Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb hem zo goed als het kon weer in elkaar gezet, alleen als iemand hem nu gebruikt zouden er weleens rare dingen kunnen gebeuren... heb hem maar bij een collega neer gelegd ![]()
|
m'n heilige ac/dc kettinkje
![]() 't kettinkje bleef achter m'n das hangen, 't hangertje vloog in het wilde weg, vlak langs het hoofd van een vriend ![]()
|
Een Philips AT-desktop kast waar toch al niets meer inpaste, zat alleen voeding en diskdrive in. Het voorfrontje gemold.
Verder nog iets ![]() Ik en wat vrienden hebben een laptop gesloopt (in de fik gestoken met vuurwerk), erg oud ding die het toch al niet meer deed, 486 25Mhz. 3 weken later hebben we op de plek waar we 'm in de fik hebben gestoken nog een geheugenmodule gevonden en wat toetsjes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood flyaway | 0 | 01-12-2011 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Wat is het laatste dat jij gesloopt hebt? de communiceerbeer | 105 | 12-01-2006 16:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |