Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zal er een paar nemen die in mij opkomen:
Tofke_H: goede FB, vaak aanwezig, is er altijd voor de leden, mist helaas de keiharde onderbouwing die Koen altijd geeft als hij een slot plaats. Ik vind Tofke wel een beetje een softie (no offence), als FB mag je best wat harder uit de hoek komen. (Als je een slot plaatst oid natuurlijk). Koen: ook een goede FB, vaak aanwezig, komt altijd goed beargumenteerd uit de hoek, als hij een slot plaats, is het zeker dat hij er goed over nagedacht heeft waarom hij dat slot heeft geplaats, ben het ook vaak eens met zijn stellingen. Koen is keihard. ![]() ![]() Dystopia: zie ik niet zo vaak (zal wel aan mij liggen), maar is er wanneer je hem nodig hebt, is ook wel begripvol. Conan: Mag wat mij betreft nu hij FB+ is, wel wat harder optreden, hij heeft de status niet voor niks, heb verder nog niet zo veel FB acties van hem gezien. Moureen: Tjah, die zie ik dus echt nooit, vraag me ook echt af waarom die FB is. Rollo Tomasi: Aardige dude, maar ik heb niet veel FB acties van hem gezien, maar dat komt ook omdat ik niet zo veel op Film en TV kom. Als ik een top 3 zou moeten maken als het puur om FB skilzz gaat dan word het deze: 1) Koen 2) Tofke_H 3) Dystopia No offence tegen de andere natuurlijk ![]()
||
Citaat:
Tofke_H vind ik ook een topper altijd aanwezig, goed voorbereid voor slotjes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
De Kantine |
Beheerders en forumbazen, dié moeten weg! Dark Phoenix | 14 | 24-06-2008 16:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sollicitatietopic Religie-Forumbaas Enlightenment | 2 | 15-10-2004 05:50 | |
Beleidszaken |
[Poll] Forumbazen-voorstelpagina Enlightenment | 61 | 18-03-2004 21:48 | |
De Kantine |
[Poll] Forumbazen-voorstelpagina Enlightenment | 0 | 15-03-2004 11:37 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijd Bambino | 57 | 10-04-2003 07:34 |