schreef:
lareno schreef:
Tja, het staat niet echt intellectueel als je niet eens een stukje kan schrijven zonder spelfouten. En jij was trouwens de eerste die begon over de leeftijd van anderen...
nogmaals, je weet wat er bedoelt word, dat heeft niks te maken met hoe intellectueel je bent... dat is gewoon weer een verzonnen woord waar ik eigenlijk helemaal geen waarde aan hecht.
en mensen die meteen huilend naar feedback rennen terwijl ze lichamelijk 19 zijn ? ja, is het dan raar dat ik begin te twijfelen over hun geestelijke gesteltheid ?
Verwijderd 16:57 30-12-2002
Methuselah 16:57 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
ik had al zo'n vermoeden ja...
Verwijderd 16:58 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
nogmaals, je weet wat er bedoelt word, dat heeft niks te maken met hoe intellectueel je bent... dat is gewoon weer een verzonnen woord waar ik eigenlijk helemaal geen waarde aan hecht.
Jij niet, maar de rest van de wereld misschien wel. Juist wanneer je moeite met iets hebt, hecht je er geen waarde aan. Maar ja, als jij er geen waarde aan hecht, is het natuurlijk ook helemaal niet belangrijk meer...
Verwijderd 16:59 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
Jij niet, maar de rest van de wereld misschien wel. Juist wanneer je moeite met iets hebt, hecht je er geen waarde aan. Maar ja, als jij er geen waarde aan hecht, is het natuurlijk ook helemaal niet belangrijk meer...
ik kan goed designen, maar ik hecht daar geen waarde aan, het is niet belangrijk voor je menszijn om goed te kunnen designen. Netzoals goed kunnen spellen ook niet belangrijk is om jezelf te kunnen tonen.
Methuselah 17:00 30-12-2002
Verwijderd 17:01 30-12-2002
Methuselah 17:02 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
dat geeft hoop voor de toekomst
hoop doet leven
Verwijderd 17:03 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
ik kan goed designen, maar ik hecht daar geen waarde aan, het is niet belangrijk voor je menszijn om goed te kunnen designen. Netzoals goed kunnen spellen ook niet belangrijk is om jezelf te kunnen tonen.
Zoals ik al zei: dat is jouw mening. Er zijn genoeg mensen die wel waarde hechten aan het goed kunnen spellen van iets. Je kunt wel zeggen dat je zonder dat je goed kunt spellen jezelf nog wel uit kunt drukken, en dat is ook zo. Maar mensen hechten toch een label aan je wanneer je niet in staat bent om dingen goed te kunnen schrijven...
Verwijderd 17:04 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
Zoals ik al zei: dat is jouw mening. Er zijn genoeg mensen die wel waarde hechten aan het goed kunnen spellen van iets. Je kunt wel zeggen dat je zonder dat je goed kunt spellen jezelf nog wel uit kunt drukken, en dat is ook zo. Maar mensen hechten toch een label aan je wanneer je niet in staat bent om dingen goed te kunnen schrijven...
maar zeg nou zelf, dat zijn domme mensen of niet ? beoordeel jij een mens op zijn spelling ? of beoordeel jij een mens op zijn denken ?
Methuselah 17:05 30-12-2002
Verwijderd 17:07 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
maar zeg nou zelf, dat zijn domme mensen of niet ? beoordeel jij een mens op zijn spelling ? of beoordeel jij een mens op zijn denken ?
Als ik iemand beter ken, meer op zijn denken, maar wanneer ik iemand alleen ken via zijn spellen (zoals jij), dan beoordeel ik hem op zijn spellen.
Stel: Jij wil later een baan in het bedrijfsleven. Wanneer je nog geen werkwoord (bij wijze van spreken) goed kunt spellen, zul je ook niet aangenomen worden. Mensen beoordelen je ook op je kunnen, niet alleen op je denken...
Verwijderd 17:08 30-12-2002
Methuselah 17:09 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
Als ik iemand beter ken, meer op zijn denken, maar wanneer ik iemand alleen ken via zijn spellen (zoals jij), dan beoordeel ik hem op zijn spellen.
Stel: Jij wil later een baan in het bedrijfsleven. Wanneer je nog geen werkwoord (bij wijze van spreken) goed kunt spellen, zul je ook niet aangenomen worden. Mensen beoordelen je ook op je kunnen, niet alleen op je denken...
inderdaad, maar daarom hoeft dat niet de juiste manier te zijn, of zoals het zou moeten zijn. Maar helaas kan ik daar niks aandoen, zo is deze huidige maatschappij nu eenmaal, maar ik ben het er niet mee eens, en zal me er dan ook niet veel van aantrekken. als de mens eens wat meer tijd aan zijn eigen ik zou spenderen zou het er allemaal beter uitzien. Maar daar ging het helemaal niet over. We zijn van het hele punt afgedwaald, en ik denk dat we het punt ook niet meer zullen terugvinden :-) als iemand anders nog iets wilt toevoegen, be my guest, van mij hoeft er iig geen slot op... maar daar zal het grote gros wel weer anders over denken
Verwijderd 17:10 30-12-2002
schreef:
Methuselah schreef:
Zeeniveau stijgt, Nederland loopt onder...
Dan zou Nederland wel een hoop Belgen blij hebben gemaakt, als dat zou gebeuren
Methuselah 17:11 30-12-2002
Verwijderd 17:12 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
inderdaad, maar daarom hoeft dat niet de juiste manier te zijn, of zoals het zou moeten zijn. Maar helaas kan ik daar niks aandoen, zo is deze huidige maatschappij nu eenmaal, maar ik ben het er niet mee eens, en zal me er dan ook niet veel van aantrekken. als de mens eens wat meer tijd aan zijn eigen ik zou spenderen zou het er allemaal beter uitzien. Maar daar ging het helemaal niet over. We zijn van het hele punt afgedwaald, en ik denk dat we het punt ook niet meer zullen terugvinden :-) als iemand anders nog iets wilt toevoegen, be my guest, van mij hoeft er iig geen slot op... maar daar zal het grote gros wel weer anders over denken

