Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
heeft je vader aan mee gestemd ja of nee.?

ja dan is het geen moord
NEE dan is het brute moord..
Volgens mij heeft mijn hond nog een groter inlevingsvermogen dan jij..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 17:22
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

die girl18.... ik lees toch echt een beschuldiging van moord, en later opeens weer niet meer
nee, idd. dat vond ik dus ook een beetje raar...
Oud 04-08-2002, 17:30
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

huh? Dat zei je toch juist wel? Als je vader er geen zeggenschap in heeft gehad is het brute moord... volgens mij zei je dat.
ok ok maar ik heb niet persoonlijk gezegd tegen jullie jullie zijn moordenaars en wat dan nog als ik het zeg wat boeit jou het nou wat iemand via inet te zeggen heeft sorry hoor maar dat begrijp ik echt niet
Oud 04-08-2002, 17:31
girl18
girl18 is offline
Citaat:
******** schreef:
Volgens mij heeft mijn hond nog een groter inlevingsvermogen dan jij..
ohw gefeliciteerd je hond ermee..
Oud 04-08-2002, 17:33
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
ohw gefeliciteerd je hond ermee..
Weet je verdomme wel hoe moeilijk zoiets is voor die mensen?!? En jij noemt het moord .. tss, fuck off.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 17:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
******** schreef:
Weet je verdomme wel hoe moeilijk zoiets is voor die mensen?!? En jij noemt het moord .. tss, fuck off.
idd. Nou, ik ga niet meer op jou (= girl18) reageren, want je bent echt behoorlijk kwetsend bezig.
Oud 04-08-2002, 17:47
Shock
Shock is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

idd. Nou, ik ga niet meer op jou (= girl18) reageren, want je bent echt behoorlijk kwetsend bezig.

Negeren is met dat soort mensen nog het beste geloof ik
Oud 04-08-2002, 18:13
RexIorum
RexIorum is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ok ok maar ik heb niet persoonlijk gezegd tegen jullie jullie zijn moordenaars en wat dan nog als ik het zeg wat boeit jou het nou wat iemand via inet te zeggen heeft sorry hoor maar dat begrijp ik echt niet
Beste meid numero 18,

Je bent behalve ondoordacht en kwetsed ook laf. Eerst meen je in een stoute bui mensen er van te kunnen beschuldigen dat ze hun familieleden vermoorden, daarna ga je doen alsof je iets van een gevoel hebt. Ik zal je uitleggen wat moord is. Dat is het doodmaken van iemand om niet medische gronden tegen zijn zin in, wanneer iemand echter op medische gronden niet meer gelijkgesteld kan worden aan een "normaal" mens is deze persoon in zekere zin al een beetje gestorven (zoals met hersendood). Een "gestorven" persoon kan je dus niet vermoorden, DUH. Jij beschuldigd mensen valselijk van de meest vreselijke misdaden, je bent nog minder dan een baarmoederwrat, jij bent het levend bewijs van een gefaald abortusbeleid.

Overpeins je zonden en misschien kan de wereld je het nog vergeven.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:04
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
bedankt,
moet ik me gaan aangeven bij de politie?
"Hallo, k en mn moeder hebben een brute moord op mn vader gepleegd."
Just what I needed 2 hear at this moment.
Thnx..
Damn, zit hier bijna te janken en te trillen van woede,
zo'n opmerking doet echt pijn girl18,
maar dat zal jij, zonder gevoel, wel niet snappen.
Oud 04-08-2002, 21:34
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

of is het niet kwetsend voor je vader dat zijn *geliefdes* gewoon te stekker er uit hebben getrokken omdat het anders toch niks meer word..
Oud 04-08-2002, 21:36
girl18
girl18 is offline
Citaat:
RexIorum schreef:

Beste meid numero 18,

Je bent behalve ondoordacht en kwetsed ook laf. Eerst meen je in een stoute bui mensen er van te kunnen beschuldigen dat ze hun familieleden vermoorden, daarna ga je doen alsof je iets van een gevoel hebt. Ik zal je uitleggen wat moord is. Dat is het doodmaken van iemand om niet medische gronden tegen zijn zin in, wanneer iemand echter op medische gronden niet meer gelijkgesteld kan worden aan een "normaal" mens is deze persoon in zekere zin al een beetje gestorven (zoals met hersendood). Een "gestorven" persoon kan je dus niet vermoorden, DUH. Jij beschuldigd mensen valselijk van de meest vreselijke misdaden, je bent nog minder dan een baarmoederwrat, jij bent het levend bewijs van een gefaald abortusbeleid.

