Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Italiaan lijkt me echt heel koel. Het is een prachtig land met een prachtige taal en prachtige vrouwen... En dan hoop ik dat ik niet zo'n mama-figuur word.
Anders lijkt het me ook wel leuk om een Deen te zijn. Heerlijk blond koppie, blauwe ogen (lekker fris uiterlijk, itt NL), ook prachtige vrouwen en tja.. ook de taal is eh... grappig. (Knäckebröd? Nř, Börenkřl! Damn, dus toch een minpuntje...) Maar het blijft een leuk volk. Absoluut niet zou ik een Belg willen zijn, dan ga ik ook zo praten en krijg ik ook kinderen die zo gaan praten en... Ik hield niet van pannekoeken. Maar goed.
||
Citaat:
ik denk dat ik als inwoner van de diepe bossen van Papua Nieuw Guinea best gelukkig zou zijn nare: Belg lijkt mij ook wel fijn. Fransen vind ik te chaotische en Nederlanders eigenlijk te georganiseerd ![]()
||
Citaat:
![]() zo zie ik het ook ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou graag Fries willen zijn....
![]() Ik zou dus eigenlijk nooit een andere nationaliteit willen. Zwistserland is een prachtig land, maar de mensen lijken me niet leuk. ff denken......Italië komt nog het meest in aanmerking. Lekker warm en mooi land en ook wel leuke mensen denk ik. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nationale Politie Clemenzia | 25 | 19-12-2010 08:43 | |
De Kantine |
nationale complimenten dag Verwijderd | 33 | 03-03-2008 22:23 | |
PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet' Mark Almighty | 500 | 26-02-2007 20:29 | |
dubbele nationaliteit vichog | 92 | 21-11-2006 19:12 | |
Drugs & Alcohol |
Maffia kweekt marihuana in nationale parken VS coopergirl | 15 | 08-09-2006 21:27 | |
Muziek |
Nationaal Junior Songfestival Goede Fee | 27 | 29-09-2004 19:58 |