Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zat een keer vast met de mouw van mijn jas, in die rand dus moest ik halverwege die trap als een gek me jas kapottrekken, om er uit te komen, ik ging bijna helemaal mee met me arm..............nieuwe jas kapot...................
![]() Nah jah ik bezorgde de mensen om me heen wel een lachstuip ![]()
|
Verwijderd
|
De regel is: rechts staan, links lopen. Als jij gewoon op de linkerkant van de roltrap omhoog loopt, kun je dus tegen iedereen die aan die kant stilstaat vragen of ze even een stap opzij willen doen, doen ze heus wel. Met duwen en de roltrap vast laten lopen ben je niet sneller boven, dan ben alleen snel buiten (vanwege de bewakers die je optillen en buiten weer neerzetten).
En wat heeft dat met communisme te maken? edit: ach, het is al een heel oud topic. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind ze nu nog leuk.... ![]()
|
Verwijderd
|
weet je wat eng is aan roltrappen? Er in een rolstoel vanaf gaan.. terwijl je wordt vastgehouden door een of andere ongure Turk in Turkije waar je geen zin hebt om in het ziekenhuis te gaan liggen..
ik geloof dat iedereen dacht dat er iemand vermoord werd ofzo... zo hard gilde ik door de gang ![]() ![]() Maar goed... ik probeer mijn moeder ook nog steeds uit te leggen dat ze rechts moet gaan staan op een roltrap.. daar zou je voor moeten 'vechten' en niet om oude onschuldige vrouwtjes om te duwen.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Eindelijk uit de SAAI #1830 Verwijderd | 500 | 27-05-2013 19:30 | |
Lifestyle |
Je doldwaze avonturen van vandaag. Broeder | 500 | 29-10-2005 16:53 | |
Algemene schoolzaken |
ik wil gaag informatica aan de han gaan doen, is dat een goeie school? marrel | 5 | 30-11-2003 20:56 |