Overpeins je zonden en misschien kan de wereld je het nog vergeven.
ohw please get a life.. ik heb niet eens zin om die bericht van jou te lezen.. en dan ben ik maar een baarmoederwrat of een gefaald abortusbeleid
Oud 04-08-2002, 21:40
Amidala
Amidala is offline
Natuurlijk blijven hopen dat het weer beter zal gaan met die persoon.
Maar op een gegeven moment zou ik er (hopelijk) ook wel achter komen dat het zo ook geen nut heeft, en toch wel de stekker eruit trekkken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:41
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:
bedankt,
Thnx..

het spijt me dat je nu verdriet hebt het was niet me bedoeling geweest om iemand te kwetsen.. maar mijn mening is als je de stekker van iemand eruit trekt zonder maar te weten of hij het goed vind of niet dan is het moord.. en het is niet echt een moord wat strafbaar is maar het is toch wel moord.. het is geen moord in koele bloed uit haat/jaloezie/nijd/of als hobby.. maar een moord uit liefde voor de persoon wie je het niet aandoet.. en ik heb nooit gezegd dat het verkeerd is.. ik heb alleen gezegd dat het moord is ik had niet moeten zeggen dat het bruut was want dat is het niet..

en ik heb genoeg gevoel bij me zitten maar die laat ik niet op het i.net zien want dat is mijn zwakheid en me zwakheiden toon ik niet via het i.net..
Oud 04-08-2002, 22:05
RexIorum
RexIorum is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ohw please get a life.. ik heb niet eens zin om die bericht van jou te lezen.. en dan ben ik maar een baarmoederwrat of een gefaald abortusbeleid
Je hebt harde beweringen gemaakt, waarschijnlijk omdat je interessant wilde zijn. Dat je iemand uitmaakt voor brute moordenaar is een brug te ver, dat zou niemand mogen tolleren, om later je excusses te maken is te zwak. Dat je met dit soort zaken en oordelen over het leed en de dilemmas van anderen een scheldkannonade ontketend viel te verwachten. Dat je vervolgens doet alsof je te verwaand bent om mijn berichten te lezen (nadat je ze gelezen hebt overigens), is onwaarschijnlijk. Het voelt nooit leuk als mensen je uitmaken voor een ongewenste endometrium-wildgroei en dat was ook de bedoeling. Het lijkt mij dat niets dan schaamte past in jouw situatie. Ik verwijt je terechte misdaden in tegenstelling tot wat jij doet. Het gaat me te ver om je ook een comateuze vader of moeder toe te wensen. Laten we het er op houden dat je iets gezegd hebt van een misdadige domheid en dat je te koppig bent om het toe te geven. Ik hoop dat je tot bezinning komt eer je nog meer mensen zo grof weet te beledigen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:12
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
En hij ligt nog aan een apparaat dat hem ademend houdt. Maar je hebt er niets aan. Hij wordt een kaspplantje.

Zou je de stekker er uitrekken of niet???
ja, tenzij die persoon heeft aangegeven te willen blijven leven in die situatie...

het meest enge lijkt mij dat die mensen meestal horen wat er wordt gezegt, het is n.l. een soort bewusteloos.
Oud 04-08-2002, 22:26
Verwijderd
als diegene dat zou willen en een verklaring had getekend, dan wel denk ik... maar als diegene dat niet zou willen, absoluut niet.

een week geleden is mijn oom overleden aan keelkanker, hij had het al een half jaar. Hij heeft voor z'n dood enkele uren in coma gelegen, maar had uitdrukkelijk verzocht om hem een natuurlijke dood te laten sterven. De laatste paar maanden was hij broodmager, hij kon niet meer eten en kreeg voedingsstoffen via een infuus, hij kon ook niet meer praten en schreef wat hij wilde zeggen, op op een klein krijtbordje... en hij schreef veel brieven... op het laatst kon hij ook niet meer lopen of zelfs zitten, maar hij genoot nog wel van alles wat hij zag.
de laatste dagen keek hij echt uit naar zijn dood, zoals je naar een verjaardag uit kijkt, niet omdat hij niet meer van het leven hield maar omdat hij graag een nieuw begin wilde maken, hij was boeddhistisch en geloofde dus in reïncarnatie...
hij had al een paar keer eerder steeds enkele uren in coma gelegen, op die momenten was hij ook een kasplantje, wat als iemand er toen de stekker uit had getrokken...?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

en ik heb genoeg gevoel bij me zitten maar die laat ik niet op het i.net zien want dat is mijn zwakheid en me zwakheiden toon ik niet via het i.net..
gevoel is geen zwakheid
onvermogen om je gevoel te gebruiken wel
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 23:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
hij had al een paar keer eerder steeds enkele uren in coma gelegen, op die momenten was hij ook een kasplantje, wat als iemand er toen de stekker uit had getrokken...?
wil ik wel even op reageren. Als je oom nog uit zijn coma is ontwaakt, vind ik niet dat hij op dat moment een kasplantje is. Dan is er in EEG's nog veel hersenactiviteit te registreren etc.
Bij mijn vader was het een ander geval. Zijn hersens waren dusdanig beschadigd, dat hij niet meer bij kon komen. Vind ik toch wel even wat anders.
Oud 04-08-2002, 23:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Barbabarbara schreef:
bedankt,
Thnx..
ik weet hoe je je voelt... Maar je moet niet vergeten dat dit iemand is, met wie de meeste mensen het niet eens zijn (blijkt ook wel weer uit dit topic). Ik heb ook wel irl dit soort reacties gekregen en dat doet nog meer pijn. Toch moet je op de een of andere manier beseffen dat sommige mensen anders denken, maar het voelt inderdaad kut, als ze zo over je denken. Nou ja, ik vind niet dat jij en je moeder fout gehandeld hebben, en gelukkig ben ik ook niet aan mezelf gaan twijfelen, omdat ik weet dat we gewoon geen keus hadden. *knuf*
Oud 04-08-2002, 23:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:

het meest enge lijkt mij dat die mensen meestal horen wat er wordt gezegt, het is n.l. een soort bewusteloos.
als iemand echt hersendood is, (dus het zogenoemde "kasplantje") hoort hij misschien nog wel wat er gezegd wordt, maar kan hij het met geen mogelijkheid begrijpen. (ik heb het dus nog steeds over het geval met m'n vader...)
Oud 05-08-2002, 10:54
girl18
girl18 is offline
Citaat:

Je hebt harde beweringen gemaakt, waarschijnlijk omdat je interessant wilde zijn. Dat je iemand uitmaakt voor brute moordenaar is een brug te ver, dat zou niemand mogen tolleren, om later je excusses te maken is te zwak. Dat je met dit soort zaken en oordelen over het leed en de dilemmas van anderen een scheldkannonade ontketend viel te verwachten. Dat je vervolgens doet alsof je te verwaand bent om mijn berichten te lezen (nadat je ze gelezen hebt overigens), is onwaarschijnlijk. Het voelt nooit leuk als mensen je uitmaken voor een ongewenste endometrium-wildgroei en dat was ook de bedoeling. Het lijkt mij dat niets dan schaamte past in jouw situatie. Ik verwijt je terechte misdaden in tegenstelling tot wat jij doet. Het gaat me te ver om je ook een comateuze vader of moeder toe te wensen. Laten we het er op houden dat je iets gezegd hebt van een misdadige domheid en dat je te koppig bent om het toe te geven. Ik hoop dat je tot bezinning komt eer je nog meer mensen zo grof weet te beledigen.
natuurlijk ik wil intersant over komen..
Oud 05-08-2002, 10:56
girl18
girl18 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

gevoel is geen zwakheid
onvermogen om je gevoel te gebruiken wel
sorry ik toon mijn gevoel niet via het i.net want ik vind het mijn zwakheid .. en als jij dat niet vind is dat jou zaak maar ik vind van wel BOEIUH
Oud 05-08-2002, 10:57
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
girl18 schreef:

