Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 13:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Je moet dan wel erg dom zijn hè Gothic? Om ik vindt te typen.
Knap dat je dat gevonden hebt... Ja ook ik heb wel eens fouten gemaakt. Ik heb jarenlang een zware onvoldoende voor spelling gestaan. Dan doe je daar wat aan, je gaat extra je best doen om spellingsregels te leren. Je wordt eens op dat soort fouten gewezen en dan doe je dat niet meer fout. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik toen leefde met een paar 'rotte' dingen in mijn leven, maar ja zal waarschijnlijk geen goed excuus zijn...

Misschien had ik het woordje 'meer' in die quote moeten zetten... Maar een hoop mensen leren bij als ze ouder worden, sommige mensen niet...
Oud 17-11-2002, 13:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Dan mag jij mij een voorbeeld geven... Ik zal in ieder geval niet betrapt worden op het schrijven van: Ik vindT...
"Hij laatte" las ik laatst nog
Oud 17-11-2002, 13:17
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Dan mag jij mij een voorbeeld geven... Ik zal in ieder geval niet betrapt worden op het schrijven van: Ik vindT...
Ik vind het wel erg zielig dat mensen elkaar dan gaan afrekenen op spelfouten, je hebt gewoon niks meer te zeggen dus ga je maar over iemand zijn/haar spelfouten beginnen.

Ben zelf ook links maar gothic iedereen zijn eigen mening, als je rechts bent ben je niet meteen dom ofzo.
Oud 17-11-2002, 13:19
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
Ik vind het wel erg zielig dat mensen elkaar dan gaan afrekenen op spelfouten, je hebt gewoon niks meer te zeggen dus ga je maar over iemand zijn/haar spelfouten beginnen.

Ben zelf ook links maar gothic iedereen zijn eigen mening, als je rechts bent ben je niet meteen dom ofzo.
idd! Om maar even de woorden uit mijn mont( ) te halen!
Oud 17-11-2002, 15:14
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Knap dat je dat gevonden hebt... Ja ook ik heb wel eens fouten gemaakt. Ik heb jarenlang een zware onvoldoende voor spelling gestaan. Dan doe je daar wat aan, je gaat extra je best doen om spellingsregels te leren. Je wordt eens op dat soort fouten gewezen en dan doe je dat niet meer fout. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik toen leefde met een paar 'rotte' dingen in mijn leven, maar ja zal waarschijnlijk geen goed excuus zijn...

Misschien had ik het woordje 'meer' in die quote moeten zetten... Maar een hoop mensen leren bij als ze ouder worden, sommige mensen niet...
Fouten maken is menselijk... Maar ik vindt het alleen onterecht dat je iemand afzeikt op gronden die totaal niets met het onderwerp te maken hebben. Je mag heus wel iemand wijzen op de fouten die iemand maakt. Daar kan immers iemand wat van leren. Echter is het toch ongehoord dat je op bases van dat iemand afkraakt zonder daar goede argumenten voor te geven.
Dat is toch de bedoeling van dit forum? Om elkaars meningen te lezen. Als je hier komt ben ik van mening dat je het ook moet kunnen opbrengen om iemands mening te respecteren.

Dus voortaan niet meer zo stout doen.... Anders krijg je billenkoek van oom kHebTrek...
Oud 17-11-2002, 19:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
rosi schreef:
"Hij laatte" las ik laatst nog
ja op DoP...

Soms heeft een mens gewoon zin mensen af te zeiken... tja so what. Als ik daar nou zin in heb? Laat me lekker of ban me, who cares...
Oud 17-11-2002, 22:04
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
De KOPspijkers competitie mag niet meer zag ik?!
Mag wel maar Jack (en ik denk meerdere mensen) vonden dat de lol er een beetje vanaf was want je kon de tv niet aanzetten of je zag al een of ander spandoek... Dat werd tenminste zaterdag door dhr. Spijkerman zelf gezegt bij kopspijkers.

Duz het zal niet meer uitgezonden worden...
Oud 18-11-2002, 16:19
Verwijderd
logisch.. ik zag bij de intocht van ons aller Sint dat onder elk vlaggetje/doek/whatever kopspijkers stond.. en als je 6 bent kijk je er ook echt naar..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:45
vakje27
vakje27 is offline
Hehe, ik vind het eigenlijk wel grappig, zowel het programma kopspijkers als de actie om op de meest vreemde plekken in beeld te komen met kopspijkers ergens op geschreven.

Toch vind ik in dit topic de discussie tussen Blizz en Gothic ook uitermate komisch
Zowel de dwang van Blizz om Gothic op welke manier dan ook naar beneden te halen (waardoor ze zich ook nog eens verlaagt tot onwaarheden/kortzichtigheid) alswel gothic die een politieke overtuiging bindt aan intelligentie (als je middenstander bent en je kiest vvd, ben je voor jezelf toch verstandig bezig,op bepaalde punten??)

Maar goed, niemand is perfect, en als ik zelf verstandig/intelligent/slim was geweest, had ik deze reply nooit gepost

Maar toch, waar maken jullie je druk om? Het zijn lettertjes op een beeldscherm
Oud 18-11-2002, 17:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
vakje27 schreef:
Toch vind ik in dit topic de discussie tussen Blizz en Gothic ook uitermate komisch
Zowel de dwang van Blizz om Gothic op welke manier dan ook naar beneden te halen (waardoor ze zich ook nog eens verlaagt tot onwaarheden/kortzichtigheid) alswel gothic die een politieke overtuiging bindt aan intelligentie
*buigt* Ach ik hou van mensen afzeiken, en waar kan je dan beter terecht dan op DK ?

Ik dacht trouwens dat Blizz een man was?

Citaat:
(als je middenstander bent en je kiest vvd, ben je voor jezelf toch verstandig bezig,op bepaalde punten??)
Nee uit mijn oogpunt niet , want VVD is nog rechtser dan de LPF. VVD stemmen is erger dan LPF stemmen... Damn ik zou een boek moeten schrijven, kan ik daarnaar terug verwijzen, hoe ik niet alles 10x uit te leggen

Citaat:

Maar toch, waar maken jullie je druk om? Het zijn lettertjes op een beeldscherm
Ik maak mij niet druk, voor mij is dit forum een spel, en op DK helemaal... Hoe kan je zo veel mogelijk mensen, zo snel mogelijk op de kast jagen met de meest onzinnige dingen... Daarom ben ik fan van bijv Unex op ll.com en de abt...
Oud 18-11-2002, 17:36
vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
Gothic schreef:
*buigt* Ach ik hou van mensen afzeiken, en waar kan je dan beter terecht dan op DK ?

Ik dacht trouwens dat Blizz een man was?

och ja, nu je het zegt Ik was verblind door zijn avatar

Nee uit mijn oogpunt niet , want VVD is nog rechtser dan de LPF. VVD stemmen is erger dan LPF stemmen... Damn ik zou een boek moeten schrijven, kan ik daarnaar terug verwijzen, hoe ik niet alles 10x uit te leggen
Ook niet vanuit mijn oogpunt, ik heb zelf de voorkeur voor SP. maar als middenstander :je hebt geld, wilt dat houden en zo mogelijk nog meer krijgen : Wat kies je? VVD.. in dát opzicht is het voor jezelf slim als je vvd kiest.
En over dat boek : hoe ga je het noemen :" Het onfortuynlijke aan de rechtse politiek"?

Ik maak mij niet druk, voor mij is dit forum een spel, en op DK helemaal... Hoe kan je zo veel mogelijk mensen, zo snel mogelijk op de kast jagen met de meest onzinnige dingen... Daarom ben ik fan van bijv Unex op ll.com en de abt...
Ja, inderdaad, je kan beter alles met een korrel zout nemen, en de humor van sommige "flames/discussies" bekijken
Oud 19-11-2002, 07:13
Blizz
Blizz is offline
tis voor mij ook puur entertainment.. en ik ben verdomme een M ja heh, owja.. als je SP stemt vink je dom , je weet helemaal niet wat voor mensen er achter die marrijnessen ofzo werken, ik bedoel.. ineens naar 25 ofzo in de peilingen, dan zullen er wel weer allerlei rare personen naar voren komen die er absoluut niks van weten (van politiek) zoals een paar personen in de lpf
Oud 19-11-2002, 08:45
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Blizz schreef:
tis voor mij ook puur entertainment.. en ik ben verdomme een M ja heh, owja.. als je SP stemt vink je dom
je hebt de heeeeele tijd een discussie over het feit dat het onzin is om van anderen na aanleiding van hun keuze in politieke partij te bepalen of ze intelligent zijn en dan zeg je dit.

bovendien vind ik SP wel een heeeeeele goede partij
Oud 19-11-2002, 08:46
Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Ciao Che schreef:
je hebt de heeeeele tijd een discussie over het feit dat het onzin is om van anderen na aanleiding van hun keuze in politieke partij te bepalen of ze intelligent zijn en dan zeg je dit.

bovendien vind ik SP wel een heeeeeele goede partij
DAAROM zeg ik het hehe
Oud 19-11-2002, 08:48
Ciao Che
Ciao Che is offline
Oud 19-11-2002, 16:21
vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
Blizz schreef:
tis voor mij ook puur entertainment.. en ik ben verdomme een M ja heh, owja.. als je SP stemt vink je dom , je weet helemaal niet wat voor mensen er achter die marrijnessen ofzo werken, ik bedoel.. ineens naar 25 ofzo in de peilingen, dan zullen er wel weer allerlei rare personen naar voren komen die er absoluut niks van weten (van politiek) zoals een paar personen in de lpf

Ik vind niemand dom, zolang diegene maar die partij waardoor zijn belangen het best behartigd worden. Edoch, je argument is een beetje vaag : Volgens mij is het wel te achterhalen wie er op plaats 25 staat van de SP, en is na te gaan wat zijn/haar geschiedenis is geweest in de politiek, en op andere werkgebieden. Bovendien is de SP al iets langer actief in de politiek dan LPF, en winnen ze stemmen door hun handelen, en niet door hun grote mond

Bvendien zijn ze consequent in hun handelen : als ze vinden dat ze zelf gefaald hebben trekken ze daaruit hun conclusies! Vandaar dat ze enkele jaren geleden niet verkiesbaar waren bij enkele povenciale verkiezingen : in die provincies vonden ze zichzelf te zwak om goed politiek te kunnen bedrijven! Dan ben je iig kritisch naar jezelf toe, waar andere partijen hun kop in het zand steken

hoezo offtopic
Reageren

Regels voor berichten