Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1.hoezo? er zitten toch in allerlei producten van die smaakdingen en kleurstoffen enzo? 2. gedaan en ik moet zeggen, t smaakte niet slecht, maar ook niet geweldig, maar iets thuis maken is anders dan met machines in een fabriek ![]() Mortischa: jawel, zit wel wat cacao, maar niet veel ![]() jij vindt t misschien ranzig, alhoewel t vreemd is dat je een conclusie trekt zonder t geproeft te hebben, maja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. ik lust enkel zelfgemaakte chocmelk, uit een flesje, pakje is ranzig , dus denk dat dat met witte eveneens het geval is... meestal is zelfgemaakt lekkerder als machinaal (neem nu mayonnaise... toch ranzig als dat uit zo'n pot komt, na paar weken die randen verhard en vettig...yuch) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. ![]() ![]() Nogwatjuh: omdat t veel te zoet is.. k heb ooit witte chocolade gefondued en dat was ook nie te eten veel te zoet dus dat zal bij die chocolade melk ookwel zo zijn. en als t echt lkker zou zijn geweest zou t allang zijn uitgevonden hahah als je t gaat fonduen wordt t wel erg ja ![]() ![]() wat een zeikerd ben ik toch ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat weet ik, ik bedoelde dat ik me vroeger ook altijd al afvroeg waarom er geen witte chocoladepasta bestond. En toen bestond het dus ineens wel, daarom leek het me wel logisch dat er ook witte chocolademelk zou komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zeg dat dan meteen! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb t al eens zelf gemaakt, was niet erg ofzo, maar ook niet geweldig : ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|