Nee, ik vraag me echt af hoe we hierop gekomen zijn, want hier ging het niet eens over..nou ja
Verwijderd 17:13 30-12-2002
schreef:
Methuselah schreef:
Idd
zolang die server van deze site maar blijft draaien en de mensen die ik ken in Nl maar veilig zijn is mij alles goed
Of er zou een ander rampscenario kunnen zijn:
Alle NEDERLANDERS VLUCHTEN naar BELGIE
Methuselah 17:14 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
Of er zou een ander rampscenario kunnen zijn:
Alle NEDERLANDERS VLUCHTEN naar BELGIE
we sluiten de grenzen
kijk dat chatten wat jullie nu doen.... dat zou gewoon in je eigen topic horen te kunnen... nu doen jullie het in deze topic omdat het toch gedoemt is voor een slotje *not my call* maar goed, vroeger kon je dit gewoon in je eigen topic doen, en had je geen andere gedoemde topic daarvoor nodig.... en dat is wat ik terug wil hebben.
Methuselah 17:16 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
kijk dat chatten wat jullie nu doen.... dat zou gewoon in je eigen topic horen te kunnen... nu doen jullie het in deze topic omdat het toch gedoemt is voor een slotje *not my call* maar goed, vroeger kon je dit gewoon in je eigen topic doen, en had je geen andere gedoemde topic daarvoor nodig.... en dat is wat ik terug wil hebben.
'n slotje of 'n verwijdering kreeg deze topic sowieso al

en voor dat 'chatten' in topics bestaat onzin

en da's al langer dan vandaag dat onzin bestaat
Verwijderd 17:16 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
Nou weet je..vroeger zou er ookal een slotje op gekomen zijn denk ik...
Verheerlijking van het verleden (dat doen bejaarden ook altijd

