| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
ff kijken hoor .. KUCH.. wie is de topic opener?.. een gotich.. hmmz.. nemen we die serieus? neeeeee...
en breeeezzeeeer mensen .. zijn mensen die van feeesten houden ! en als je wat teeeeeeeeeeeegen die mensen heb .. dan houd je dat lekker voooooooor je ! zal ik anders een topic openen .. van GOTICS STINKEN ? of heb ik dan de halve scholieren op me ? Breezer meiden /jongens zijn mooie mensen ! feest mensen.. en iedereen is zo wel geweest! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Oh my god..dit is echt erg
How low can you go? Hou toch op met die stomme in-hokjes-stop theorieen.. boeien, laat iedereen gewoon en doe niet zo moeilijk.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
bîô▼GAþ╣É hier kun je dan iets maken van eh...biografie? neway. Als je een Echte breezah bent, dan moet je ook zon breezahprog hebben voor hoofdletterrandomisatie ofzo Dan krijg je die rare zinnen:ZoAls deZe. Eigenlijk tekenen ze de letters. Vreselijk. Domme geiten. Dat zei ik niet. ![]() Oh en het feit hoe je er eentje kunt herkennen, als je breezers drinkt, dan ben je er geen eentje hoor.
![]() |
|
|