Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Negeren is met dat soort mensen nog het beste geloof ik
||
![]() |
Citaat:
Je bent behalve ondoordacht en kwetsed ook laf. Eerst meen je in een stoute bui mensen er van te kunnen beschuldigen dat ze hun familieleden vermoorden, daarna ga je doen alsof je iets van een gevoel hebt. Ik zal je uitleggen wat moord is. Dat is het doodmaken van iemand om niet medische gronden tegen zijn zin in, wanneer iemand echter op medische gronden niet meer gelijkgesteld kan worden aan een "normaal" mens is deze persoon in zekere zin al een beetje gestorven (zoals met hersendood). Een "gestorven" persoon kan je dus niet vermoorden, DUH. Jij beschuldigd mensen valselijk van de meest vreselijke misdaden, je bent nog minder dan een baarmoederwrat, jij bent het levend bewijs van een gefaald abortusbeleid. Overpeins je zonden en misschien kan de wereld je het nog vergeven. |
![]() |
|
![]() |
bedankt,
moet ik me gaan aangeven bij de politie? "Hallo, k en mn moeder hebben een brute moord op mn vader gepleegd." Just what I needed 2 hear at this moment. Thnx.. Damn, zit hier bijna te janken en te trillen van woede, zo'n opmerking doet echt pijn girl18, maar dat zal jij, zonder gevoel, wel niet snappen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het spijt me dat je nu verdriet hebt het was niet me bedoeling geweest om iemand te kwetsen.. maar mijn mening is als je de stekker van iemand eruit trekt zonder maar te weten of hij het goed vind of niet dan is het moord.. en het is niet echt een moord wat strafbaar is maar het is toch wel moord.. het is geen moord in koele bloed uit haat/jaloezie/nijd/of als hobby.. maar een moord uit liefde voor de persoon wie je het niet aandoet.. en ik heb nooit gezegd dat het verkeerd is.. ik heb alleen gezegd dat het moord is ik had niet moeten zeggen dat het bruut was want dat is het niet.. en ik heb genoeg gevoel bij me zitten maar die laat ik niet op het i.net zien want dat is mijn zwakheid en me zwakheiden toon ik niet via het i.net..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het meest enge lijkt mij dat die mensen meestal horen wat er wordt gezegt, het is n.l. een soort bewusteloos.
|
Verwijderd
|
als diegene dat zou willen en een verklaring had getekend, dan wel denk ik... maar als diegene dat niet zou willen, absoluut niet.
een week geleden is mijn oom overleden aan keelkanker, hij had het al een half jaar. Hij heeft voor z'n dood enkele uren in coma gelegen, maar had uitdrukkelijk verzocht om hem een natuurlijke dood te laten sterven. De laatste paar maanden was hij broodmager, hij kon niet meer eten en kreeg voedingsstoffen via een infuus, hij kon ook niet meer praten en schreef wat hij wilde zeggen, op op een klein krijtbordje... en hij schreef veel brieven... op het laatst kon hij ook niet meer lopen of zelfs zitten, maar hij genoot nog wel van alles wat hij zag. de laatste dagen keek hij echt uit naar zijn dood, zoals je naar een verjaardag uit kijkt, niet omdat hij niet meer van het leven hield maar omdat hij graag een nieuw begin wilde maken, hij was boeddhistisch en geloofde dus in reïncarnatie... hij had al een paar keer eerder steeds enkele uren in coma gelegen, op die momenten was hij ook een kasplantje, wat als iemand er toen de stekker uit had getrokken...? |
![]() |
||
Citaat:
Bij mijn vader was het een ander geval. Zijn hersens waren dusdanig beschadigd, dat hij niet meer bij kon komen. Vind ik toch wel even wat anders.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Helaas, het is daar niet mee uit. Je kan niet alles zomaar zeggen zonder verder de consequenties daarvan te ondervinden. Branden zal je, in het eeuwige hellevuur van de onderwereld, je bent gewogen en te licht bevonden. Jij bent één van die mensen die nadat ze de meest vreselijke dingen gezegd hebben niet meer voor rede vatbaar zijn, waarschijnlijk omdat je te bang bent om onder ogen te zien wat voor iemand je bent. Er is een speciaal plekje voor mensen die geen berouw van hun zonden hebben, onthoud dat goed, voor wanneer er bij jou de stekker uit gaat. MENE MENE TEKEL UPHARSIN
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar jij loopt de hele tijd te zeuren dat we dit allemaal niet serieus moeten nemen, en als iemand dan op een grappige manier jouw ondoordachte hersenkronkels aan de kaak stelt, voel je je aangevallen. Nou, sterkte d'r mee, maar als ik daar om wil lachen is mij dat een goed recht.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Bij mijn opa hebben we dat wel gedaan, hij was doodziek en het zag er niet naar uit dat hij weer beter zou worden. Alleen een nieuw hart zou uitkomst bieden. Een week na zijn dood kwam er een hart vrij. Een vrij goed hart, in perfecte staat. Daar kan mijn familie zich nog steeds boos om maken. Maar ja, voor hem weten we dus niet echt wat beter was geweest, hij lag in coma toen hij stierf, veel heeft hij niet gemerkt.
Zelf zou ik eerst 10 keer goed nadenken, zeker als het een belangrijk persoon voor mij is. Het lijkt me zo moeilijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb ook nooit gezegd dat ik meer ga bereiken in me toekomst dan jij ik heb alleen gezegd dat jij wel niks zou bereiken maar goed ik ben ook maar een mens ik kan ook fouten maken.. jij begint meteen te zeggen dat je meer dan mij gaat bereiken terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik het zal doen want ik zie wel wat de toekomst me brengt.. en de rest boeit me niet.. eigelijk had je reacitie allang verwacht het is zo voorspelbaar.. dat iemand dat zegt met sorry hoolr maar ik bereik duidelijk meer in mijn toekomst dan jij.. ohw please he.. en over die onzin met we spreken elkaar wel over tien jaar enzo en dan zien wie het verste geschopt doe ik niet aan ik ben niet zo zielig.. en ik heb geen zin in domme weddenschappen
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|