Advertentie | |
|
![]() |
|
Hou nou eens op met die domme vergelijkingen van overreden katten tot het in elkaar slaan van een vreemde. Wie nu nog een fiets koopt is gewoon niet goed wijs, en wie een slot koopt dat 2 keer zo duur is als de fiets is al helemaal achterlijk. De politie doet er toch niks meer aan fietsendieven. Dus nogmaals: ik pleit ervoor om die dingen rond te laten slingeren voor collectief gebruik!
||
![]() |
Citaat:
Om maar even iets uit den ouden doos te halen: Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En NEE natuurlijk mag je geen fiets terug stelen. Je baalt omdat je fiets is gestolen, as je dan een ander zn fiets gaat stelen, baalt die ook weer. Die geeft zichzelf dan ook weer het recht om die fiets te stelen en zo heb je een heel (dom) domino systeem. Als dat de realiteit is, dan isset maar een rare wereld. Blijf gewoon met je poten van andermans eigendom af. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
nee
die van mij is vaak genoeg gestolen ,.. toch heb ik nooit zoiets gehad van ik ga er een terug jatten... maar ik kan me wel voorstellen dat je na een avondje uitgaan niet terug kan en je MOET wel naar huis dat je er dan een meeneemt. VOlgensmij zou ik hem dan de volgende dag terug brengen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|