Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij heb ik het zeer luxe als ik andere reacties hier lees. Zijn er echt nog mensen zonder vaatwasmachine?!?!?! Dat is tegenwoordig wel heel zeldzaam.
Maar goed, ik zou wel een tv en computer op mijn kamer. En dan de computer met minstens windows 95, lager hebben we wel 'in de aanbieding' thuis maar ja daar heb je niks aan. Verder is een zwembad BINNEN wel lekker. Kun je tenminste in de winter zwemmen. Buiten hebben we d'r wel een maar dat kan alleen in de zomer....
|
Volgens mij heb ik het zeer luxe als ik andere reacties hier lees. Zijn er echt nog mensen zonder vaatwasmachine?!?!?! Dat is tegenwoordig wel heel zeldzaam.
Maar goed, ik zou wel een tv en computer op mijn kamer. En dan de computer met minstens windows 95, lager hebben we wel 'in de aanbieding' thuis maar ja daar heb je niks aan. Verder is een zwembad BINNEN wel lekker. Kun je tenminste in de winter zwemmen. Buiten hebben we d'r wel een maar dat kan alleen in de zomer.... Verder ben ik wel okay hoor, alleen een beetje materalistisch en geen armoede gewend, okay ik ben verwend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tsja, welke luxe mis ik nog??
Ik heb eigenlijk al best veel... a la: eigen badkamer met bubbelbad, eigen pc met kabel, t.v. met stereo op mijn kamer, een grote kamer, en ga zo maar door.... Als ik echt nog iets zou willen was het een zwembad met jetstream in de tuin... maja, eigenlijk is dat ook weer overbodige luxe... I know, ik ben verwend.... ![]() xxx diamonde |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 |