Advertentie | |
|
![]() |
|
Ah, een van mijn collega's ging vanmiddag eerder naar huis, en hij zei dat hij vanavond eens thuis zou eten, terwijl hij normaal altijd naar de Burger King gaat. En net toen hij weg was kwam er een reclame over whoppers voor 1 euro op de radio, en toen zei een andere collega daar iets over en dat was toen grappig.
Nu niet meer, denk ik ![]()
|
Een vriend tegen mn beste vriendin:
Als ik 1 ding zou mogen wensen, zou dat zijn dat ik Margriet nooit meer hoefde te doen! 'T is maar hoe je het opvat he... En iemand daar heel slim achter aan: En wat doe jij dan met haar? *zucht*..... Maar dit is vast zoites waar je bij had moeten zijn om 't grappig te vinden...
|
Mijn mentor vorige jaar. Wij zaten m zo heel stom aan te staren, want hij sneed een stukje uit zijn appel.
Later pakte hij heel rustig z'n banaan en stak m in die appel, zegt ie heel droog: "Ik laat jullie nou een echte bevruchting zien!" Was wel lol ![]()
|
Ik zat laatst met een paar vrienden in een restaurant en we hadden precies uitzich op de keuken. Iemand oppert:
He, dat is gek......ze wassen hier met de hand af. Antwoord van tafelgenoot: Nee hoor, ze gebruiken een theedoek..... ![]() ![]()
|
Toen gister 'n jurylid zei van Idols "Je kan niet zingen." zei 'n vriend van me "Dat is net zoiets als wanneer 'n geestelijk gehandicapte zegt; Doe eens normaal." Is niet grappig als ik 't nu zo vertel, en is ook best hard :/. Je moet er bij geweest zijn denk ik
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Owja, me nichtje is as vrijdag uitgerekend en ze kwam binnen op de verjaardag.. Dus het ging erover dat ze d'r kindje wilde zien enzo en dat ze ananas moet eten om de bevalling op te wekken, zegt ze; "Eerst doe je er alles aan om zwanger te worden, daarna doe je er alles aan om er weer vanaf te komen."
![]()
||
Citaat:
![]() Ik lag echt plat na die hele topic! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Stelling sterilisatie/castratie Volk | 7 | 25-09-2010 22:55 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Botsing Georgische en Ossetische troepen hhendrikxx | 500 | 02-10-2008 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |