Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben dar in de vakantie al mee begonnen, goed ritme proberen te houden zodat ik makkelijker het oude school'ritme' weer op kon pakken
is tot nu toe aardig gelukt
|
Ik heof niet mee te doen, ik heb over het algemeen altijd een goed leven gehad
![]() ![]() Geen tabak, geen drugs, alleen alcohol bij het uitgaan, braaf naar school gaan, braaf huiswerk bijhouden, altijd geld hebben, etc. etc. etc.
||
Citaat:
|
![]() |
ik ga ook eens mindere met van alles en nog wat na de vakantie
voornemens: -niet elk weekend bezopen rondlopen -niet meer doordeweeks blowen geld besparen gaat dan vanzelf als het goed is hehe
|
Aangezie woensdag mn examenjaar begint, ga ik wel wat veranderen, omdat vorig schooljaar eteen beetje de spuigaten uitliep..
Ik ging nl dagelijks om een uur of 3-4 's ochtends pas naar me nest, en als je dan alweer om 7:30 je nest uit moet..en dat een jaarlang volhoud..dan gaat et al heel snel mis..ik sliep vaak ik de klas, was te duf om at te doen etc. etc. Vanaf morgenavond ga ik dus ruim op tijd naar me nest Ook me huiswerk deed ik niet (ik was blijven zitten, dus dat hoefde ook niet) maar ik heb nooit echt superveel aan huiswerk gedaan..vonk niet nodig...dat ga ik nu wel doen...aangezien ik nu in mijn ogen een niveau te laag zit voor mn kunnen(alleen wiskunde op et VWO was te zwaar..daarom zittik nu in de HAVO) wil ik op al mn examens (of wiskunde na) minimaal een 7 staan...lager wil ik niet...dus moet ik dit jaar gaan werken..
|
eindelijk slagen voor VMBO (moe'k toch maar s gaan werken) en tja, eindelijk een trouwe vriendin krijgen als t ff kan, bromfietscertificaat halen, duisland bombarderen, nieuwe baan vinden, stoppen met roken (zeg k altijd maar gewoon, vind me moedur fijn), proberen niet te spijbelen, n gratis masseuse vinden (n lekkere als t ff kan). Meer komt dr nu ff niet in me op.
||
![]() |
Citaat:
en die combi van je vriendin en masseuse lijkt me slecht gaan, behalve als die combi 1 meisje is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geboren verliezers? systematic | 49 | 17-11-2005 21:05 | |
Psychologie |