)
Verwijderd 17:17 30-12-2002
schreef:
Methuselah schreef:
we sluiten de grenzen
Binnen de EU bestaat een vrij verkeer van personen
Helaas voor jullie
Of voor ons?
Methuselah 17:17 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
Nou weet je..vroeger zou er ookal een slotje op gekomen zijn denk ik...
Verheerlijking van het verleden (dat doen bejaarden ook altijd
)
hey! hij's jonger dan ik ben! ik ben (nog) niet bejaard!
schreef:
Methuselah schreef:
'n slotje of 'n verwijdering kreeg deze topic sowieso al
en voor dat 'chatten' in topics bestaat onzin
en da's al langer dan vandaag dat onzin bestaat
en wat nou als je iemand van de kantine wilt spreken daarover ?
voorbeeld : als ik dit ergens anders had gepost, zou er een grote kans zijn dat ik deze discussie met lareno nooit gehad zou hebben. Nu is er een spontane discussie ontsprongen wat anders niet gebeurt zou zijn...
Methuselah 17:17 30-12-2002
Verwijderd 17:18 30-12-2002
schreef:
Methuselah schreef:
hey! hij's jonger dan ik ben! ik ben (nog) niet bejaard!
Jij verheerlijkt het verleden ook niet!
Methuselah 17:19 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
voorbeeld : als ik dit ergens anders had gepost, zou er een grote kans zijn dat ik deze discussie met lareno nooit gehad zou hebben. Nu is er een spontane discussie ontsprongen wat anders niet gebeurt zou zijn...
dan is er wel iemand anders die tegen je begint te spreken, maar feit is dat elk topic z'n plaats heeft en dit hoort eerder op onzin of feedback (wegens commentaar op 't beleid) maar dan moet je toch met iets anders komen aanzetten dan 'het verleden was beter' want daar komt jouw stelling op neer eigenlijk
Verwijderd 17:19 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
Dan download je MSN/ ICQ/ Je gaat naar de scholieren.com chatbox...
Methuselah 17:20 30-12-2002
Verwijderd 17:20 30-12-2002
Noem me maar Monique, hoor

Dat lareno de hele tijd
Verwijderd 17:21 30-12-2002
schreef:
Methuselah schreef:
dan is er wel iemand anders die tegen je begint te spreken, maar feit is dat elk topic z'n plaats heeft en dit hoort eerder op onzin of feedback (wegens commentaar op 't beleid) maar dan moet je toch met iets anders komen aanzetten dan 'het verleden was beter' want daar komt jouw stelling op neer eigenlijk
dus volgens jouw heeft elke topic ze hokje ? en wat nou als ik iets wil vragen aan het kantine publiek ?
Verwijderd 17:21 30-12-2002
En nou ga ik sporten..
Ik hoop dat Nederland niet al ondergelopen is als ik terugkom, want het regent hier zo hard
Methuselah 17:22 30-12-2002
schreef:
lareno schreef:
Je vergeet te huilen...
*snif snotter snif*
schreef:
lareno schreef:
Dan download je MSN/ ICQ/ Je gaat naar de scholieren.com chatbox...
je mist de essentie
als ik daar dit zou zeggen, zou ik nooit deze discussie met jouw hebben gehad...
voorbeeld : jij opent een topic, en je begint een beetje te lullen tegen die gast hierboven... 2 andere mensen zien het, en denken hey ik praat mee, en zo heb je al 4 mensen, en zo blijft een topic groeien op een een gezelige manier.
Methuselah 17:23 30-12-2002
schreef:
Goat schreef:
dus volgens jouw heeft elke topic ze hokje ? en wat nou als ik iets wil vragen aan het kantine publiek ?
dat is het doel van de subfora

tja, dan moeten die mensen zich maar naar dat ander forum begeven

al vaak gelezen hier bij de redenen waarom men 'n topic sluit
en nu ga ik eten
Knutselsmurfie 21:25 30-12-2002
Ik weet waar jouw huis woont...