Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een vriend van mij had die nacht alle klokken en de wekker van zijn ouders een uur vooruit gezet, echt superlullig
![]() ze konden het geloof ik niet zo waarderen, ik zelf moest echt hard lachen ![]()
|
![]() |
Ze hadden in de Efteling ook zo'n grap, wat achteraf geen grap bleek. Als je tussen 6 en 9 uur s'morgens daar was, mocht je gratis naar binnen. En mijn moeder allemaal maar zeggen: Niet intrappen dat is een 1 april grap...IK VERGEEF HAAR DIT NOOIT *snik*
![]() En uhm..verder was het weer een saaie dag..Nederland is inderdaad aan het ver-anti-1aprilgrappiseren.
||
Citaat:
![]() ![]() Verder nog een leuke gehoord uit Leiden: In seniorencentrum Lorentzhof sloeg de immer gemoedelijke sfeer om in tijdelijke boosheid bij een paar bewoners toen de directie verkeersregels voor het gebruik van rollators aankondigde. Bij de liften zouden rotondes worden aangelegd om het in- en uitgaande rollator verkeer te reguleren. Het ophangen van waarschuwingsborden liet nog even op zich wachten wegens enorme drukte bij de fabrikant |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als dat wel was gebeurd, had ik mezelf tegen de muur gegooid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik wist er trouwens helemaal niets van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik hou niet zo van mensen die een oud en doodgebloed topic uppen zonder een erg nuttige bijdrage te leveren aan de toch al dode discussie...
||
Citaat:
Als je een oud topic upt met een reactie die nut heeft, en als het onderwerp nog een beetje boeiend is, ok. Is ook al irritant, maar kan ik mee leven. Als je een topic over een 1 april-grap gaat uppen, terwijl het eind april is, met een nutteloze reactie. Ja, dat is irritant. Stuur dan lekker een pm ofzo. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dé beste 1 april grap! Levis | 6 | 31-03-2006 19:17 | |
De Kantine |
1 April grappen SuPeR TeRRoR | 104 | 23-04-2005 16:19 | |
De Kantine |
1 april grap!!! beckytjuhh | 130 | 04-04-2004 19:39 | |
De Kantine |