Advertentie | |
|
![]() |
|
Griekenland met de (dan in bezit van diploma) gymklas.
Frankrijk met mijn vriendje en een vriendin en haar vriendje. We weten nog niet waar precies. Maar ik ga wel 4 weken lang met die vriendin op vakantie. Eerst twee weken Griekenland dus en dan twee dagen later met zn vieren. Ik hoop dat ik haar dan nog niet vermoord heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik meen dat serieus.. als t uit de hand loopt daar in het Midden-Oosten en er komt een negatief reisadvies, dan kan ik m'n 15 dagen Turkije wel vergeten ![]()
|
Met ouders, zusje en haar vriend naar Zuid-Frankrijk 3 weken. Ben dan al 20, maar ga toch nog mee, wat boeit mij het, die vriend van mijn zusje is dan al 22 dus...
![]() En dan nog ff een weekje naar Texel met 2 vrienden ![]()
|
![]() |
ik loop de hele vakantie stage bij een buitensportorganisatie genaamd PBO-sportevents. Daarnaast ga ik nog 10 dagen met 9 andere vrienden naar Malgrat de Mar.
|
![]() |
Sinds wij een keer terugkwamen van vakantie en onze kat door de oppas heel liefdevol maar volkomen verkeerd was behandeld en daardoor bijna het loodje legde, gaan wij uit principe niet meer weg.
Bovendien hebben we het thuis nog het best naar onze zin. Op de bank, met de poes op schoot en een glaasje karnemelk bij de hand. Om nog maar te zwijgen van alle verbouwingswerkzaamheden die hier nog moeten worden uitgevoerd. In de vakanties ja. Dan ga ik toch niet mijn tijd verspillen in de zon als ik ook lekker kan schilderen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Gezocht: Leuk werk voor in de vakantie en... beer-tender | 4 | 29-07-2004 18:29 | |
Software & Hardware |
uploaden BlackInside | 13 | 08-08-2003 17:34 | |
De Kantine |
---> NieuWe FoToToPiC MeT aLLeeN NieuWe FoTo'S !!! <---- Secreet | 497 | 15-07-2003 17:41 | |
De Kantine |
vakantie op voorhand plannen. damaetas | 28 | 30-04-2003 01:46 | |
Vrije tijd |
voorspellingsgame 2002-2003 WEEK 02 Tofke_H | 97 | 26-08-2002 19:35 | |
Vrije tijd |
Sport-voorspellingsspel 2002-2003 - WEEK 01 Tofke_H | 68 | 21-08-2002 13:27 |