Advertentie | |
|
![]() |
|
Andere fles, Aansteker, Lepel van het Mepal vakantiebestek, Tafelrand (is moeders blij mee), Nokia 3210 (doet t ook goed
![]() Eigenlijk alles waarmee je hefboom kan simuleren en geschikt is om onder t randje van een flesje te krijgen. |
![]() |
|
Heb niet alle reacties gelezen dus weet niet of het er al tussenstaat, maar voor mij is het simpel. Ken iemand die het tussen z'n tanden steekt ,als ik alweer eens te lui ben om de opener te vragen, en flesje is open. Simpeler bestaat niet jah mss toch wel moest ik het zelf kunnen, maar denk niet echt dat het gezond is.
![]() xxx Faith
|
![]() |
*ander flesje
*frisdrankfles *haring (van de tent) *ketcupfles (plastic van Remia) *kratje *aansteker *tafel *wc-rolhouder (op het toilet in scharendijke Camping ''Duin en Strand'' *tanden *ring *schaar *fiets *koelkast *stoel *blikje frisdarnk *plastic aanmaak vloeistof fles *mobiele telefoon als ik nog meer weet zet ik het er wel op
|
Verwijderd
|
ALS je geen opener hebt
DAN zoek je naar een aansteker ALS je dan een aansteker hebt DAN maak je hem daarmee open ALS je geen aansteker hebt DAN maak je 'm open met een ander flesje ALS het het laatste flesje is DAN zoek je een scherpe rand ofzo ALS er geen scherpe randen in de buurt zijn DAN ben je toch echt aangewezen op je tanden.. beetje lastig maar het gaat wel, niet met je voortanden doen, met je kiezen is 't wel te doen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Moet ik me nu doodschamen of wat??......... DarkMoontje | 104 | 22-09-2012 17:10 | |
Liefde & Relatie |
Zijn Vrouwen Nou Zo Moeilijk Of Mannen Nou Zo Makkelijk? JonathanJohnson | 20 | 19-01-2010 17:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nietzsche hans01 | 29 | 19-01-2006 16:33 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #39 coopergirl | 487 | 08-10-2005 23:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 18:39 |