Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 12:52
Verwijderd
dus Wageningen is een 3e wereld stad, Sabre is gefrustreerd zonder Mac, en Wageningen stinkt niet, maar wel een hogeschool voor landbouw? Joh, mest stinkt wel!

En als je niet tegen kritiek kunt moet je nie forummen joh, onderontwikkelde Neanderthaler
Advertentie
Oud 17-01-2003, 12:58
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
azaziël schreef:
dus Wageningen is een 3e wereld stad, Sabre is gefrustreerd zonder Mac, en Wageningen stinkt niet, maar wel een hogeschool voor landbouw? Joh, mest stinkt wel!

En als je niet tegen kritiek kunt moet je nie forummen joh, onderontwikkelde Neanderthaler
Ik kan best tegen kritiek maar wageningen is geen 3e wereld stad
Oud 17-01-2003, 13:03
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Oud 17-01-2003, 13:06
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
What ever
Oud 17-01-2003, 15:43
TAFKAB
TAFKAB is offline
She got some nice titties dawg
Oud 17-01-2003, 15:47
sabre
sabre is offline
Citaat:
azaziël schreef:

ik kan wel tegen kritiek maar slaat gewoon nergens op wat hij zegt..
In veel steden in nederland zijn geen macdonalds en trouwens jullie weten waarschijnlijk niet veel van wageningen want hier is amper lanbouw aanwezig het is een universiteit en het is dus niet zo dat ze net z'n allen op het land staan te kijken hoe een boer werkt..
dat was punt 1 en punt 2 landbouw zijn niet koeien enzo maar landbouw zoals het woord al zegt is het verbouwen van land dus groente ontwikkeling en voeding...

punt 3 we hebben ook een hotelschool...

Ik zie liever iemand reageren waarvan ze weten waarover ze praten dus mondje dicht voortaan als je niet weet hoe wageningen eruit ziet
Oud 17-01-2003, 16:14
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
sabre schreef:
In veel steden in nederland zijn geen macdonalds en trouwens jullie weten waarschijnlijk niet veel van wageningen want hier is amper lanbouw aanwezig het is een universiteit en het is dus niet zo dat ze net z'n allen op het land staan te kijken hoe een boer werkt..
dat was punt 1 en punt 2 landbouw zijn niet koeien enzo maar landbouw zoals het woord al zegt is het verbouwen van land dus groente ontwikkeling en voeding...

Ik zie liever iemand reageren waarvan ze weten waarover ze praten dus mondje dicht voortaan als je niet weet hoe wageningen eruit ziet
Ik vind dat jij gelijk heb over dat hij niks weet over wageningen alleen iedereen heeft het recht hierop te reageren.

Wageningen is misschien klein maar wij staan bekend als een studenten stad en niet als een klein afgelegen stad en elkaar jaar worden landelijke feestdagen gehouden op 4 en 5 mei dus we zijn niet onbekend. Plus het heeft een gezellige sfeer hier in wageningen.
Oud 17-01-2003, 16:41
sabre
sabre is offline
Ik sluit me aan bij crashzone, maar natuurlijk mogen ze reageren maar ga niet zeggen dat we een achtelijk dorp zijn als ze hier of nooit zijn geweest of dat ze niet weten hoe heel wageningen eruit ziet
Oud 17-01-2003, 16:48
beuk
beuk is offline
Citaat:
sabre schreef:

ghehe.. ik weet best waar ik het over heb.

1. Mijn ouders hebben beiden aan de wau gestudeerd. Ik ben er geboren (niet gewoond trouwens). Verder ken ik nog wat mensen die er nu studeren en wonen.
2. dit punt slaat nergens op, het heet de LANDBOUWuniversiteit maar je hebt er ook bv een opleiding dierwetenschappen....
3. boeiend??

Tevens doe je er goed aan om niet zo neerbuigend te doen over ivbo'ers, ik bedoel, heao'ers zijn toch ook maar scholiertjes?

Maar genoeg offtopic. Wees jij lekker trots op je "studentenstad"..
Oud 17-01-2003, 16:49
Verwijderd
GOEDZO!! weg met die mcdonalds!!

er komt toch wel een Burger King? die zijn veel lekkerder, gezonder (meer groente ) en in verhouding goedkoper (per honderd gram vlees is de BK goedkoper dan de mac)!!!

mac

BK
Oud 17-01-2003, 17:01
sabre
sabre is offline
maar wees serieus BEUK als je zoveel weet van wageningen hoeveel koeien zijn hier dan, ik woon hier nu al 18 jaar en er zijn er echt weinig denk dat jij in het binnenveld bent geweest met je neus in de koeienstront en jah dat stinkt...

laat alsjeblieft een moderator dit thread sluiten want gaat nu nergens meer over, met al dat gezeik dat gestart is door BEUK
Oud 17-01-2003, 17:03
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
lafjuh schreef:
GOEDZO!! weg met die mcdonalds!!

er komt toch wel een Burger King? die zijn veel lekkerder, gezonder (meer groente ) en in verhouding goedkoper (per honderd gram vlees is de BK goedkoper dan de mac)!!!

mac

BK
Hou jij je bek is joh wous!
T gaat over de MAC niet de BK!

