Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Best stijlvol op deze manier.. Maar ze kunnen het ook overdrijven..in het dorp waar ik woon gebeurt eigenlijk wat diefstal betreft nooit wat.. maargoed, zet je je fiets ff ergens onbewaakt neer heb je ook gewoon de kans dat de politiemensen je fiets op slot zetten... zucht.. dat overdreven beschermen van mensen tegen zichzelf...
|
![]() |
|
Ik ben het er eigenlijk niet echt mee eens. Tuurlijk is het goed dat mensen zich bewust worden van het gevaar daar je auto zo te laten staan. Maar net zoals dieven moeten ook politieagenten van andermans spullen afblijven...Als de auto een keer echt gestolen wordt komen de mensen er ook achter. En ik kan nauwelijks geloven dat mensen zich niet bewust zijn van t gevaar. Ik bedoel, tis toch logisch dat je auto gestolen kan worden als je m zo ergens neerzet?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je het verteld blijft het wel hangen, maar dat is de zóveelste wijze les die je krijgt... Het gevoel wat je bespringt als je opeens je eigen auto ziet wegrijden is écht heel eng; dus dan let je in het vervolg beter op... Ik vind het een goede actie, voor herhaling vatbaar.
|
![]() |
Dit gebeurt ook met koffers oid.
Als de persoon dan bijvoorbeeld aan het bellen is en hij zet zijn koffer achter zich oid. Dan neemt een politie agent die koffer ook mee. Niet ver, maar ver genoeg om de eigenaar van de koffer duidelijk te maken dat zijn koffer weg is. En ervaring is nog steeds de beste leermeester. Zo weten ze meteen hoe het voelt als hun auto zo gejat wordt. Het vertellen heeft weinig nut. Zelfde met vuur en een klein kind ![]()
|
![]() Ik vind ook dat men bij langdurig stilstaande auto's de moters uit moet schakelen. Naast het diefstalgevoelige aspect is er ook nog een milieu-aspect. Al die brandstof voor niks! REIE
||
![]() |
Citaat:
Een halve minuut is zelfs al te lang. Hoe lang denk je dat het duurt om met zo'n auto er van door te gaan?
||
Citaat:
REIE
||
Citaat:
|
kzie het al voor me:
een 'slimme dief' verkleed zich als agent en kan vervolgens, terwijl iedereen toekijkt, er van door gaan met de auto. blijkt dan achteraf geen agent te zijn en de auto blijkt niet terug te komen.... kvind dat de politie niet meer is als de burger. oke, ze hebben wel meer macht, maar die is niet voor niets officieel vastgelegd... d'r is dan ook een reden dat er in de wet staat dat niemand zich spullen van anderen eigen mag maken. kortom: ook politieagenten niet! 't zal btw wel effectief zijn, dat begrijp ik. maar toch is het verboden en dat moet je respecteren vind ik, anders komt d'r steeds meer macht voor de politie en weet je niet meer waar het eindigt
|
![]() |
|
|