Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb deze cd´s ooit eens gekocht maar luister er echt nooit meer naar:
-limb bizkit, chocolate starfish and the hot dog flavoured water -korn, untouchables -the offspring, the offspring -linkin park, reanimation (deze vind ik gewoon slécht!) beetje zonde van het geld eigenlijk... ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heb net eindelijk vanLarge
Blaze-silicon messiah en Power quest-Wings of forever binnen. Dragonland-Battle of the ivory planes komt helaas nog wat later ![]() Zal mij benieuwen, ik vond de gratis nummers van PQ tof en blaze´s 2e cd had ik al een hele tijd geleden gekocht en die was toppie. +dat er nog wat erxtra nummers van de 1e cd op stonden als live versie. Klonken nog beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, het is dus dé johan van Tumble And Fall en Day is Done. van het geweldige excelsior labeltje... dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of ![]() staat bij de categorie obscene ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stukje dat ie vertelt over dat ie vroeger nog in sprookjes geloofde en dacht dat de kleine mensen kabouters waren. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik en mn nichtje hadden jeroen gestalkt (om die spa-fles) bij concert in leiden, en toen gingen we naar belle&sebastian en hij was er ook, en hij herkende ons en rende toen weg ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rietsie boem, rietsie baai, rietsie saai #1938 Verwijderd | 500 | 10-09-2015 21:19 | |
De Kantine |
Waarom download jij muziek?? rutger100 | 46 | 12-09-2005 16:55 | |
Software & Hardware |
cd's branden Verwijderd | 20 | 09-10-2003 00:27 | |
Muziek |
Piraterij attrib | 31 | 15-04-2003 19:02 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 | |
Lifestyle |
Veranderen van lifestyle... miss_sunshinegirl | 36 | 17-08-2002 11:56 |