natuurlijk ik wil intersant over komen..
lees je weer alleen de eerste zin...
Oud 05-08-2002, 11:12
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ligt eraan wat de artsen ervan zeggen. Als die zeggen dat hij niet meer bij zou komen of als kasplantje bij zou komen zou ik ervoor kiezen de stekker eruit te trekken.
Oud 05-08-2002, 11:18
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

lees je weer alleen de eerste zin...
nee ik heb de rest ook gelezen maar ik heb geen zin om er op in te gaan meer.. ik vind het moord en daarmee uit..
Oud 05-08-2002, 12:08
RexIorum
RexIorum is offline
Citaat:
girl18 schreef:

nee ik heb de rest ook gelezen maar ik heb geen zin om er op in te gaan meer.. ik vind het moord en daarmee uit..

Helaas, het is daar niet mee uit. Je kan niet alles zomaar zeggen zonder verder de consequenties daarvan te ondervinden. Branden zal je, in het eeuwige hellevuur van de onderwereld, je bent gewogen en te licht bevonden. Jij bent één van die mensen die nadat ze de meest vreselijke dingen gezegd hebben niet meer voor rede vatbaar zijn, waarschijnlijk omdat je te bang bent om onder ogen te zien wat voor iemand je bent. Er is een speciaal plekje voor mensen die geen berouw van hun zonden hebben, onthoud dat goed, voor wanneer er bij jou de stekker uit gaat.

MENE MENE TEKEL UPHARSIN
Oud 05-08-2002, 12:25
girl18
girl18 is offline
Citaat:
RexIorum schreef:

Helaas, het is daar niet mee uit. Je kan niet alles zomaar zeggen zonder verder de consequenties daarvan te ondervinden. Branden zal je, in het eeuwige hellevuur van de onderwereld, je bent gewogen en te licht bevonden. Jij bent één van die mensen die nadat ze de meest vreselijke dingen gezegd hebben niet meer voor rede vatbaar zijn, waarschijnlijk omdat je te bang bent om onder ogen te zien wat voor iemand je bent. Er is een speciaal plekje voor mensen die geen berouw van hun zonden hebben, onthoud dat goed, voor wanneer er bij jou de stekker uit gaat.

MENE MENE TEKEL UPHARSIN
ja kerel het is goed met je.. MENSEN HET IS MAAR internet.. doe eens normaal man
Oud 05-08-2002, 12:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
RexIorum schreef:

MENE MENE TEKEL UPHARSIN
Whoehahaha!
Oud 05-08-2002, 12:43
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Whoehahaha!
heel erg grappig he.. wat een humor hebben ze hier zeg..
Oud 05-08-2002, 12:54
RexIorum
RexIorum is offline
Citaat:
girl18 schreef:

Realiseer je je wel dat het intelligentste commentaar dat je tot nu toe gegeven hebt een gezichtje met rollende ogen is? Je bent niet instaat om mijn argumenten te ontkrachten, misschien dat ik wel gelijk heb? Of kan je me misschien zeggen waarom niet?
Oud 05-08-2002, 12:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
girl18 schreef:

Ach meid, jij hebt gewoon geen humor. Ik ben allang opgehouden om met jou in discussie te gaan, omdat we het gewoon niet eens zullen worden. Als jij wat mijn moeder, broertje en ik gedaan hebben moord vindt, prima. (natuurlijk vind ik het niet echt helemaal prima, maar ik weet ook dat jouw mening mij gestolen kan worden)

Maar jij loopt de hele tijd te zeuren dat we dit allemaal niet serieus moeten nemen, en als iemand dan op een grappige manier jouw ondoordachte hersenkronkels aan de kaak stelt, voel je je aangevallen. Nou, sterkte d'r mee, maar als ik daar om wil lachen is mij dat een goed recht.
Oud 05-08-2002, 13:01
girl18
girl18 is offline
Citaat:
RexIorum schreef:

Realiseer je je wel dat het intelligentste commentaar dat je tot nu toe gegeven hebt een gezichtje met rollende ogen is? Je bent niet instaat om mijn argumenten te ontkrachten, misschien dat ik wel gelijk heb? Of kan je me misschien zeggen waarom niet?
omdat ik geen zin heb om nog op dit zielige onderwerp in te gaan als ik het moord vind vind ik het moord en als jullie dat niet vinden dan vinden jullie dat niet.. BOEIUH.. dat julllie je druk maken om een mening van iemand via i.net het idee alleen al.. jezus.. het is gewoon triest..
Oud 05-08-2002, 13:02
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

of is het niet kwetsend voor je vader dat zijn *geliefdes* gewoon te stekker er uit hebben getrokken omdat het anders toch niks meer word..
zeg meid ga jij eens naar school en haal je iq op,want dat is wel erg ver te zoeken bij jou
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 13:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
girl18 schreef:

omdat ik geen zin heb om nog op dit zielige onderwerp in te gaan als ik het moord vind vind ik het moord en als jullie dat niet vinden dan vinden jullie dat niet.. BOEIUH.. dat julllie je druk maken om een mening van iemand via i.net het idee alleen al.. jezus.. het is gewoon triest..
hmm... waarom reageer je dan eigenlijk nog steeds? Je verpest het topic alleen maar met je rolleyes
Oud 05-08-2002, 13:05
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Ach meid, jij hebt gewoon geen humor. Ik ben allang opgehouden om met jou in discussie te gaan, omdat we het gewoon niet eens zullen worden. Als jij wat mijn moeder, broertje en ik gedaan hebben moord vindt, prima. (natuurlijk vind ik het niet echt helemaal prima, maar ik weet ook dat jouw mening mij gestolen kan worden)
als dat zo is meid dat mijn mening jou gestolen kan worden waarom ga je dan steeds op me in.?

Citaat:
Maar jij loopt de hele tijd te zeuren dat we dit allemaal niet serieus moeten nemen, en als iemand dan op een grappige manier jouw ondoordachte hersenkronkels aan de kaak stelt, voel je je aangevallen. Nou, sterkte d'r mee, maar als ik daar om wil lachen is mij dat een goed recht.
word mijn ondoordachte hersenkronkels aan de kaak gesteld.? sinds wanneer wat die RexIorum over me te zeggen heeft interseert mij voor geen meter..
Oud 05-08-2002, 13:06
girl18
girl18 is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

zeg meid ga jij eens naar school en haal je iq op,want dat is wel erg ver te zoeken bij jou
nee sorry dat kan niet ik heb een wachtlijst. en jij staat bovenaan
Oud 05-08-2002, 13:06
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

hmm... waarom reageer je dan eigenlijk nog steeds? Je verpest het topic alleen maar met je rolleyes
om jullie een plezier te doen.. en ik verveel me als de klere..
Oud 05-08-2002, 13:07
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
nee sorry dat kan niet ik heb een wachtlijst. en jij staat bovenaan
typisch een zinnetje voor iemand die niet kan nadenken
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 13:08
Luca
Luca is offline
Bij mijn opa hebben we dat wel gedaan, hij was doodziek en het zag er niet naar uit dat hij weer beter zou worden. Alleen een nieuw hart zou uitkomst bieden. Een week na zijn dood kwam er een hart vrij. Een vrij goed hart, in perfecte staat. Daar kan mijn familie zich nog steeds boos om maken. Maar ja, voor hem weten we dus niet echt wat beter was geweest, hij lag in coma toen hij stierf, veel heeft hij niet gemerkt.

Zelf zou ik eerst 10 keer goed nadenken, zeker als het een belangrijk persoon voor mij is. Het lijkt me zo moeilijk.
Oud 05-08-2002, 13:08
girl18
girl18 is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

typisch een zinnetje voor iemand die niet kan nadenken
en jij bent de type wat alles op het i.net te serieus weet je neem eens een leven zit niet elke dag achter de forum mischien bereik je dan nog wat in je toekomst
Oud 05-08-2002, 13:10
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Luca schreef:
Bij mijn opa hebben we dat wel gedaan, hij was doodziek en het zag er niet naar uit dat hij weer beter zou worden. Alleen een nieuw hart zou uitkomst bieden. Een week na zijn dood kwam er een hart vrij. Een vrij goed hart, in perfecte staat. Daar kan mijn familie zich nog steeds boos om maken. Maar ja, voor hem weten we dus niet echt wat beter was geweest, hij lag in coma toen hij stierf, veel heeft hij niet gemerkt.

Zelf zou ik eerst 10 keer goed nadenken, zeker als het een belangrijk persoon voor mij is. Het lijkt me zo moeilijk.
das inderdaad triest ja..
Oud 05-08-2002, 13:10
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:

en jij bent de type wat alles op het i.net te serieus weet je neem eens een leven zit niet elke dag achter de forum mischien bereik je dan nog wat in je toekomst
sorry hoor maar ik bereik duidelijk meer in mijn toekomst dan jij, ik spreek jou over tien jaar wel kijken wie dan t verste geschopt heeft, ok?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 13:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
girl18 schreef:

das inderdaad triest ja..
geen moord deze keer?
Oud 05-08-2002, 13:16
girl18
girl18 is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

sorry hoor maar ik bereik duidelijk meer in mijn toekomst dan jij, ik spreek jou over tien jaar wel kijken wie dan t verste geschopt heeft, ok?

ik heb ook nooit gezegd dat ik meer ga bereiken in me toekomst dan jij ik heb alleen gezegd dat jij wel niks zou bereiken maar goed ik ben ook maar een mens ik kan ook fouten maken..

jij begint meteen te zeggen dat je meer dan mij gaat bereiken terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik het zal doen want ik zie wel wat de toekomst me brengt.. en de rest boeit me niet.. eigelijk had je reacitie allang verwacht het is zo voorspelbaar.. dat iemand dat zegt met sorry hoolr maar ik bereik duidelijk meer in mijn toekomst dan jij.. ohw please he..

en over die onzin met we spreken elkaar wel over tien jaar enzo en dan zien wie het verste geschopt doe ik niet aan ik ben niet zo zielig.. en ik heb geen zin in domme weddenschappen
Oud 05-08-2002, 13:17
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

geen moord deze keer?
omdat ik het triest vind hoef ik niet meteen geen moord te vinden..
Oud 05-08-2002, 13:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
girl18 schreef:

omdat ik het triest vind hoef ik niet meteen geen moord te vinden..
nee, dat snap ik. Ik probeer gewoon weer een normale discussie te voeren. Waarom vind je wat ik heb gedaan wél moord, en het geval van luca niet? Ik probeer je echt niet alleen maar onderuit te halen, ofzow.
Oud 05-08-2002, 13:26
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

nee, dat snap ik. Ik probeer gewoon weer een normale discussie te voeren. Waarom vind je wat ik heb gedaan wél moord, en het geval van luca niet? Ik probeer je echt niet alleen maar onderuit te halen, ofzow.
ik vind het alleen moord omdat hij er geen toestemming hebt voor gegeven. maar goed in sommige gevallen weet ik dat het niet kan maar dan kan ik het toch moord vinden maar dit is een moord op positieve manier.. gewoon uit liefde want jij en je moeder en de rest van de gezin wou niet dat je vader door het leven ging als een kasplantje.. ik zou mischien dezelfde hebben gedaan denk ik. na lang nadenken ik zou het niet weten.. en ik heb niks persoonlijks tegen je als ik zeg dat het moord is..
Oud 05-08-2002, 13:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ik vind het alleen moord omdat hij er geen toestemming hebt voor gegeven. maar goed in sommige gevallen weet ik dat het niet kan maar dan kan ik het toch moord vinden maar dit is een moord op positieve manier.. gewoon uit liefde want jij en je moeder en de rest van de gezin wou niet dat je vader door het leven ging als een kasplantje.. ik zou mischien dezelfde hebben gedaan denk ik. na lang nadenken ik zou het niet weten.. en ik heb niks persoonlijks tegen je als ik zeg dat het moord is..
Maar de discussie ging toch over mensen die als een kasplantje leven. Die kunnen dus nooit toestemming geven.
Oud 05-08-2002, 13:35
girl18
girl18 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

Maar de discussie ging toch over mensen die als een kasplantje leven. Die kunnen dus nooit toestemming geven.
met hun blik wel..
Oud 05-08-2002, 13:36
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
girl18 schreef:

Kijk nou ff wat je zelf zegt..... wil je het nou niet snappen?? Of heb je egt een IQ van een baksteen.
Reageren

Regels voor berichten