| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ik heb deze cd´s ooit eens gekocht maar luister er echt nooit meer naar:
-limb bizkit, chocolate starfish and the hot dog flavoured water -korn, untouchables -the offspring, the offspring -linkin park, reanimation (deze vind ik gewoon slécht!) beetje zonde van het geld eigenlijk...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Heb net eindelijk vanLarge
Blaze-silicon messiah en Power quest-Wings of forever binnen. Dragonland-Battle of the ivory planes komt helaas nog wat later Zal mij benieuwen, ik vond de gratis nummers van PQ tof en blaze´s 2e cd had ik al een hele tijd geleden gekocht en die was toppie. +dat er nog wat erxtra nummers van de 1e cd op stonden als live versie. Klonken nog beter. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, het is dus dé johan van Tumble And Fall en Day is Done. van het geweldige excelsior labeltje... dus. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of ![]() staat bij de categorie obscene
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stukje dat ie vertelt over dat ie vroeger nog in sprookjes geloofde en dacht dat de kleine mensen kabouters waren. Erg grof, gaat ie zitten vragen waar het puntmuts van zo´n klein mens is(wat is eigelijk de politiek correcte en minst beledigende naam?) en weet ik wat allemaal. ziek
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik en mn nichtje hadden jeroen gestalkt (om die spa-fles) bij concert in leiden, en toen gingen we naar belle&sebastian en hij was er ook, en hij herkende ons en rende toen weg (nja ongeveer hehe)
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Rietsie boem, rietsie baai, rietsie saai #1938 Verwijderd | 500 | 10-09-2015 21:19 | |
| De Kantine |
Waarom download jij muziek?? rutger100 | 46 | 12-09-2005 16:55 | |
| Software & Hardware |
cd's branden Verwijderd | 20 | 09-10-2003 00:27 | |
| Muziek |
Piraterij attrib | 31 | 15-04-2003 19:02 | |
| Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 | |
| Lifestyle |
Veranderen van lifestyle... miss_sunshinegirl | 36 | 17-08-2002 11:56 | |