Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In veel steden in nederland zijn geen macdonalds en trouwens jullie weten waarschijnlijk niet veel van wageningen want hier is amper lanbouw aanwezig het is een universiteit en het is dus niet zo dat ze net z'n allen op het land staan te kijken hoe een boer werkt.. dat was punt 1 en punt 2 landbouw zijn niet koeien enzo maar landbouw zoals het woord al zegt is het verbouwen van land dus groente ontwikkeling en voeding... punt 3 we hebben ook een hotelschool... Ik zie liever iemand reageren waarvan ze weten waarover ze praten dus mondje dicht voortaan als je niet weet hoe wageningen eruit ziet ![]()
||
Citaat:
Wageningen is misschien klein maar wij staan bekend als een studenten stad en niet als een klein afgelegen stad en elkaar jaar worden landelijke feestdagen gehouden op 4 en 5 mei dus we zijn niet onbekend. Plus het heeft een gezellige sfeer hier in wageningen.
||
Citaat:
1. Mijn ouders hebben beiden aan de wau gestudeerd. Ik ben er geboren (niet gewoond trouwens). Verder ken ik nog wat mensen die er nu studeren en wonen. 2. dit punt slaat nergens op, het heet de LANDBOUWuniversiteit maar je hebt er ook bv een opleiding dierwetenschappen.... 3. boeiend?? Tevens doe je er goed aan om niet zo neerbuigend te doen over ivbo'ers, ik bedoel, heao'ers zijn toch ook maar scholiertjes? ![]() Maar genoeg offtopic. Wees jij lekker trots op je "studentenstad"..
|
maar wees serieus BEUK als je zoveel weet van wageningen hoeveel koeien zijn hier dan, ik woon hier nu al 18 jaar en er zijn er echt weinig denk dat jij in het binnenveld bent geweest met je neus in de koeienstront en jah dat stinkt...
![]() laat alsjeblieft een moderator dit thread sluiten want gaat nu nergens meer over, met al dat gezeik dat gestart is door BEUK
||
Citaat:
T gaat over de MAC niet de BK! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heel fijn, en wat "vreten" planten o.a., goed zo MEST, dat STINKT!, en idd, ik weet niks van Wageningen, maar je denkt toch niet dat ik een dergelijke topic, met de daarop volgende reacties serieus neem of wel, en om deze reden hoef je mijn reactie ook niet serieus te nemen, CHAGRIJN!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
geen Mac!? wtf ik ben pas een weekje klaar met m'n stage en je bent me nu al vergeten Crashzone?!
![]() ![]() maareuh wat serieuziteit betreft, ik denk dat wageningen eerst maar eens een keer over een station moet gaan nadenken,.. wageningen loopt leeg, DUS wat doe je.. een station bouwen, geen Mac, want die Mac is dan binnen de kortste keren ook nutteloos (afgezien van het feit dat alle Mac(Donalds)'s in principe al vrij nutteloos zijn).. als de grootheidswaanzin dan later binnen wageningen echt heeft toegeslagen kunnen ze alsnog gaan nadenken over een Mac
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien wel beter dat ze geen Mac hebben daar. Als ik er over een tijdje kom studeren na mijn huidige studie is dat wle zo gezond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
houd je je kop even? ![]() BEDANKT! ![]() DIT TOPIC MOET DICHT DIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHT ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wil je je grote smoel hierheen brengen?? Dan kijken of of die nog zo groot is. Mietje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb iig fotos gezien van die lijn, maar niemand maakte er gebruik van (opkomst auto)... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, echt een wereldramp.... GEEN Mac in Wageninge, jezus. Hoe moet je nou door je leven komen, zonder een Mac in Wageningen.
Geen enkele tiener kan toch zonder die ranzige, doorbakken stukken rubber op halfzachte taaie broodjes, met heel veel saus om het nog een beetje smaak te geven. Om nog maar niet te spreken om die patat, die doormidden breekt op het moment dat je ze wil pakken, of dat het vet eruit druipt. Wie kan dat nou missen??? Offtopic: Ja, ik haat de Mac, Burger King en al die troep |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|