Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Denk je dat t echt met stoerheid te maken heeft dan..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat zou dan ook voor jongens moeten gelden eigenlijk toch..? ![]() Ik denk eerder dat t gewenning is, vanaf toen je klein was ofzo. Meisjes hebben meestal meer met barbies, knuffels, poppen enzo dan jongens... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
op de basisschool, logeerpartijtje, u know, en er komt een jongen met een knuffeltje... er wordt om gelachen etc. Dan wil dat jongetje nie meer met n knuffel slapen omdat hij anders 'gepest, uitgelachen' wordt. Zo leert hij af om met n knuffel te slapen, en went eraan ofzo. Maja, dat denk ik gewoon he, ik heb geen enkel id of dat ook waar kan zijn ![]() kuz
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus t ligt dan waarschijnlijk toch aan het stoer zijn als jongen zijnde... Niet dat ik met een knuvvel slaap(puur omdat ik t niet lekker vind slapen), maar ik vind de tegenstelling tussen jongens en meiden op dit gebied wel erg groot... |
![]() |
|
Mwa, ik slaap er niet echt mee. Ik heb echt veel knuffels en kussens in mijn bed, maar ik houd ze niet vast ofzo. Ik houd mijn vriend niet eens vast als hij bij me slaapt
![]() Ik heb onder andere een rood hartjeskussen, twee hoofdkussens, een puzelstukjeskussen, een pinkpanter, een kokkel ![]() Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 22:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
het liefst natuurlijk mijn vriend.. lekker zacht en vooral lekker warm (goh.. dat zegt ie nou ook van mij.. hoe kan dat?) maar anders een hele grote aap, die ik van mijn oma heb gekregen toen ze bijna overleed... en ook nog met een beer die ik van mijn vader heb gehad toen ik klein was.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij vriendin Anonas | 12 | 20-09-2015 21:10 | |
De Kantine |