Advertentie | |
|
![]() |
|
Een nogal mislukte grap van een vriend van mij werd totaal verkeerd geïnterpreteerd door mijn leraar, die ik nu definitief toe heb gevoegd aan mijn lijstje leraren die een combi zijn van droogkloot en zeiksnor.
|
Vandaag:
dat mijn haren geknipt zijn Gisteren: 1. De penalty van Robert van der Weert in de 90e minuut in de bekerwedstrijd thuis tegen Top Oss, zo komen we toch nog verdiend op 3-3! ![]() ![]() 2. De redding van Danny Wintjens op de penalty van Misha Rook van Top Oss in de penalty-serie. De stand was 4-4 en Wijngaarde moest hem erin knallen, zo konden we door gaan en dat gebeurde ![]() 3. Het moment dat ik na de wedstrijd mezelf op TV had gezien ![]() ![]()
|
Vandaag (de dag is nog maar net begonnen voor mij
![]() Die 5 minuten dat ik vrolijk was toen ik in mn bed lag. Gisteren: Dat ik om 12.10u uit was, 'n ijsje heb gegeten (Hawaii Soda ![]()
|
Is van gisteren ook goed, het is nou nog een beetje vroeg dus er is nog niets gebeurd...
Gisteren is er iets heel vreemds gebeurd: een jongen heeft me mee uit gevraagd. En ja, dat is zeer vreemd, maar het streelt mijn ego wel behoorlijk!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Uitreksels Odiel Reef Stwcer | 6 | 13-04-2004 14:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ogen Ieke | 0 | 31-01-2004 15:01 |