![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen de middelste staat bij mij nog wel op no. 1. Jaguar S-Type R 4.2 V8. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die bugatti is
![]() Jezus wat een mooi ding. Maar ik vind het jammer aan veel nieuwe sportautos' dat ze gewoon vrij snel gaan vervelen... En ook zo jammer dat je ze je toch waarschijnlijk nooit zult kunnen veroorloven... If so ![]() ![]() *kwijl* Dodge Viper (gts) Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 18:16. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Valt wel mee hoor, maar iedere goed onderhouden auto is duur.. Een minder goed onderhouden kun je kopen voor 2500 Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha, een 'normale' middenklasser gaat van 0-100 in 15 seconden ![]() Deze is eigenlijk ook té bruut voor woorden, mede door de gigantische cilinder-inhoud: 13,6 liter (!!!) V16. In een zakenauto, dus. ![]() ![]() ![]() Maar ik geloof dat dit een prototype is. Hummer is trouwens ook vet. Ik heb 'em één keer gezien in NL, tijdens de Tour De France. Verder 2 keer in Amerika (Memphis). |
![]() |
||
Citaat:
maar ja zoals een ford mustan GT500 verveelt niet zo snel ze zijn al best oud en nogsteeds *kwijl*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs dat is het niet eens, dit is gewoon een tekening gemaakt met de computer (waarschijnlijk 3dsmax) |
![]() |
||
Citaat:
Misschien de verkeerde foto's gepakt, maar dat het een proto is, weet ik nu zeker. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind je die echt mooi? Apart, oke. Maar het is niet het voorbeeld van een model-sportauto... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is trouwens niet die ene die op de RAI stond. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bewezen: vrouwen vallen op mannen met dure auto's supergirl#1 | 30 | 24-09-2009 11:34 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
ANW PO: gebruik van magnesium in auto's queenwhoopie | 0 | 02-06-2007 09:38 | |
Verkeer & Vervoer |
Mooiste en lelijkste auto's 200E | 85 | 15-01-2007 19:19 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wis] (vracht)auto's -(L)- | 7 | 14-12-2006 21:52 | |
Games |
Welke auto's zijn er allemaal te tunen bij GTA SA? Miles | 3 | 24-12-2004 17:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tilburgse agenten stelen auto's miro | 27 | 21-08-2002 19:59 |