Advertentie | |
|
![]() |
|
engels, kan het wel redelijk maar niet egt vloeiend
![]() spaans, ga ik vaak op vakantie en heb family daar , dus lijkt me wel leuk om spaans te kunnen communiceren zweeds, mjah ![]()
||
Citaat:
De germaanse talen zijn Engels, Duits en Nederlands. Eigenlijk behoren de Skandinavische talen (Ijslands, Noors, Zweeds en Deens - Fins niet) ook tot die taalfamilie. De meeste talen uit Oost-Europa zijn slavisch (Russisch, Pools, Servisch, enz.) Hongaars is een geval apart. Verder .. tja... Duits is echt wel een blaftaal, en ikzelf die Russisch studeer, vind het ook wel een mompeltaal.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo'n verstand heb ik er nou ook weer niet van, maar ik denk dat je weet wat ik bedoel. Vooral Oost-Europese talen met veel Duitse klanken. En wat dachten jullie van een onzintaal dan? Zoals het Elfs? Mevrouw de actrice van LOTR heeft die taal helemaal in haar hoofd zitten, zonder dat ie bestaat!
|
Ten eerste Engels want het zou erg aangenaam zijn als ik over zou gaan dit jaar... (ziet er dankzij dat rotengels niet echt naar uit...)
Ten tweede Zweeds. Ik vind Zweden een geweldig land, de taal spreekt me aan en het lijkt me... nou ja... gewoon een uitdaging om vloeiend Zweeds te leren spreken!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |