Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- neigt wel eens te vergeten dat je niet mag chatten ![]() En dat werkt WEL, het is de fout van de rest van de mensheid dat ze dat niet doen. - Normale mensen doen het met gevoel en intuïtie. Maar die kunnen afwijken, daarom heb ik ze in getallen omgezet op moment dat ze betrouwbaar waren zodat ik betrouwbare inschattingen kan verrichten als ik onder invloed van bepaalde emoties ben.
||
![]() |
Citaat:
Sure, de hele mensheid is fout, jij bent goed ![]() De hele mensheid bestaat, maar niet dankzij mensen zoals jij ![]() ![]() [ik zou hier een bepaalde situatie kunnen aanhalen - doe ik niet ![]() ![]() Nou haal je nu natuurlijk als argument aan dat je toen onder invloed was van emoties... Je accepteert gewoon niet dat je mens bent... ![]() NOFI natuurlijk - want dat maakt alles goed
||
Citaat:
De mensheid bestaat niet door mensen zoals ik omdat ik daar nog niet lang genoeg voor besta; over 300 jaar leef ik samen met mensen die leven aan mij danken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan je wel vertellen dat je imago er niet op vooruitging ![]() En dat eeuwige leven: Ik zou zeggen Dream on... Ik zie het nog niet gebeuren ![]() [The End] Einde van mijn inbreng in dit draadje, t'is leuk geweest, k'ga naar bed. [/The End]
|
praten over mijn gevoel....
huilen lief zijn/doen same voor aardig zijn als ik iemand niet mag... concentreren stilzitten emoties controleren slapen laatste tijd en voornamelijk mensen vertrouwen..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven? EvilConduct | 101 | 21-05-2006 00:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een leven na de dood duivelaartje | 9 | 22-01-2006 12:52 | |
De Kantine |