Oud 17-01-2003, 21:29
Verwijderd
heel fijn, en wat "vreten" planten o.a., goed zo MEST, dat STINKT!, en idd, ik weet niks van Wageningen, maar je denkt toch niet dat ik een dergelijke topic, met de daarop volgende reacties serieus neem of wel, en om deze reden hoef je mijn reactie ook niet serieus te nemen, CHAGRIJN!
Oud 18-01-2003, 00:05
A*
A* is offline
Citaat:
Crashzone schreef:
Voor wie in wageningen woont. Ik vind dat de gemeente raad echt sukkels zijn om mac te verbieden in wageningen :mad: maar ja laat effe weten wat je er van vind
ach kom op, wij hebben de Hema nog:p
Oud 18-01-2003, 00:05
A*
A* is offline
Citaat:
azaziël schreef:
heel fijn, en wat "vreten" planten o.a., goed zo MEST, dat STINKT!, en idd, ik weet niks van Wageningen, maar je denkt toch niet dat ik een dergelijke topic, met de daarop volgende reacties serieus neem of wel, en om deze reden hoef je mijn reactie ook niet serieus te nemen, CHAGRIJN!
rustig dude, dr zitten nog wel meer mensen uit Wageningen en omstreek hier op t forum
Oud 18-01-2003, 17:19
McMotion
McMotion is offline
geen Mac!? wtf ik ben pas een weekje klaar met m'n stage en je bent me nu al vergeten Crashzone?!

maareuh wat serieuziteit betreft, ik denk dat wageningen eerst maar eens een keer over een station moet gaan nadenken,.. wageningen loopt leeg, DUS wat doe je.. een station bouwen, geen Mac, want die Mac is dan binnen de kortste keren ook nutteloos (afgezien van het feit dat alle Mac(Donalds)'s in principe al vrij nutteloos zijn).. als de grootheidswaanzin dan later binnen wageningen echt heeft toegeslagen kunnen ze alsnog gaan nadenken over een Mac
Oud 18-01-2003, 22:09
Mara
Mara is offline
Wij hebben sinds een maand of 2 een McDonalds. Is wel leuk, want toen er laatst schaatsen was in thialf zat het helemaal vol met oranje mensen De mac hier is nl de 1e die je tegenkomt als je vanaf thialf naar het zuiden gaat via de A32
Oud 19-01-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:
2. dit punt slaat nergens op, het heet de LANDBOUWuniversiteit maar je hebt er ook bv een opleiding dierwetenschappen....
en voedingsmiddelentechnologie.

Misschien wel beter dat ze geen Mac hebben daar. Als ik er over een tijdje kom studeren na mijn huidige studie is dat wle zo gezond
Oud 19-01-2003, 11:04
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
T komt door al die SOJABOON VRETERS!
Hey hoer,
houd je je kop even?

BEDANKT!

DIT TOPIC MOET DICHT
DIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHT

Oud 19-01-2003, 14:11
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
[B]Hey hoer,
houd je je kop even?

BEDANKT!

DIT TOPIC MOET DICHT
DIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT TOPIC MOET DICHTDIT
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd? Of type je dit allemaal vanuit het Pieter Baan centrum?
Wil je je grote smoel hierheen brengen?? Dan kijken of of die nog zo groot is.
Mietje.
Oud 19-01-2003, 15:51
Verwijderd
dis best wel een tof topic eigenlijk, maar ff ter morele ondersteuning: ik gun Wageningen zijn Mac...., Heeft er verder nog iemand leuke, stompzinnige opmerkingen? Past hier helemaal in
Oud 19-01-2003, 16:37
Verwijderd
Ik zou gaan demonstreren in Den Haag .

Misschien een leuk programmapunt voor de LPF om stemmen te krijgen, een Mac in Wageningen laten bouwen?
Oud 19-01-2003, 18:32
simple creed
simple creed is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
En aangezien de snackbar in de tarthorst is platgebrand, hebben we recht op een substitutie "snackbar"!
Ik ga meestal toch wel naar Hermans alias SPERMANS

Sabre zeg jij eris wat van joh!
tarthorst is vlakbij de dijkgraaflat toch??
Oud 19-01-2003, 20:12
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
simple creed schreef:
tarthorst is vlakbij de dijkgraaflat toch??
Mwah..tussen dijkgraaf en bornsesteeg in..
Oud 19-01-2003, 20:18
Verwijderd
Of je gaat naar Hart van Nederland, die maken van elk klein kut-onderwerp werk
Oud 19-01-2003, 20:23
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
beuk schreef:
fout 't heet nu officieel Wageningen University and Research Centre
Oud 20-01-2003, 08:12
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
A* schreef:
ach kom op, wij hebben de Hema nog
Ja maar toch het is geen mac
Oud 20-01-2003, 08:16
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
McMotion schreef:
geen Mac!? wtf ik ben pas een weekje klaar met m'n stage en je bent me nu al vergeten Crashzone?!

