Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehehehm namen die eigenlijk twee namen zijn zoals: Jan-Pieter of Anne-Marije
![]() Of bij meisjes niet op -je laten eindigen, wel op -ie das liev ![]() ![]() En geen slechte voornamen zoals George, Osama en Adolf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor meisjes...Denise, Sandra, Natascha, Eva, Marleen, Lientje En al die ouderwetse namen, zoals Klaas, Piet, Kees, Marie etc... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik ken dus minstens 7 lindsey (mij er bij gerekent) wil een andere naam ![]()
||
Citaat:
maar goed verder namen die ik niet mooi vind; tja beetje al die 'ordinaire' namen zal ik ze maar noemen zoals wesley, nicky, sandra en verder namen die iedereen al heeft...
||
![]() |
Citaat:
Mijn schoonvader heet Max. En die werd er vroeger erg mee geplaagd, dat hij een hondenaam had. Hij heeft mijn vriend ook Max genoemd, en die had weer nergens last van. Maar als ik nu een kleutertje zie met die naam, dan vind ik dat niet kloppen, Max is een mannennaam, en geen kindernaam.
|
![]() |
Meisje: Marie, Louise, Isabelle, Patricia, Tanja, Melanie, Natascha, Wendy, Patty, Bianca, Priscilla, Barbara, Ineke, Irene, Jolanda, Miranda, Charlotte, Leonie, Joyce, Vanessa, Lindy..
Jongen: Mark, Tim, Danny, Kevin, Leon, Teun, Klaas, Kees, Karel, Jan, Peter, Pieter, Stef, Jaap, Ronald, Hans, Henk, Dirk, Ton, Tom, Stefan, Ed, Lars, Dennis, Vincent, Harm, Roderick, Robert, Diederik, Floris, Boudewijn, Marnix, Ivo.. Kan zo nog wel ff doorgaan opzich.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
De Kantine |
Spisaaizie opwarmen #1127 Verwijderd | 500 | 19-09-2010 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Psychologie |
Sommige mensen brengen zichzelf in een soort gevangenschap Eend | 38 | 02-05-2003 13:43 |