Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 20:46
naam onbekend
naam onbekend is offline
Heeft iemand vandaag het Jeugdjournaal gezien? Daar halen ze elk jaar een 1-aprilgrap uit met de kijkers. Ik herinner me een oormerk voor honden, ‘Little Brother’ ofwel Big Brother met kinderen, en camera’s in schooltoiletten om te kijken of iedereen wel in de pot richt. Altijd trappen er weer vele mensen in. Ook dit jaar is er weer zo’n grap gelanceerd.

Jan-Peter Balkenende zou in de nieuwste Harry Potter-film de rol spelen van de vader van Harry Potter. Toen ik dat hoorde had ik al zoiets van: ja hoor, tuurlijk Vervolgens kwam er een ‘Engelse’ regisseur aan het woord. Iedereen die ook maar een beetje Engels kan kon aan de uitspraak meteen horen dat die gozer gewoon een Nederlander was. Vervolgens zei de nieuwslezeres dat Balkenende had laten weten dat hij deze filmrol best met zijn premierschap kon combineren. Toen geloofde ik het al helemaal niet meer, maar de kroon werd gespannen door Femke Halsema en Jan Marijnissen. Die lieten allebei met een brede grijns op hun gezicht weten dat ze het belachelijk vonden, en dat de premier zich maar eens met serieuzere zaken moest bezighouden. Vooral Femke Halsema had duidelijk moeite om niet in lachen uit te barsten.

Ongetwijfeld wordt de redactie van het Jeugdjournaal nu platgebeld en platgemaild door kijkers die het er al dan niet mee eens zijn. Die krijgen allemaal hetzelfde te horen: 1 april! In het Jeugdjournaal van morgen zullen ze dat ook aan de rest van Nederland kenbaar maken.

Ik persoonlijk vond de grap dit jaar makkelijker te doorzien dan andere jaren.
Oud 01-04-2003, 21:04
Verwijderd
kheb vandaag geen 1-aprilgrap gehoord
gelukkig
Oud 01-04-2003, 21:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zit vandaag de hele tijd tegen mensen te zeggen op MSN: "Kijk snel op TV! Ze hebben Bin Laden gepakt!" of "Kijk snel naar het nieuws, Saddam Hoessein is gedood bij aanvallen van de Amerikanen!"
Oud 01-04-2003, 21:10
ssjpan
ssjpan is offline
"Er zit een vlek op je jas!" ik kijken "huh, wat" "1 april haha" hoe leuk
Oud 01-04-2003, 21:15
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Oh ja...het was 1 april...ik heb er eigenlijk niks van gemerkt. Ik had een proefwerk Economie (laatste voor examen) en dat was niet echt om te lachen :-/

(ik wil een :-/ smiley)
Oud 01-04-2003, 21:23
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 01-04-2003 @ 08:10:
bij ons op school is er ook iets van dat er een extra concert van Jamai (ow jottum ) is en dat de school vrijkaartjuhs uitdeelt aan de eerste ?? mensjes... maarja... dat gelooft toch niemand???
Ennnn.....waaaaaaarrrrr zit jij dan op school?
Oud 02-04-2003, 08:34
Souris
Souris is offline
ja bij het jeugdjournaal is elk jaar een grap
zeker als ze dan zeggen vannuh je kunt een bepaald nummer bellen weet je dat het een grap is.
Oud 02-04-2003, 08:46
Ska-nne
Ska-nne is offline
Een vriend van mij had die nacht alle klokken en de wekker van zijn ouders een uur vooruit gezet, echt superlullig die ouders allebei een uur vroeger op, en maakten op het laatst hem wakker van: je komt te laat op school je moet nu je bed uit! Hij: 1 april!

ze konden het geloof ik niet zo waarderen, ik zelf moest echt hard lachen
Oud 02-04-2003, 08:58
Sjuul
Sjuul is offline
Ze hadden in de Efteling ook zo'n grap, wat achteraf geen grap bleek. Als je tussen 6 en 9 uur s'morgens daar was, mocht je gratis naar binnen. En mijn moeder allemaal maar zeggen: Niet intrappen dat is een 1 april grap...IK VERGEEF HAAR DIT NOOIT *snik*
En uhm..verder was het weer een saaie dag..Nederland is inderdaad aan het ver-anti-1aprilgrappiseren.
Oud 02-04-2003, 09:18
NERD
NERD is offline
Citaat:
NERD schreef op 31-03-2003 @ 18:50:
Ik las afgelopen week in de regionale krant dat Robbie Williams a.s. dinsdagavond op komt treden in Dordrecht. Dat moet volgens mij gewoon de allerduidelijkste 1 april grap ooit zijn. Als ze echt mensen willen trekken hadden ze er Kane of Anouk ofzo van moeten maken maar dit is gewoon ridicuul. Ik zal woensdag eens in de krant kijken of er nog zwakzinnigen zijn komen opdraven.
Opkomst: een paar honderd man En dan komt er een Robbie Williams look-a-like in een grote slee voorrijden. Stelletje losers .

Verder nog een leuke gehoord uit Leiden:

In seniorencentrum Lorentzhof sloeg de immer gemoedelijke sfeer om in tijdelijke boosheid bij een paar bewoners toen de directie verkeersregels voor het gebruik van rollators aankondigde. Bij de liften zouden rotondes worden aangelegd om het in- en uitgaande rollator verkeer te reguleren. Het ophangen van waarschuwingsborden liet nog even op zich wachten wegens enorme drukte bij de fabrikant
Oud 02-04-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 02-04-2003 @ 10:18:
Opkomst: een paar honderd man En dan komt er een Robbie Williams look-a-like in een grote slee voorrijden. Stelletje losers .

je denkt toch niet dat hij echt komt, dan had Stenders em eerder gehad

Als dat wel was gebeurd, had ik mezelf tegen de muur gegooid
Oud 02-04-2003, 22:21
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 01-04-2003 @ 21:46:
Heeft iemand vandaag het Jeugdjournaal gezien? Daar halen ze elk jaar een 1-aprilgrap uit met de kijkers. Ik herinner me een oormerk voor honden, ?Little Brother? ofwel Big Brother met kinderen, en camera?s in schooltoiletten om te kijken of iedereen wel in de pot richt. Altijd trappen er weer vele mensen in. Ook dit jaar is er weer zo?n grap gelanceerd.

Jan-Peter Balkenende zou in de nieuwste Harry Potter-film de rol spelen van de vader van Harry Potter. Toen ik dat hoorde had ik al zoiets van: ja hoor, tuurlijk Vervolgens kwam er een ?Engelse? regisseur aan het woord. Iedereen die ook maar een beetje Engels kan kon aan de uitspraak meteen horen dat die gozer gewoon een Nederlander was. Vervolgens zei de nieuwslezeres dat Balkenende had laten weten dat hij deze filmrol best met zijn premierschap kon combineren. Toen geloofde ik het al helemaal niet meer, maar de kroon werd gespannen door Femke Halsema en Jan Marijnissen. Die lieten allebei met een brede grijns op hun gezicht weten dat ze het belachelijk vonden, en dat de premier zich maar eens met serieuzere zaken moest bezighouden. Vooral Femke Halsema had duidelijk moeite om niet in lachen uit te barsten.

Ongetwijfeld wordt de redactie van het Jeugdjournaal nu platgebeld en platgemaild door kijkers die het er al dan niet mee eens zijn. Die krijgen allemaal hetzelfde te horen: 1 april! In het Jeugdjournaal van morgen zullen ze dat ook aan de rest van Nederland kenbaar maken.

