Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
zoiets staat ook altijd in een boek. het zal grappig bedoeld zijn. ik vind het niet een heel creatieve sign. |
![]() |
|
Dit bericht word aangepast door Dark-Sugar (31-12-2010){als hij dan zin heeft}.] | WEG MET FLOOD CONTROL!!! | Kuzz aan Deftones16 & Smurfiennetjuh.
Dit slaat nog op de vorige software, toen een aangepast bericht ongeveer zo'n tekst kreeg. Dit bericht word, is natuurlijk wel met een t. En na een dag mag je je bericht al niet meer aanpassen dus dat heeft zeker geen zin. Weg met flood control lijkt me duidelijk, zelfs als fb snap ik dat ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() kwil ook wel eens geanalysserd worden aan de hand van mijn signature ![]() ![]() |
![]() |
|
~Het Moojste Wat Je Kunt Zijn,Is Jezelf~LET LOVE RULE~Yan Is De Liefste~BuRgErTrUt~ piemóll(c)Sabje*Pas Op, Ik Bijt Door*:geil: ~SGP-fan~
![]() ![]() Misschien dat je n beetje warrig bent, en zoveel meogelijk letters in je sig propt? Pas op ik bij tdoor, vind ik de leukste.
||
Citaat:
een persoon die de wereld wilt verbeteren en tergelijkertijd gek is ? nouw dat is kunnen
||
Citaat:
ik gok 'n songtxt, maar kzou nie weten van wie of wat ![]()
|
Your mind won't let you say that you want me.Your mind won't ever,never let you have what you want.| *geeft kusje aan Methuus* ik heet eigluk Sanne
![]() letterlijk vertaald(vanuit mij gezien): jou gedachten willen niet dat jij toegeeft dat je me wil. jou gedachten zullen je nooit, maar dan ook nooit laten hebben wat je wil nou 1 ding is duidelijk: dat ze eigenlijk sanne heet. moeite met gevoelens tonen ofzo?? goh wat moeilijk. ze is of erg in de steek gelaten door iemand of wil dat iemand der wil, maar diegene ontkent dat. (nee dat is te letterlijk he) lijkt op een liedje. dit is veel te diepzinnig om op in te gaan voor mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ~ soms heb je dat je iemand ziet en dat je medelij hebt, maar meestal niet ~ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Space marines is best leuk (en helaas best uit elkaar toch..) |
![]() |
|
I'm lamer then lame, uncool in every single way, but your boyfriend makes you wanna cry..don't you think it's time to try the different kind of guy?
Glow is lamer then lame, ze is uncool en ze vraagt zich af of het geen tijd is voor een andere jongen, omdat jouw vriend je aan het huilen maakt. Jaja ![]()
||
![]() |
Citaat:
mjah tis van die reclame van hero fruit ontbijt...ik weet ff niet zo goed wat ik verder uit zou kunnen leggen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Better a witty fool than a foolish wit.../Ik ben noch pimp, noch dude...en uuh ook geen 16, of 86 ofzo... mjah dat laatste stuk heb je geloof ik uit de sign van gothic? ik ben noch gothic, nog 36 ![]() dus je bent een pimp en ook niet 16 en 86 dus ![]() ![]() dat eerste zal wel erg grappig zijn ofzow, maar ik vind `m niet zo sterk... zo goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oke volgende...
||
Citaat:
-Aanbid mij....of sterf!!!!- Ging er niet een bepaald "vooroordeel" over jouw rond dat je hiermee fijn even bevestigt?
|
rosi schreef: - Vrij, er is geen hemel en geen hel, het is de oorzaak van zichzelf -
Ze heeft dus een bepaald idee over vrijheid. Dat het alleen kan bestaan als mensen zich geen zorgen over allerlei dingen hoeven te maken. (hier uitgedrukt in hemel en hel, m.a.w goed en kwaad). Goed toch? Nu de mijne!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik vraag me af of ie wel zo correct is. Ik zou er van maken: Verdraagzaamheid: Het inzicht dat niemand van belang is, of dat nu waar is of niet. Anyway...een sig om over na te denken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|