Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vergeet de hoepeloorbellen grootte fietsband |
![]() |
|
nemen jullie me stelling geeneens serieuz!
breezzers worden alleen maar gedronke door van die blonde dosen met allemaal deselfde kleding die geeneens respect hebben voor andere zoals ik als gothic dat komt gewoon door tmf ensow.. die clips zijn breezzer achtig en geven een indruk alsof dat normaal is en dat je dus niet anders mag zijn dat bedoel ik dus waarom jullie zo zijke snap ik niet ![]() |
![]() |
||
vind je het gek dat we je stelling niet serieus nemen.
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik zuip ook breezers hoor, en ik wordt door menig men beschouwd als alto/skater dus wat je zegt klopt eigenlijk voor geen fuck. dat zij de enige zijn die dat doen. doi. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe wil je dat wij jou stelling serieus nemen als je alles generaliseert? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
breezer persoontjes maken toch erg veel lompe spelfouten als: serieuz, ensoow, dosen, deselfde, gedronke, breezzer, zijke en dergelijke. En die ook nooit punten, komma's enzo(dus geen ensoow) gebruiken? Leer dan eerst maar zelf eens normaal typen voor je over hun gaat zeiken (dus niet zijke), anders lijk je zelf wel een van die blonde dozen (dus geen dosen). Misschien heb je te veel Breezer (dus geen breezzer) gedronken (dus niet gedronke).
en als je zelf respect wil moet je ook eerst maar leren de "breezer-persoontjes" te respecteren! nou doei!!! ps. Ja ik drink ook Breezer, ben ik nu ook een Breezerslet? |
![]() |
|
hm.. dit topic is bijna net zo schattig als dat andere over goth's
![]() over je stelling: nee ben het er niet mee eens. die "breezahs" worden ook oud etc, ze veranderen ook, net zoals jij straks ook geen goth meer bent, of wil je beweren dat je, als je 30 bent, nog steeds met zon stoere halsband rondloopt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal mn tante drr tarottkaarten latenn leggen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ja dat is een compliment, niet dat je blij mee hoeft te zijn...
|
![]() |
Hier is mijn mening:
Breezers zijn slecht voor je, niet alleen voor je tanden, maar ook de mensen die ze constant drinken (slecht voor je leefomgeving). Vooral de taal die ze gebruiken gaat over mij irritatie-grens heen. Hier en daar is niet erg, maar bijvoorbeeld een heel CU2 profiel is te gek voor woorden, of woordûh. Er is ook altijd een Breezer-logo te vinden, toeval ? Ik denk het niet. Iets normaal typen vind ik makkelijker dan in Breezer-taal. Straks mag je een opstel in Breezer-taal schrijven. (Is in Engeland al gebeurd). Laat dat niet gebeuren! ![]() Niet flamen, het is al heet genoeg.
||
![]() |
Citaat:
En waarom zijn ze allemaal blond? De wereld wordt ook eenkleurig als iedereen zijn haar net als jij zwart verft.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|