Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je in West-Friesland niet gewoon Nederlands leert praten en dat er in elke kroeg veel BrEeZaH-mensen rondlopen. Laat maar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ahnee, ik begin het toch niet te leren he ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zoveel Breezah mensen zie je hier niet op het forum, ja misschien de eerste keer als men komt. Men wordt vervolgens zo afgezeken om hun typwijze dat ze het wel laten om het nog een keer te doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als jij dat niet doet, waarom je schamen voor anderen.. Dan kan iedereen zich wel schamen, kan me niet voorstellen dat iemand allemaal perfecte leeftijdsgenoten heeft, die allemaal niks vervelends hebben..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Niet altijd trouwens, ik zeg/doe vaak genoeg van die dingen waarvan ik later denk van: wat bezielde me ![]() Maar ik denk dat ik nog wat vaker last heb van plaatsvervangende schaamte indd ![]()
|
Het is gewoon super irritant en niet te lezen... als iemand zo typt dan lees ik het gewoon NIET
![]() Ik vind het in een woord: Verschrikkelijk!!!!!! ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() kunnen ze geen massa-poging gaan ondernemen? ![]()
||
Citaat:
1. je doet 3x zo lang om een stukje tekst te typen 2. je doet je (in het algemeen) dommer voor dan je bent 3. als je niet blond bent moet je het blonderen 4. je moet kweet nie hoeveel euro's uitgeven aan de laatste mode om er bij te horen uhm ik kan nog wel even door gaan... ik zie maar 1 voordeel. je kan ongestoord breezers drinken... oke dat kan ik nu ook wel... uhm oke geen voordelen dus
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Breezah taal Thinus | 56 | 07-10-2006 10:43 | |
De Kantine |
BrEeZaH-TaaLtJe Lyra | 59 | 19-07-2003 23:33 | |
De Kantine |
Verwaring onder breezah taal of niet Maradinus | 46 | 21-04-2003 12:16 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 |