![]() |
||
![]() |
Citaat:
En natuurlijk het feit dat er nu minder van jou over is dan toen je geboren werd.
||
![]() |
Citaat:
Schat, zolang ze niet missnijden en je ballen er ook afhalen, blijf jij tot je tachtigste sperma produceren. Je lichaam maakt sperma door geslachtscellen te splitsen tot halve cellen. En die geslachtscellen worden geproduceerd door je ruggemerg, wat alle bloedcellen ook produceert. Meisjes worden geboren met een vaststaand aantal eicellen. Honderdduizend ofzo, daar kunnen we wel even mee vooruit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bij vrouwen werkt het anders, die hebben bij hun geboorte zo'n 400 eitjes en er komen er geen meer bij (of 400 dingejtes die eitjes kunnen worden, ofzo) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik dacht dat het zo was dat die cellen in de testes worden gedeeld, maar als dat op een keer op is... ![]() ![]() Maar nu is het duidelijk. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je zegt dat je nooit meer masturbeert, en dat ook daadwerkelijk volhoud, je geen normaal mens bent. Maar een BioFreak (Locaal scheldwoord ![]() Eigelijk was het dus een soort grap, maar als ik de grap moet uitleggen is het niet grappig meer ![]() Enniewei, U snapt het? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriendin last van mijn masturbatie... Max.Roegiest | 14 | 24-09-2014 11:15 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Betrapt Liwin | 15 | 27-04-2007 15:39 | |
Seksualiteit |
Meiden: orgasme bij vriendje beter? anja | 49 | 10-02-2006 16:20 | |
Seksualiteit |
Met een spiraaltje pleeg je dan moord of niet Maradinus | 51 | 14-06-2003 13:04 | |
Seksualiteit |
vrouwen king112 | 23 | 22-04-2003 10:05 |