Advertentie | |
|
![]() |
|
- Negatief.
- Maak van kleine dingen enorme problemen. - Kan een hele grote bek geven, maar als het werkelijk van belang is, krimp ik in, en durf geen weerwoord te geven.. :\ - Kan niet vergeten. - Slecht in contact houden.. zeker als het over mail/pm/msn is. ![]() Zo.. is wel weer genoeg voor vandaag. :\
||
Citaat:
![]()
|
Ik lijd aan het heldin-op-sokken syndroom. Als ik iets hoor over een jochie dat getyranniseerd word door zo'n bullebak die qua postuur nog het meeste weg heeft van een oerang-oetang, dank denk ik vaak bij mezelf: "nou, als IK dat had gezien, dan zou ik die bullebak wel es effe mores leren!!!", maar als ik tijdens de schemering door het park loop en drie van die pieperdepiep kleine marrokaantjes beginnen ijsballen (van die hele harde, het waren net kleine ronde baksteentjes) naar me te gooien, dan weet ik niet hoe snel ik er vandoor moet gaan! (en achteraf wist ik natuurlijk 101 dingen die ik had kunnen zeggen...)
![]()
||
Citaat:
![]() ikke: - weinig discipline - soms te impulsief - vergeet dat dingen ook positief kunnen zijn - eigenwijs, druk m'n mening door - soms dominant dat was het denk ik wel... ![]()
|
ik wil anderen niet kwetsen/geen pijn doen
nee oke dat zullen heel veel mensen niet willen doen maar ik weet niet, daardoor zit ik soms aan dingen vast die ik helemaal niet wil, omdat ik niet wil zeggen dat ik het eigenlijk niet wil (bv met een jongen naar de bios gaan) en uh ja ik laat af en toe wel over me heenlopen, omdat ik gewoon geen ruzie met mensen wil maar als ik eenmaal ergens boos over ben dan vertel ik dat ook aan iedereen waardoor ik iets kleins heel erg kan gaan opblazen hmm ja nog wel meer eigenlijk, maar ik kan het niet echt puntsgewijs noemen, en mijn hele verhalen zal ik jullie besparen ![]()
||
Citaat:
![]() dat heb ik ook, echt irritant is dat ook nog: - Overtuigd zijn van mijn eigen zwakheid ("ik ben zo zielig, ik kan niks boehoehoe" ![]() - Weigeren om hulp te vragen ook al weet ik dat ik het nodig heb. - Negatief (wat ik trouwens niet persé als een zwakte zie, ik bedoel als je alles negatief ziet dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen) - Snel dingen opgeven
|
- dat ik te veel nadenk over van alles
- dat ik te veel twijfel altijd - dat ik te snel verliefd word (en dat dat ook te snel weer overgaat...)
|
- te goed van vertrouwen
- omdat ik dat van mezelf weet, vaak onzeker over de bedoelingen van een ander - vind altijd meisjes leuk die mij niet leuk (genoeg) vinden - bekijk veel dingen te realistisch.. ga nooit op gevoel af, want mijn verstand zegt dat het anders moet ![]() - zeg niet snel nee - stel vaak dingen uit - kan niet goed bellen over de 'koetjes en kalfjes'
|
*- ik "denk" steeds te weten wat mensen denken (vòòral over mezelf) waar na ik ontzettend onzeker kan zijn
![]() - sommige sectrets MOET ik gewoon aan iemand vertellen (desnoods me moeder..) om de reactie van diegene te zien, ja weet het=ziek... - en verder ehm soms als ik iets wil doen, haak ik wel eens snel af, maar dat komt omdat ik heel snel andere dingen leuk vind.. - of ik blijf er juist te lang aan dingen hangen, doordat ik het te leuk vind en dan word het niet leuk meer... (ja weet het ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloven? EvilConduct | 101 | 21-05-2006 00:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een leven na de dood duivelaartje | 9 | 22-01-2006 12:52 | |
De Kantine |
Wat is/zijn jouw zwakte(s)? Femic | 86 | 22-12-2005 01:01 | |