Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ff kijken hoor .. KUCH.. wie is de topic opener?.. een gotich.. hmmz.. nemen we die serieus? neeeeee...
en breeeezzeeeer mensen .. zijn mensen die van feeesten houden ! en als je wat teeeeeeeeeeeegen die mensen heb .. dan houd je dat lekker voooooooor je ! zal ik anders een topic openen .. van GOTICS STINKEN ? of heb ik dan de halve scholieren op me ? Breezer meiden /jongens zijn mooie mensen ! feest mensen.. en iedereen is zo wel geweest! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Oh my god..dit is echt erg
![]() How low can you go? Hou toch op met die stomme in-hokjes-stop theorieen.. boeien, laat iedereen gewoon en doe niet zo moeilijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bîô▼GAþ╣É hier kun je dan iets maken van eh...biografie? neway. Als je een Echte breezah bent, dan moet je ook zon breezahprog hebben voor hoofdletterrandomisatie ofzo ![]() ZoAls deZe. Eigenlijk tekenen ze de letters. Vreselijk. Domme geiten. Dat zei ik niet. ![]() Oh en het feit hoe je er eentje kunt herkennen, als je breezers drinkt, dan ben je er geen eentje hoor.
|
|