Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
IDD alleen hadden bij ons dan de meisjes een aparte ruimte ![]() Best jammer ![]() ![]()
||
Citaat:
Ehm, je verwacht dat ik nu naar Uithorney kom? Als ik dat gehucht niet wil missen, ben ik 3 jaar aan het zoeken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, in plaats van me te rolleyen kun je natuurlijk ook gewoon hierheen komen en er een stuk of vijftien honderd huizen bijbouwen.. Zodat Uithorney wat groter wordt, en je de volgende keren niet hoeft te zoeken. Praktisch denken, daar gaat het om. |
![]() |
|
Toen wij pas in dit huis gingen wonen hadden wij voor het eerst een badkamer met een raam naar de straat, en we hadden luxaflex voor de ramen, toen stonden de luxaflex altijd open want daar d8en we niet over na, maar als het buiten donker is en in de badkamer is het licht aan kun je dat zien. Dus op een gegeven moment kwam de buurvrouw naar ons toe om te vertellen dat de hele straat ons altijd zag douchen
|
ja
![]() onder andere: -een vriend van m'n vriend die ook de sleutel heeft van z'n huis (een aantal keer, telkens op het verkeerde moment) -glazenwasser toen ik me aan het wassen was -jongen van school die m'n moeder had binnengelaten en m'n muziek stond te luid om haar gewaarschuw te horen...stond ik daar naakt de dansen in m'n kamer ![]() -loodgieter -een aantal vrienden, maar daar vind ik het niet erg van |
![]() |
||
Citaat:
*wordt later ook glazenwasser* (Bij jou in de buurt zelfs! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Geen idee
Als je zou willen zou je me bijna elke avond kunnen zien, tis vaak genoeg zo dat ik boven kom met een handdoek half over me heen terwijl m'n gordijnen nog open staan ![]()
|
Euh, in principe al heel vaak, maar dan in de context van (naturisten)strand cq camping. Daarbuiten ook wel, want ik let eerlijk gezegd nooit zo goed op, waardoor je wel eens in merkwaardige situaties terecht kunt komen (denk bijvoorbeeld nooit dat er niemand in de straat is en je wel even de post kunt ophalen). Ow en tijdens modeshows heb ik ook al wel eens grotendeels naakt op de catwalk gestaan, maar dat was dan ook de bedoeling. Het blunderigste vond ik wel die keer dat ik gauw een zomerjurkje had aangetrokken om bij de ijskar een ijsje te gaan kopen en dat toen het strikje in mijn nek losschoot op het moment dat ik omhoogrijkte om mijn ijsje aan te pakken. Toch niet zo leuk als je daar in je nakie staat met je handen vol en je jurkje om je enkels terwijl alle koters van de buurt om je heen staan te dringen voor een ijsje...
||
Citaat:
hahahaha ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een bizarre vrijpartij. Verwijderd | 14 | 13-04-2004 02:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 69 | 14-05-2003 09:06 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... ^AmArU^ | 143 | 02-05-2002 17:08 |