Ik persoonlijk vond de grap dit jaar makkelijker te doorzien dan andere jaren.
Heheh, dat had ik ook gezien, ja.. Ik vond het al een beetje raar dat die 'engelse' regisseur geen Engels accent had. Maar ik had er verder niet op gelet ofzo. Als ik dit niet had gelezen zou ik waarschijnlijk blijven geloven dat ons aller Balkje in de nieuwe Harry Potter film zou spelen.
Oud 02-04-2003, 22:37
Verwijderd
ik was op 1 april een lesbo
(en ze geloofde t allemaal, echt prachtig )
Oud 03-04-2003, 06:08
Secreet
Secreet is offline
heel 1 april doorgekomen zonder grappen
Oud 03-04-2003, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef op 01-04-2003 @ 21:22:
Bij ons op school was er een mededeling dat Joel (van idols) de verknipt (=schoolkrant) kwam signeren.. Nu wisten we al meteen van insiders dat de schoolkrant nog niet eens uit was en ik hoorde ff later dat er helemaal niemand is geweest om naar die zogenaamde Joel te kijken (Joel heeft bij ons op school gezeten, vandaar dat voor hem is gekozen en niet voor Jamai of zo)
pffff...al was het geen 1-april grap, dan was ik nog niet gegaan. Alsof ik op een handtekening van hem zit te wachten

Ik wist er trouwens helemaal niets van Zal wel komen doordat ik examenweek heb, dan ben je altijd van alles geisoleerd...
Oud 03-04-2003, 07:46
hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 01-04-2003 @ 22:23:
Ennnn.....waaaaaaarrrrr zit jij dan op school?
LCL hoezow???
Oud 30-04-2003, 15:20
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 03-04-2003 @ 08:46:
LCL hoezow???
eh....gewoon
Oud 30-04-2003, 15:26
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 30-04-2003 @ 16:20:
eh....gewoon
Anders up je ff een oud topic.

Oud 30-04-2003, 16:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 30-04-2003 @ 16:26:
Anders up je ff een oud topic.

[afbeelding]
Nou tis morgen 1 mei, die denkt zeker dat de 1 mei-grap ook bestaat
Oud 30-04-2003, 17:06
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 30-04-2003 @ 16:20:
eh....gewoon
FUCK..... OFF....
Oud 30-04-2003, 17:09
qghp
qghp is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 30-04-2003 @ 18:06:
FUCK..... OFF....
Nou nou nou boze kers!!! vanwaar al die agressie?
Oud 30-04-2003, 17:11
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 30-04-2003 @ 18:09:
Nou nou nou boze kers!!! vanwaar al die agressie?
Ik ben een kwaadaardige kers.. (het wordt weer tijd voor mijn oude sig )

En ik hou niet zo van mensen die een oud en doodgebloed topic uppen zonder een erg nuttige bijdrage te leveren aan de toch al dode discussie...
Oud 30-04-2003, 17:44
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
nou eh sorrie hooorrrrrr (uhm) ik was gewoon ff mijn oude topics aant lezen...als jij je dan meteen persoonlijk betrokken voelt
Oud 30-04-2003, 17:51
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 30-04-2003 @ 18:44:
nou eh sorrie hooorrrrrr (uhm) ik was gewoon ff mijn oude topics aant lezen...als jij je dan meteen persoonlijk betrokken voelt
Wie is jij?

Als je een oud topic upt met een reactie die
nut heeft, en als het onderwerp nog een beetje boeiend is, ok.
Is ook al irritant, maar kan ik mee leven.
Als je een topic over een 1 april-grap gaat uppen,
terwijl het eind april is, met een nutteloze reactie.
Ja, dat is irritant. Stuur dan lekker een pm ofzo.
Oud 30-04-2003, 17:58
Thomas
Thomas is offline
Oud 30-04-2003, 18:01
Verwijderd
SLotJÛhHhHhHh!!!
Oud 30-04-2003, 18:19
Boogie
Boogie is offline
Geen maandenoude topics uppen

Regels voor berichten