![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vakantieplaats...
De Veluwe dus... Blegh..Mja, volgend jaar hopleijk met mn vriend ergens heen wat we allebei echt te gek vinden! Ow ja, en een week met scouting naar Ossendrecht, dorpje vlakbij Roosendaal |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Yo mensen we gaan met een groep vrienden (9 man) naar
Camping Mooi Bemelen in Valkenburg - Zuid Limburg. Zijn er nog meer mensen die hier toevallig heen gaan ? www.mooibemelen.nl |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga naar Wacken Open Air, en ik blijf twee weken alleen thuis omdat ik niet meega op vakantie met mijn paps en mams.
*danst rondje om W.O.A.* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een kleine 1000 km is het verschil zelfs, tussen het oosten en het westen van Turkije. Dus het zal wel los lopen. Maar dat weet ik pas zeker als ik op 30 juli in het vliegtuig zit ![]()
|
Met ouders en zusje naar Zuid-Spanje (Allicante)
Met vriendinnen naar het huisje van m'n ouders in Toscane Met vriendinnen waarschijnlijk nog weekje aan de Nederlandse kust (Bloemendaal of zo, vorig jaar ook ff geweest) Als het lukt Sneekweek nog, maar denk niet dat het er nog van gaat komen deze zomer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Gezocht: Leuk werk voor in de vakantie en... beer-tender | 4 | 29-07-2004 18:29 | |
Software & Hardware |
uploaden BlackInside | 13 | 08-08-2003 17:34 | |
De Kantine |
---> NieuWe FoToToPiC MeT aLLeeN NieuWe FoTo'S !!! <---- Secreet | 497 | 15-07-2003 17:41 | |
De Kantine |
vakantie op voorhand plannen. damaetas | 28 | 30-04-2003 01:46 | |
Vrije tijd |
voorspellingsgame 2002-2003 WEEK 02 Tofke_H | 97 | 26-08-2002 19:35 | |
Vrije tijd |
Sport-voorspellingsspel 2002-2003 - WEEK 01 Tofke_H | 68 | 21-08-2002 13:27 |