Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 14:47
Optima
Optima is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-04-2003 @ 15:39:
Ja, waar haalt zo'n jong de brutaliteit vandaan! Alsof je zijn persoonlijke barbiepop bent. Pff, alsof ze zelf zo perfect zijn.(en dat vinden ze vaak ook nog, en dat is onze eigen schuld, omdat wij hun fouten met de mantel der liefde bedekken)

Dus ga op hem ook maar eens op en aanmerkingen maken. Zo tussen neus en lippen meedelen dat het weer tijd wordt om zijn neusharen bij te knippen. Of je zegt heel vals terwijl je over zijn bolletje aait: goh, wordt al wat dunner he, bovenop!

Dat vinden ze NIET leuk.
denk je dat ik dat niet doe dan

ik overtref hem in beledigingen

( je bent te dun, je hebt geen spieren, je stinkt, je lijkt wel bert met die doorgegroeide wernkbrauwen, ik kan je neushaar tellen, heb je net gefietst? nee, waarom zit je haar dan zo verwaait? Wat heb je rare voeten, JEZUS wat heb je veel haar tussen je benen! )

Oud 01-04-2003, 15:16
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 01-04-2003 @ 15:39:
Ja, waar haalt zo'n jong de brutaliteit vandaan! Alsof je zijn persoonlijke barbiepop bent. Pff, alsof ze zelf zo perfect zijn.(en dat vinden ze vaak ook nog, en dat is onze eigen schuld, omdat wij hun fouten met de mantel der liefde bedekken)

Dus ga op hem ook maar eens op en aanmerkingen maken. Zo tussen neus en lippen meedelen dat het weer tijd wordt om zijn neusharen bij te knippen. Of je zegt heel vals terwijl je over zijn bolletje aait: goh, wordt al wat dunner he, bovenop!

Dat vinden ze NIET leuk.
Hehe, denk dat ik niet zo ergerlijk zou reageren als ze over mijn koppie aait en zegt dat het al wat dunner wordt... dan zou ik waarschijnlijk reageren met: "Wat, is dat haar daar dan nog niet weg? "
Oud 01-04-2003, 15:53
Frondish
Frondish is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 31-03-2003 @ 08:10:
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet. Het gaat tenslotte allemaal om het innerlijk. Dus iemand heeft een buikje, dus iemand heeft een bril, dus iemand heeft een dikke kont, dus iemand heeft cup -a dus iemand heeft een lul van 2 cm.... Nou en? Het gaat om de persoon daarbinnen. Als je daarvan houdt is alles goed. En als iemand van jou houdt, schaam je dan niet voor je onvolmaaktheden, die heeft iedereen wel, het gaat erom dat jullie van elkaar houden, nothing else matters.
En als jullie van elkaar houden wordt je sexleven door die kleine schoonheidsfoutjes niet beinvloed. Dat maakt namelijk geen flikker uit. Nobody's perfect, jij niet, en ik niet. Dus so what?
and my name is nobody
Oud 01-04-2003, 20:00
AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb een vriend die niet moeders mooiste is (letterlijk, zijn broertje is op zich best wel heel erg lekker), hij heeft een bril, is niet al te breed en heeft een buikje. Maar op het moment dat ik hem zag sprak hij me toch heel erg aan. Waarom? Om zijn uitstraling. Hij kwam alleen al op het eerste gezicht op mij over als een vreselijk lieve jonge man die veel liefde te bieden had. En daarom ben ik op hem afgestapt terwijl ik op hetzelfde moment naar zijn broertje had kunnen gaan die meer en uitstraling heeft van: ik ben best wel lief, maar ben net gedumpt dus ik neem wraak op alle meiden door ze te verslinden.
En daar pas ik voor. (ik hou van z'n broertje hoor, daar niet van, maar ik hou van hem als van mijn eigen broertje en hij van mij als zijn grote zus)

Ik hou van m'n vriend en hoe hij eruit ziet deert me niet. Ik loop nog altijd trots met hem over straat omdat ik weet dat ik voor mij de liefste jongen van deze aardkloot te pakken heb kunnen krijgen.

En nee, ik ben ook niet perfect: ik heb lenzen, m'n kont zit net niet helemaal strak en heb zelfs 2 kleine vetrolletjes. Maar hij houdt van me en dat laat ie me iedere dag weten.

Wat ik dus wil zeggen: je kan mensen confronteren met hun uiterlijk dat misschien niet perfect is, je kan ook mensen accepteren zoals ze zijn en zien wat er werkelijk te halen valt behalve een leuk lijf. Alleen met een mooi lijf vind je geen ware liefde. Een leuk lijf zou een leuke bijkomstigheid zijn, maar er zijn voor mijn gevoel te veel mensen die alleen ware liefde willen als het samengaat met een schoonheidsidealistisch lijf. Sorry dat ik die mensen moet teleurstellen: dat komt maar verdomd weinig voor.

Mensen die daarop af gaan lopen grote kans hun liefde te verliezen. Voorbeeldje? Oke, m'n ex.
Ik hield zielsveel van hem en hij van mij, en 1 van de redenen dat hij mij kwijtgeraakt is is:
"Goh, schat, zou je niet eens een keer wat aan die 2 rolletjes gaan doen? Ga hardlopen ofzow."
"Waarom heb jij niet zo'n mooie kont als JLo? Is daar niks aan te doen?"
"Als je tieten net iets steviger zouden zijn, waren ze perfect geweest. Er zijn tegenwoordig van die zalfjes weet je wel? Daar worden ze ook nog iets groter door...bla bla bla..."
Etc etc....

Met andere woorden: ik moet het schoonheidsideaal zijn voordat hij eens een keer trots met mij over straat kan lopen. Dus dwingt ie me om dingen te doen en/of te kopen die ik helemaal niet wil omdat ik prima tevreden met mezelf ben. En als ik dat ben, wie denkt dan het recht te hebben om te zeggen dat ik niet zo snel tevreden moet zijn met mezelf? Ik ben niet perfect, maar dat is niemand dus maakt het mij ook geen boei uit hoe een ander eruit ziet. Je kan nog zo proberen je onvolmaaktheden te verbergen door er een laag plamuur op te smeren of om je kleding aan te passen die andere dingen accentueert, maar als je dan eindelijk iemand hebt, zal die ze toch wel zien. Dus waarom verbergen? Wees lekker jezelf, kleed je aan zoals jij je lekker voelt, als jij tevreden bent met jezelf vind ik dat niemand het recht heeft om jou lelijk te noemen want iedereen is op zijn eigen manier mooi.
Zelfs dat moddervette figuur die daar rondloopt is mooi, maar op zijn eigen manier. En misschien komt het er aan de buitenkant niet uit (ik word ook niet echt heet van iemand die nauwelijks meer door de deur past) maar iedereen heeft iets moois bij zich.

En als je echt van iemand houd, maken die onvolmaaktheden echt niets meer uit.

Om het af te maken: ik las dat iemand zei dat ik er waarschijnlijk niet al te apetijtelijk uitzag... Geen idee, in mijn ogen vind ik mezelf prima, geen topmodel, maar ben tevreden met mezelf. Wat jij vind moet je zelf maar beslissen:

Oud 02-04-2003, 19:04
Pletterprater
Pletterprater is offline
Sorry, maar vanwege het openen van een soort gelijk topic bij liefde & relatie... UP ik dit topic eventjes
Oud 02-04-2003, 19:09
Miss 666
Miss 666 is offline
ja het is ammel wel vaag hoor iedereen heeft er een andere mening over maakt niet uit ik weet in ieder geval hoe andere er over denken. ik hou het erop dat uitstraling belangrijk is.
Oud 02-04-2003, 19:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 02-04-2003 @ 20:09:
ja het is ammel wel vaag hoor iedereen heeft er een andere mening over maakt niet uit ik weet in ieder geval hoe andere er over denken. ik hou het erop dat uitstraling belangrijk is.
Goede uitspraak, het enige wat eigenlijk telt is... hoe je er zelf over denkt en dat je weet, dat anderen deze mening wellicht niet delen.
Oud 02-04-2003, 19:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-04-2003 @ 20:19:
Goede uitspraak, het enige wat eigenlijk telt is... hoe je er zelf over denkt en dat je weet, dat anderen deze mening wellicht niet delen.
Juist. En als anderen de mening niet delen geef je daar lekker geen fuck om omdat het gaat om jou eigen tevredenheid.
Oud 03-04-2003, 11:17
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-04-2003 @ 20:40:
Juist. En als anderen de mening niet delen geef je daar lekker geen fuck om omdat het gaat om jou eigen tevredenheid.
ja idd, conclussie:het uiterlijk is op bepaalde hoogte belangrijk het ligt er aan wat iemand met zn uiterlijk doet en wat ie uitstraalt. en een goed innerlijk maakt iemand al vaak aantrekkelijker.
Oud 12-04-2003, 19:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 03-04-2003 @ 12:17:
ja idd, conclussie:het uiterlijk is op bepaalde hoogte belangrijk het ligt er aan wat iemand met zn uiterlijk doet en wat ie uitstraalt. en een goed innerlijk maakt iemand al vaak aantrekkelijker.
Dank u voor het begrip.
Oud 13-04-2003, 08:26
Isa
Isa is offline
Dat krijg je nou eenmaal in een door seks geobsedeerde samenleving.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 20:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 13-04-2003 @ 09:26:
Dat krijg je nou eenmaal in een door seks geobsedeerde samenleving.
Zo kan je het ook zien. Maar wel erg jammer of niet?
Oud 27-04-2003, 22:24
Cthulhu
Cthulhu is offline
Nu ja.. , iedereen in dit topic lijkt ervan uit te gaan dat je bij de eerste indruk verliefd hoort te worden.
Nog niemand een lief gehaald uit zijn vriendenkring?
Dan is het echt wel zo dat uiterlijk nog weinig uitmaakt. Als je de personen echt goed begint te kennen vanbinnen, ga je ze toch niet laten staan omdat ze niet de ideale maten hebben?

Btw, moest iedereen hetzelfde schoonheidsideaal hebben en enkel op uiterlijk vallen dan waren er heel wat meer vrijgezellen.
De wereld op zich bewijst gewoon dat mensen niet enkelijk op uiterlijk vallen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-04-2003 @ 21:00:
Ik heb een vriend die (bla bla...)
Stop met roken.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 14:51
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-04-2003 @ 12:21:
Stop met roken.
Haha
Dacht ik ook toen ik die foto zag "ziet er goed uit maar mens, doe die sigaret weg!"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:03
blacky
blacky is offline
Tja ik weet het ook niet. het is de aantrekkingskracht tussen mensen denk ik eigenlijk, want gasten die ik heel geil vind, daar moeten mijn vriendinnetjes eigenlijk niks van weten en inderdaad niemand is volmaakt.

Regels voor berichten