![]() |
||
Citaat:
Misschien had ik het woordje 'meer' in die quote moeten zetten... Maar een hoop mensen leren bij als ze ouder worden, sommige mensen niet...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat is toch de bedoeling van dit forum? Om elkaars meningen te lezen. Als je hier komt ben ik van mening dat je het ook moet kunnen opbrengen om iemands mening te respecteren. Dus voortaan niet meer zo stout doen.... Anders krijg je billenkoek van oom kHebTrek... ![]()
||
Citaat:
Soms heeft een mens gewoon zin mensen af te zeiken... tja so what. Als ik daar nou zin in heb? Laat me lekker of ban me, who cares...
||
Citaat:
Duz het zal niet meer uitgezonden worden...
|
Hehe, ik vind het eigenlijk wel grappig, zowel het programma kopspijkers als de actie om op de meest vreemde plekken in beeld te komen met kopspijkers ergens op geschreven.
Toch vind ik in dit topic de discussie tussen Blizz en Gothic ook uitermate komisch ![]() Zowel de dwang van Blizz om Gothic op welke manier dan ook naar beneden te halen (waardoor ze zich ook nog eens verlaagt tot onwaarheden/kortzichtigheid) alswel gothic die een politieke overtuiging bindt aan intelligentie (als je middenstander bent en je kiest vvd, ben je voor jezelf toch verstandig bezig,op bepaalde punten??) Maar goed, niemand is perfect, en als ik zelf verstandig/intelligent/slim was geweest, had ik deze reply nooit gepost ![]() Maar toch, waar maken jullie je druk om? Het zijn lettertjes op een beeldscherm ![]()
||||
Citaat:
![]() Ik dacht trouwens dat Blizz een man was? Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
tis voor mij ook puur entertainment.. en ik ben verdomme een M ja
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() bovendien vind ik SP wel een heeeeeele goede partij ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind niemand dom, zolang diegene maar die partij waardoor zijn belangen het best behartigd worden. Edoch, je argument is een beetje vaag : Volgens mij is het wel te achterhalen wie er op plaats 25 staat van de SP, en is na te gaan wat zijn/haar geschiedenis is geweest in de politiek, en op andere werkgebieden. Bovendien is de SP al iets langer actief in de politiek dan LPF, en winnen ze stemmen door hun handelen, en niet door hun grote mond ![]() Bvendien zijn ze consequent in hun handelen : als ze vinden dat ze zelf gefaald hebben trekken ze daaruit hun conclusies! Vandaar dat ze enkele jaren geleden niet verkiesbaar waren bij enkele povenciale verkiezingen : in die provincies vonden ze zichzelf te zwak om goed politiek te kunnen bedrijven! Dan ben je iig kritisch naar jezelf toe, waar andere partijen hun kop in het zand steken ![]() hoezo offtopic ![]()
|
![]() |
|
|