Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik las afgelopen week in de regionale krant dat Robbie Williams a.s. dinsdagavond op komt treden in Dordrecht. Dat moet volgens mij gewoon de allerduidelijkste 1 april grap ooit zijn. Als ze echt mensen willen trekken hadden ze er Kane of Anouk ofzo van moeten maken maar dit is gewoon ridicuul. Ik zal woensdag eens in de krant kijken of er nog zwakzinnigen zijn komen opdraven.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
goed dat iemand t zegt
![]() op school is er een 'actie' dat als je morgen met je Jamai-single-tje bij de mevrouw van de mediatheek komt, je een kaartje voor het 'extra concert' van Jamai krijgt.....Iedereen stond vandaag bij die aankondiging te kijken ![]() ![]() x Ellen |
![]() |
|
![]() |
hmm...
Aangekondigde tariefsverhoging is 1 april-grap 31 maart – De tariefsverhoging voor losse brieven van één eurocent (van 39 naar 40 eurocent) is een 1 april grap van een derde. Het ANP berichtte afgelopen zaterdag over de tariefsverhoging. Diverse media namen het bericht over, onder andere teletekst. Het bericht is echter onjuist. |
![]() |
|
Ik had vorig jaar (al zeg ik het zelf) een hele goeie!
Mijn vriend heeft een computerservice-bedrijf, ik stuurde hem dus een mailtje van Bruni Konijn met daarbij een telno, of hij haar kon bellen. Hij belt dus op 1 april naar dat telno (wat van een kinderboerderij was) en vraagt " Is mevrouw Konijn aanwezig?" Dan sta je toch best wel voor lul ![]()
||
Citaat:
![]()
|
mijn baas (werk in een supermarkt) heeft een medeling in de kantine opgehangen dat ie per 1-4-03 de winkel heeft verkocht en dat ie een strandtent gaat beginnen in spanje, en dat iedereen uitgenodigd is.
zullen wel een paar in trappen ![]()
|
![]() |
bij ons stond er in de krant dat Jamai in het bos zou gaan optreden. mijn vriendin en ik gingen kijken of er nog mensen kwamen kijken, nee helaas was er niemand, anders lach ik wel helemaal dubbel.
mijn gymleraar heeft geen gevoel voor humor. we gingen weer buiten gymmen en hij was de sleutel van de poort 'vergeten'. iedereen geloofde het wel (ikzelf ook *schaam, schaam*) dus moesten we allemaal over het hek heen klimmen, en weer terug ook. dat was dus niet leuk. ik begrijp niet dat ik dat geloofde...... |
![]() |
|
![]() |
Ik ga m'n 2 beste vriendinnen en m'n ex/goeie vriend voor de gek houden.
Bij de ene bel ik op met de mededeling dat ik gebeld ben door een leraar en dat we morgen presentatie hebben ipv donderdag. We zitten nu in laatste toetsweek en zij heeft morgen al 3 toetsen dus die presentatie is wel het laatste waar ze op zit te wachten. Ze reageerde precies zoals ik verwachtte: "NEEEEE, dat meen je niet! Ik HEB al 3 toetsen, zijn ze gek geworden ofzo?" Bij de andere vriendin ga ik vertellen dat ik deze zomer niet meer op zeiltrektocht ga omdat ik niet meer mag van m'n ouders. Ik zou zogenaamd vandaag gespiekt hebben bij toets Geschiedenis en betrapt zijn. De school zou m'n ouders opgebeld hebben en die zouden dus zijn gaan flippen enz. Tja, vaag verhaal maar het gaat erom HOE je het brengt ![]() En m'n ex stuur ik een smsje à la: ik hoop dat je niet boos wordt maar ik ben weer verliefd op je.
|
Onze mentor ging ons doodleuk vertellen dat de examens van Engels geript waren (tijdvak I) en dat de Engels examens nu op 18 Juni waren. Iedereen ging uit zn dak, en 5 minuten voor tijd ging ze ff vertellen wat de datum was vandaag
![]() ![]() Ik vond et wel een zéér foute grap...want een aantal gingen helemaal trippen, en ik vind dit niet echt een onderwerp om grapjes over te maken...maargoed...ik hou meer van superflauwe grapjes...
|
Verwijderd
|
Bij ons op school was er een mededeling dat Joel (van idols) de verknipt (=schoolkrant) kwam signeren.. Nu wisten we al meteen van insiders dat de schoolkrant nog niet eens uit was en ik hoorde ff later dat er helemaal niemand is geweest om naar die zogenaamde Joel te kijken
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dé beste 1 april grap! Levis | 6 | 31-03-2006 19:17 | |
De Kantine |