maareuh wat serieuziteit betreft, ik denk dat wageningen eerst maar eens een keer over een station moet gaan nadenken,.. wageningen loopt leeg, DUS wat doe je.. een station bouwen, geen Mac, want die Mac is dan binnen de kortste keren ook nutteloos (afgezien van het feit dat alle Mac(Donalds)'s in principe al vrij nutteloos zijn).. als de grootheidswaanzin dan later binnen wageningen echt heeft toegeslagen kunnen ze alsnog gaan nadenken over een Mac
hahahah heek leuk mcmotion maar er was vroeger wel een station geweest en dat weet je. Als er een station komt, waar zou hij dan komen. Ik bedoel wageningen heeft al in princiepe geen Plaats meer er voor dus.......
Oud 20-01-2003, 10:21
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Crashzone schreef:
hahahah heek leuk mcmotion maar er was vroeger wel een station geweest en dat weet je. Als er een station komt, waar zou hij dan komen. Ik bedoel wageningen heeft al in princiepe geen Plaats meer er voor dus.......
Ja ik meen van Wageningen - Utrecht geloof ik.
Heb iig fotos gezien van die lijn, maar niemand maakte er gebruik van (opkomst auto)...
Oud 20-01-2003, 10:28
berteltje
berteltje is offline
Ja, echt een wereldramp.... GEEN Mac in Wageninge, jezus. Hoe moet je nou door je leven komen, zonder een Mac in Wageningen.
Geen enkele tiener kan toch zonder die ranzige, doorbakken stukken rubber op halfzachte taaie broodjes, met heel veel saus om het nog een beetje smaak te geven. Om nog maar niet te spreken om die patat, die doormidden breekt op het moment dat je ze wil pakken, of dat het vet eruit druipt.
Wie kan dat nou missen???

Offtopic: Ja, ik haat de Mac, Burger King en al die troep
Oud 20-01-2003, 10:34
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Kimry schreef:
Ja, echt een wereldramp.... GEEN Mac in Wageninge, jezus. Hoe moet je nou door je leven komen, zonder een Mac in Wageningen.
Geen enkele tiener kan toch zonder die ranzige, doorbakken stukken rubber op halfzachte taaie broodjes, met heel veel saus om het nog een beetje smaak te geven. Om nog maar niet te spreken om die patat, die doormidden breekt op het moment dat je ze wil pakken, of dat het vet eruit druipt.

Daar hebben we zon linkse pinda vreter
Oud 20-01-2003, 10:37
sabre
sabre is offline
Ik op hun.

NOW BITE ME!!!
Oud 20-01-2003, 10:39
TAFKAB
TAFKAB is offline
*high fived met sabre*
Oud 20-01-2003, 10:40
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
Kimry schreef:

Dat jij geen goeie indruk heb op de mac heb betekend niet dat de andere zo hoeft te denken
Oud 20-01-2003, 10:42
sabre
sabre is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
*high fived met sabre*
geeft een high five
Oud 20-01-2003, 10:43
Thomas
Thomas is offline
... van mij mag dit topic gesloten worden ...
Oud 20-01-2003, 10:44
sabre
sabre is offline
Citaat:
Wawl schreef:
ja maar wie ben jij?
Oud 20-01-2003, 10:44
beuk
beuk is offline
reltopic
Oud 20-01-2003, 10:45
sabre
sabre is offline
MATTUH!!!!!!!!!

Oud 20-01-2003, 10:46
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
sabre schreef:
ja maar wie ben jij?
Niet iemand die pas 15 dagen lid is..
Oud 20-01-2003, 10:47
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
Wawl schreef:
of dit toppic gesloten moet worden bepaald de forumbazen wel
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
sabre schreef:
MATTUH!!!!!!!!!

Ach ja, je smilies roeleren wel..
sabre
sabre is offline
oeh stoer hoor
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
sabre schreef:
MATTUH!!!!!!!!!

ALLLAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
Oud 20-01-2003, 10:48
berteltje
berteltje is offline
Citaat:
Crashzone schreef:
Dat jij geen goeie indruk heb op de mac heb betekend niet dat de andere zo hoeft te denken
Het is toch mijn mening, ik dacht dat een forum daarvoor was?
Oud 20-01-2003, 10:49
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Crashzone schreef:
of dit toppic gesloten moet worden bepaald de forumbazen wel
Als je zo op mij blijft reageren dan sluit men dit topic wel om de reden dat het te offtopic wordt..
sabre
sabre is offline
let's fight with sticks
Crashzone
Crashzone is offline
Citaat:
sabre schreef:
let's fight with sticks
Laten we effe ophouden met dat gezeik
Oud 20-01-2003, 10:50