Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
en ik zeg tegen die mensen: wat moeten jullie met hem, dat wisten ze zelf ook niet.. ![]() hopelijk voor die man heb ik geen slapende honden wakker gemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb éénmaal de fout gemaakt, de gevaren van communicatie via de massamedia te onderschatten. Internet is een beter medium en daar zal ik optimaal gebruik van maken om mijn werk op aarde voort te zetten! At Your Service! |
![]() |
||
Citaat:
wat weet jij nou van politiek ![]()
||
Citaat:
Veiligheid · Burgers moeten zich veilig voelen op straat en thuis · Invoeren minimumstraffen voor ernstige geweldsdelicten · Meer bevoegdheden voor burgers bij aanhouding verdachte of verdediging eigen huis en haard · Hogere straffen voor veelplegers · Straffen op verboden wapenbezit verhogen · Preventief fouilleren · Blauw meer op straat (administratieve taken door administratief personeel) · DNA-databank voor alle misdrijven · Meer afdoeningen (plea-bargaining) om rechterlijk systeem te ontlasten · 2 gevangenen op 1 cel mogelijk maken · TBS: geen proefverloven meer Vreemdelingenbeleid · Opvang van vluchtelingen in eigen regio via het UNHCR · Instroom asielzoekers drastisch beperken · Aantal immigranten via gezinsvorming moet worden beperkt. · Leeftijd gezinsvorming naar 24 jaar. · Gefaseerde toegang tot sociale voorzieningen · Effectief terugkeerbeleid naar veilige landen en aanpakken illegaal verblijf · Vraag naar illegale arbeid verminderen · Bij uitzetting ook een ongewenstverklaring, zodat illegalen niet terug kunnen komen · Criminele illegalen direct uitzetten Gezondheidszorg · Recht op zorg, het hele jaar door · Wachtlijsten structureel aanpakken · Nieuw zorgstelsel dat concurrentie bevordert, zodat de kostprijs per behandeling omlaag kan en wachtlijsten verdwijnen. · De dokter stuurt het zorgproces aan · Handhaven streekziekenhuizen Integratie · Integratie en Nederlandse taal verplicht · Succesvol inburgeringsexamen voorwaarde voor het verkrijgen van een verblijfsvergunning en uiteindelijk Nederlanderschap · Nederlanderschap pas na 10 jaar i.p.v. nu na 5 jaar + succesvolle integratie (toets) · Geen overheidsbrochures in vreemde talen Onderwijs · Kleinere klassen, geen mega-scholen · Grotere autonomie scholen · Minder regelgeving · Normen en waarden op school · Respect voor de leraar en terugdringing lerarentekort · Leerachterstanden aanpakken · Veilige scholen Bureaucratie & Overheid · Burgers vroegtijdig bij plannen betrekken · Instellen Burgerbalie voor alle gemeenten, betere service naar burger · Snoeien in de regelgeving · Directe democratie bevorderen (referendum uitbreiding EU, gekozen burgemeester) · De bezem door de bureaucratie Economie & Financiën · Loon naar werken, werken moet lonen (armoedeval verkleinen) · Spaarloon handhaven · Tegen graaicultuur topbestuurders · Geen koopkrachtverlies AOW'ers · Hypotheekrenteaftrek handhaven · Kwartje van Kok terug · Zoeklichtactie verspilling kom nou, ik heb een hele website met politieke dingen erop... |
![]() |
||
Citaat:
tis te triest voor woorden. hij wilt kleinere klassen ![]() laat mij niet lachen!!! nu komen ze al leraren te kort en dat los je zeker op met kleinere klassen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
lazer toch op....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik lig hier echt dubbel, geweldig, dankjewel trouwens.
||
Citaat:
hoe dom kan je zijn ![]() maarja ik gaat weer on-ttopic blijven. verlaag mij niet tot jou en pims niveau
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
kan ik tenminste lachen.
||
Citaat:
Kwoon namelijk in W'veen (oke begrijp 't ook wel, maar ben benieuwd ![]() Heb zelf een hekel aan buiten wijken van rotterdam. Binnenstad kan d'r mee door.
||
Citaat:
Ik heb het gewoon niet zo op grote steden, en dan vooral Amsterdam. Ben er 1x geweest, wat een hel, zeg! Druk, die gekke trams, irritante mensen: niet echt prettig..... Houdoe hè!
||
Citaat:
![]() en even over Aalten, het kan best een leuke plaats zijn, maar er wonen bepaalde mensen die mijn idee daarover grotendeels bepalen. Maar het centrum is nou ook niet echt 'bruisend' te noemen.
||
Citaat:
![]() Ik heb hekel aan Rot'dam, vanwege Feyenoord, best sneu eiglijk, maar altijd gehad. Daarnaast (L) ik A'dam ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Psychologie |
waar heb jij wat aan gehad? Eend | 4 | 23-10-2002 10:53 | |