me aanstel. *grom*
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 16:05
de
de is offline
Citaat:
nare man schreef:

herkenning?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:42
Joanie
Joanie is offline
mijn frustratie: niemand kan eerlijk zijn!
Reageren

Regels voor berichten