Advertentie | |
|
![]() |
|
op deze comp:
1948 tracks in playlist, average track length: 3:22 Estimated playlist length: 109 hours 36 minutes 49 seconds
|
Verwijderd
|
Volgens de laatste berekeningen:
88GB op CD-R (1245 full albums) 10GB op HD (approx. 100 full albums) (Edit: Dit zijn ongeveer 30.000 nummers, een voorzichtige schatting). EAT YOUR HEARTS OUT ALL! Overigens, dan laat ik de losse nummers gemakshalve achterwege; maar dat zal in totaal ook wel een GB'tje of 10 zijn. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
geen idee... als ik iets echt goed vind brand ik het meestal direct op cd om het ook elders af te kunnen luisteren, dus na een paar weken gooi ik het van de pjoeter af.. tis nooit zoveel tegelijk, denk maximaal 5 Gb
|
anderhalve GB.
Ik vermoed wel dat ik veel minder haal van mijn kazaa dan men van mij haalt. Daarnaast vind ik het asociaal wanneer mensen van mij downloaden die zelf hun bestanden niet delen (als je de user checkt bv)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Waarmee rippen/encoden jullie je cd's? 'I'he Prophet | 36 | 23-11-2003 18:40 | |
Muziek |
Element of surprise uit elkaar 86dagreed | 20 | 07-12-2002 09:28 |