Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 11:51
BBEM
BBEM is offline
het mag niet daar ben ik ook ten volle bewust van maar ja het is een beetje de gewoonste zaak van de werled aan het worden. het is me nu al 3 keer overkomen dat er eentje van mij is gejat en ja... als de politie geen drol eraan doet dan moet je zelf maar iets regelen
Oud 11-10-2002, 11:53
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
BBEM schreef:
het mag niet daar ben ik ook ten volle bewust van maar ja het is een beetje de gewoonste zaak van de werled aan het worden. het is me nu al 3 keer overkomen dat er eentje van mij is gejat en ja... als de politie geen drol eraan doet dan moet je zelf maar iets regelen
wat moet de politie er dan aan doen?

bij elk stoplicht elke fiets controleren en elke fietts waar geen postcode op staat confisceren?
Oud 11-10-2002, 14:29
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Hou nou eens op met die domme vergelijkingen van overreden katten tot het in elkaar slaan van een vreemde. Wie nu nog een fiets koopt is gewoon niet goed wijs, en wie een slot koopt dat 2 keer zo duur is als de fiets is al helemaal achterlijk. De politie doet er toch niks meer aan fietsendieven. Dus nogmaals: ik pleit ervoor om die dingen rond te laten slingeren voor collectief gebruik!
Oud 11-10-2002, 14:32
Optima
Optima is offline
Nee
Oud 11-10-2002, 14:53
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Hou nou eens op met die domme vergelijkingen van overreden katten tot het in elkaar slaan van een vreemde. Wie nu nog een fiets koopt is gewoon niet goed wijs, en wie een slot koopt dat 2 keer zo duur is als de fiets is al helemaal achterlijk. De politie doet er toch niks meer aan fietsendieven. Dus nogmaals: ik pleit ervoor om die dingen rond te laten slingeren voor collectief gebruik!
Krijg je mensen die ze achter gaan houden enzo... maar op zich ben ik daar wel voor. Dat is echter niet de huidige situatie, en daarom zou ik het op dit moment niet doen, en vind ik ook niet dát je het mag doen.

Om maar even iets uit den ouden doos te halen:

Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.
Oud 11-10-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
PimpDude86 schreef:
En dan sta je dus weet ik veel waar zonder fiets, omdat iedereen een fiets heeft voor collectief gebruik en er toevallig nét geen fiets meer is. Ach lul niet zo slap man, dat wérkt toch niet hier in Nederland.

En NEE natuurlijk mag je geen fiets terug stelen. Je baalt omdat je fiets is gestolen, as je dan een ander zn fiets gaat stelen, baalt die ook weer. Die geeft zichzelf dan ook weer het recht om die fiets te stelen en zo heb je een heel (dom) domino systeem. Als dat de realiteit is, dan isset maar een rare wereld. Blijf gewoon met je poten van andermans eigendom af.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:25
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Wijze vrouw schreef:
Helemaal met je argumenten een!
Ja, wij leren te veel argumenteren op school
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:58
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Wie nu nog een fiets koopt is gewoon niet goed wijs, en wie een slot koopt dat 2 keer zo duur is als de fiets is al helemaal achterlijk.
de rede hiervoor zie ik niet. Door een fiets te kopen zorg je ervoor dat andere mensen ook hun fiets behouden en dat jij ook een fiets hebt. Wie ben jij om mijn fiets te mogen stelen? Denk jenu werkelijk waar dat jij meer waard bent dan ik? Zo ja, dan heb ik hier wel ergens het telefoonnummer van het RIAGG liggen
Oud 12-10-2002, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy schreef:
Dusse, als een fiets jatten als je eigen fiets is gejat mag dan mag ik ook iemand vermoorden omdat die persoon iemand heeft vermoord?
Nou als iemand je vermoord mag je 'm van mij terug-vermoorden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:12
Verwijderd
nee

die van mij is vaak genoeg gestolen ,.. toch heb ik nooit zoiets gehad van ik ga er een terug jatten...
maar ik kan me wel voorstellen dat je na een avondje uitgaan niet terug kan en je MOET wel naar huis dat je er dan een meeneemt. VOlgensmij zou ik hem dan de volgende dag terug brengen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten