Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tja ik heb het nie zo op z'n stijl begrepen
|
hart van steen- Renate Dorrestijn
de aanslag-Harry Mulisch het verotte leven van floortje bloem- weet schrijfster even niet meer ![]() tja voor school moet je nog wel is wat lezen! ![]() en deze waren wel goed volgens haar alleen vond ik de aanslag ongelooflijk saai ![]()
||
![]() |
Citaat:
die over mendelejevs droom gaat over geschiedenis van scheikunde en de ontdekking van het periodiek systeem der elementen. ik studeer (nog) scheikunde, maar zoiets heb ik nog nooit voor mijn studie hoeven doen, dus dan maar uit mezelf he ![]() communisme op 5 manieren is in 1974 geschreven en er worden 5 communistische landen vergeleken.. de manier waarop communisme op kwam en problemen erbij enzo... t gaat over de ussr, cuba, joegoslavië, tsjechoslowakije en china. gekocht voor €0,50 bij de kringloopwinkel. marx für anfänger is een duits boekje waarin met striptekeningen enzo het marxisme wordt uitgelegd... niet echt veel nieuwe dingen staan er in, maar er staan ook letterlijk stukken uit het communistisch manifest van marx en engels in, dat is wle gaaf. maar ik vond het zo schattig met al die tekeningen en dat duits.. en was maar €0,20 bij de kringloopwinkel, dus ik kon hem niet laten liggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
hmm ik weet het niet meer
![]() twee koffers vol - carl friedman het achtste groepie tegen het soepie - jaques vriens ![]() casper en hobbes - de wraak van de oppas (ja dat is hoogstaande literatuur ja) je ziet dat ik echt op hoogstaand niveau bezig ben geweest ![]() maar ben nu bezig in maya van jostein gaarder en davita's harp van chaim potok, dus het gaat alweer de goeie kant op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |