Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 21:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
ruby soho schreef op 03-04-2003 @ 11:08:
wel es gezoend met meisjes,

verder ab-so-luut geen behoefte aan
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Misschien dat ik het es voor de lol probeer (2 vriendinnetjes hebben het me al aangeboden ), maar ik denk dat het meer lachen dan echt geil zou zijn.
Ik ben gewoon niet echt aangetrokken tot vrouwen; dan eerder in een gesprek dan in bed, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:44
Verwijderd
Maar als er zo'n meeting komt dan vind ik dat er ook jongens mogen komen die met andere jochjes willen zoenen. Om de mannelijke bi-leden niet compleet uit de weg te ruimen. Hmm?

@Morgan: Maar jij mag dat sowieso niet meer. Van Wouter.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:48
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
woehoe! hoehoehoe! Goed idee masj

----

Oud 13-04-2003, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 13-04-2003 @ 22:48:

----

Ik ben gewoon te sociaal voor woorden.

En, ha, een Kaps op Seks! Dus eXowouter en ~Sjeheredingelsje~ komen ook zo?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 22:44:
Maar als er zo'n meeting komt dan vind ik dat er ook jongens mogen komen die met andere jochjes willen zoenen. Om de mannelijke bi-leden niet compleet uit de weg te ruimen. Hmm?

@Morgan: Maar jij mag dat sowieso niet meer. Van Wouter.
Pf, dat vind hij alleen maar leuk Ik word toch niet verliefd op anderen. Meisjes dan Dus.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 22:56:
Pf, dat vind hij alleen maar leuk Ik word toch niet verliefd op anderen. Meisjes dan Dus.
Als er nou eens meer mensen waren die een voorbeeld namen aan jullie relatie.. Dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 22:59:
Als er nou eens meer mensen waren die een voorbeeld namen aan jullie relatie.. Dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien.
Oh, er zijn zat jongens die het niet erg zouden vinden als hun vriendin met een meisje zoende, als ze tenminste niet verliefd erop kon worden. Ik zou het ook cool vinden als mijn vriend dat deed. *kijkt hoopvol naar nare man*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:07:
Oh, er zijn zat jongens die het niet erg zouden vinden als hun vriendin met een meisje zoende, als ze tenminste niet verliefd erop kon worden. Ik zou het ook cool vinden als mijn vriend dat deed. *kijkt hoopvol naar nare man*
Mm, aangezien Nare Man Dwarfie's grote voorbeeld is - misschien kunnen we ze koppelen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 23:11:
Mm, aangezien Nare Man Dwarfie's grote voorbeeld is - misschien kunnen we ze koppelen?
Tis te proberen En waarom ben jij wel op het forum en niet op de msn? Niet dat het nog niet druk genoeg is, maar bl!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:12:
Tis te proberen En waarom ben jij wel op het forum en niet op de msn? Niet dat het nog niet druk genoeg is, maar bl!
*gaat Dwarfie halen* Omdat ik nooooit op MSN ben.. De laatste keer was toen ik zomaar gedwongen werd door ene Nienke en ene Colin. Ha, ICQ aan den top. Of desnoods de telefoon.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 23:14:
*gaat Dwarfie halen* Omdat ik nooooit op MSN ben.. De laatste keer was toen ik zomaar gedwongen werd door ene Nienke en ene Colin. Ha, ICQ aan den top. Of desnoods de telefoon.
Grr jij gemenerik, kom dan op de msn! *kijkt streng* Mag je bij Colin en mij in een topic!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:15:
Grr jij gemenerik, kom dan op de msn! *kijkt streng* Mag je bij Colin en mij in een topic!
In een topic? En nog een slachtoffer van het forum is gevallen! Een venster bedoel je, of niet?
Maar hoe graag ik ook niet in 'n venstertje met Colin en jou zou willen, ik mag niet op MSN van mij. Ik moest stiekem om half elf al weg zijn, vandaar. :/ Het is hier een waar nazi-regime wat betreft internet, bah.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 23:19:
In een topic? En nog een slachtoffer van het forum is gevallen! Een venster bedoel je, of niet?
Maar hoe graag ik ook niet in 'n venstertje met Colin en jou zou willen, ik mag niet op MSN van mij. Ik moest stiekem om half elf al weg zijn, vandaar. :/ Het is hier een waar nazi-regime wat betreft internet, bah.
Ja inderdaad. Argh!
En je moet niet zeuren over het nazi-regime maar gewoon online komen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 06:41
Verwijderd
Blaaaaablaaaaablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 18:40:
Nou, dan doen die 't gewoon niet. Het is niet zo dat er een grootse SM-orgie komt waarbij iedereen gedwongen wordt om met iemand te zoenen. Lijkt me duidelijk.
alhoewel dat geen slecht idee is.

mag er ook een vrouw-man zoenmeeting komen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:03
Gwinnie
Gwinnie is offline
ben ut idd meer met havock eens. of we neomen t gewoon een zoen-topic. en dan van alles wat

en ja wel is met meisjes gezoend, maar das alweer tydje geleden eiglyk. en ik sluit nie uit dat t nog gebeurd, maar ben wel behoorlijk hetero.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:32:
Ja inderdaad. Argh!
En je moet niet zeuren over het nazi-regime maar gewoon online komen
Mja, net toen ik van plan was dat te doen kwam het nazi-regime van de trap gewandeld om me te vertellen dat ik als de bliksem boven moet komen. Dus dat feest ging niet door.

@Havock: Ha, nee. Alleen VV of MM. Anders zou het een orgie-meeting zijn, en voor orgie-meetings moet je op Lifestyle wezen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 17:54
Verwijderd
Neej dat vind ik blaat,
een zoen-man-vrouw meeting
Ja ok, Jullie mogen dat gerust
Maar wehouden wel een aparte bi-meiden meeting
Das nou juist lachen
Dan kun je es kijken hoeveel meiden da eik willen
En kun je experimenteren
Ik vind dat het 'idee' met een zoen-man-vrouw meeting dan weg gaat..
Haha en hoeveel jongens zouden dr komen?
2?3? Niet meer, want die geven niet graag toe (of ze hebben het echt niet) dat ze ook wel wat biseksuele gevoelens hebben
Al zouden dr dan jongens komen zouden die alleen komen om te kijken hoe die andere meiden zoenen
En dattttttt is niet de bedoeling

[Ik heb gesproken]
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef op 14-04-2003 @ 18:54:
Neej dat vind ik blaat,
Das nou juist lachen
En kun je experimenteren
2?3? Niet meer, want die geven niet graag toe (of ze hebben het echt niet) dat ze ook wel wat biseksuele gevoelens hebben
Al zouden dr dan jongens komen zouden die alleen komen om te kijken hoe die andere meiden zoenen

[Ik heb gesproken]
Muh, ik ken toch zeker vier jongens die mee zouden komen als er 'n bi-mensjes meeting zou komen. En met zo'n instelling komen ze natuurlijk ook niet, nee. Ennem, wij gaan ook kijken hoe jongens zoenen, dus.

Maar, 'n MV-zoen-meetinkje mag niet, nee. Ha.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-04-2003 @ 22:54:

En, ha, een Kaps op Seks! Dus eXowouter en ~Sjeheredingelsje~ komen ook zo?
Nee jong daar had ik het nie over. Je denkt toch niet dat ik me ga laten aflebberen door om het even wie puh.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 13-04-2003 @ 22:48:

----

Nouw Kasper, zullen wij dan ook maar komen samen met Kelly?

----

*schiet olifantje dood*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:48
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ik vind t wel lekker om meisjes bezig te zien, en ergens lijkt t me ook wel leuk om eens seks te hebben met een meisje, maar ik kan het me totaaaal niet voorstellen hoe het zou zijn. Kdenk da'k t ni zou durven
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:46
Embraced Pale Death
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-04-2003 @ 19:07:
Nee jong daar had ik het nie over. Je denkt toch niet dat ik me ga laten aflebberen door om het even wie puh.
*emo*
Oud 14-04-2003, 22:46
Embraced Pale Death
Citaat:
AePiE schreef op 14-04-2003 @ 19:16:
Nouw Kasper, zullen wij dan ook maar komen samen met Kelly?

----

*schiet olifantje dood*
like DUH!

olifantje is dood *nog meer emogedoe*
Oud 14-04-2003, 22:48
Embraced Pale Death
Citaat:
-Meisje- schreef op 14-04-2003 @ 19:48:
Ik vind t wel lekker om meisjes bezig te zien, en ergens lijkt t me ook wel leuk om eens seks te hebben met een meisje, maar ik kan het me totaaaal niet voorstellen hoe het zou zijn. Kdenk da'k t ni zou durven
seks met een jongen is net zo spannend/ lekker als seks met een meisje...

tenminste... voor mij...

tis anders... maar uiteindelijk komt t toch op t zelfde neer...
Oud 14-04-2003, 22:52
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 10-04-2003 @ 00:15:
hehehe, phat...

wat lach je nou? :$
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 14-04-2003 @ 18:27:
Mja, net toen ik van plan was dat te doen kwam het nazi-regime van de trap gewandeld om me te vertellen dat ik als de bliksem boven moet komen. Dus dat feest ging niet door.

@Havock: Ha, nee. Alleen VV of MM. Anders zou het een orgie-meeting zijn, en voor orgie-meetings moet je op Lifestyle wezen.
ok

*verplaatst kadaver naar lifestyle*
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:37
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef op 14-04-2003 @ 18:54:
Neej dat vind ik blaat,
Das nou juist lachen
En kun je experimenteren

[Ik heb gesproken]
ik doelde op hetero-zoen meeting

yay, dubbelpost!!~!~1~!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:59
Deathflower
Deathflower is offline
hm om ff op de vraag terug te komen van de topicstarter
jah heb sex gehad met een meisje, en heb ook een tijdje een vriendin gehad (erbij...dus had ook nog een vriend die dat goedvond)
na ja...kon nie echt goedgaan natuurlijk, heb nu ook geen contact meer met dr (echter wel met mn vriend die nog steeds mn vriend is! bijna 2,5 jaar nou )
maar was wel een hele leuke ervaring!!! kweenie, sex met een meisje is toch anders, idd liever, z8er, subtieler
ook triootjes gehad, ook leuk, maar toch iets minder dan met zn 2en, je begint er nl. toch op te letten wat een ander met "jouw" vriend/vriendin doet...dus als je er aan begint, onthou dan heel goed dat het alleen om lust gaat! anders gaat het mis...
na ja...da was et
Oud 17-04-2003, 18:52
Verwijderd
Ik heb een vraagje,
als je dan "sex" hebt met een ander meisje, wat kan je dan doen met elkaar ?? Heb een tijdje geleden gezoend met een ander meisjeen er zou denk ik wle meer van gekomen kunnen zijn als rtenminste ene van ons wist hoe dat aan te pakken .... tips ??

Qsjes
CP
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 21:14
Verwijderd
Likken?
Vingeren?
Elkaar 'berijen'?
'Speeltjes'?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 21:16
Blablachick
Blablachick is offline
wel is gebeurt..

dat was het
Oud 19-04-2003, 13:58
just_fun
just_fun is offline
wel eens gezoend met n vriendin, maar verder nix. ook geen behoefte aan (sex) als t echt n goede vriendin is denk ik...lijkt me toch best vreemd om daarna nog echt goede vriendinnen te blijven...

maar zo'n meeting lijkt me wel wat..! haha
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:26
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
nee bedankt

Geef mij maar een lekkere jongen waar ik al die kriebels van krijg als ik hem tegenkom
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:52
nat-vliegt
nat-vliegt is offline
Ik heb het geprobeert ja.. en ben er daarna verslaafd aan geraakt zeg maar.. heerlijk!!
Misschien heb ik wel gewoon mazzel met mijn vriendin, gezien alle negatieve reacties op dit topic, maar ik heb alleen maar goede ervaringen met sex met een vrouw.

Ik vind altijd maar: een vrouw weet wat een vrouw lekker vind. Begrijp me niet verkeerd! Sommige mannen weten dat ook zeker! (spreek uit ervaring) maar een vrouw.. tja..
Oud 20-04-2003, 06:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 13-04-2003 @ 13:06:
Ik denk dat er serieus een "ik wil wel eens zoenen met een meisje" meeting moet komen. Ik kan hem wel aanmaken als je wil!

ik kom ook
Oud 20-04-2003, 09:14
Verwijderd
Ooit geprobeerd? Yep
Leuk? Zeker
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:54
king112
king112 is offline
Citaat:
LoveGirl schreef op 02-04-2003 @ 21:32:
Ooit geprobeerd?
Behoefte aan?
Of alleen zoenen?
Of helemaal nix?

Jongens:..

Geil?
Ja/Nee?

Dom?
Wazig?
heel geil!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 17:26
sterre
sterre is offline
heb wel al paar keer gekust jah, en was wel leuk een keer ook wat verder geweest maar echt geneukt nog niet, maar het lijkt me wel wat aangezien ik bi ben
Oud 24-04-2003, 12:12
my_obsession
my_obsession is offline
Citaat:
LoveGirl schreef op 03-04-2003 @ 16:14:
Jah indd.. Ik weer

Jah ik kan dr niet echt over ophouden

Hahaha..
Jah
ehmmm
Ik heb er van 'geproefd'
En ik wil nooit meer anders!!
Hehe..
Neej ik vind het echt super gweldig
Kei intiem enzo..Veel 'liever' lijkt wel.. Ik weet niet..
Als meisje zijnde weet je ok veel beter wat de ander lekker vindt enzo..
Jah
Het was geslaagd

same here
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:07
desertrose
desertrose is offline
99% geldt dat ook voor mij
met als uitzondering:
ik wil nog wel anders
i like it both ways
en ik heb een triootje gedaan!!!
*is heel blij*
Was echt kei lekker! zeker wel om aan te raden
Oud 24-04-2003, 16:19
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
desertrose schreef op 24-04-2003 @ 17:07:
99% geldt dat ook voor mij
met als uitzondering:
ik wil nog wel anders
i like it both ways
en ik heb een triootje gedaan!!!
*is heel blij*
Was echt kei lekker! zeker wel om aan te raden

Wat kan een meisje je nou geven wat je van een jongen niet kunt krijgen? Als HIJ niet goed genoeg is, moet je hem beter africhten. Het zijn niet allemaal geboren goede minnaars. Er zijn er inderdaad wel een hoop die niet verder komen dan erop, erin eraf. Die moeten dus vooral heel vaak hier op het forum komen en goed mijn posts lezen, dan komt het allemaal goed.
Oud 24-04-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 24-04-2003 @ 17:19:
Wat kan een meisje je nou geven wat je van een jongen niet kunt krijgen? Als HIJ niet goed genoeg is, moet je hem beter africhten. Het zijn niet allemaal geboren goede minnaars. Er zijn er inderdaad wel een hoop die niet verder komen dan erop, erin eraf. Die moeten dus vooral heel vaak hier op het forum komen en goed mijn posts lezen, dan komt het allemaal goed.
Poesiefox, Begrijp me niet verkeerd, je lijkt me een erg leuke meid (ook kwa seks natuurlijk), maar soms hang je wel de Seksuele Wijsheid Zelve uit. (verder niets te klagen)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:31
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
AePiE schreef op 24-04-2003 @ 17:24:
Poesiefox, Begrijp me niet verkeerd, je lijkt me een erg leuke meid (ook kwa seks natuurlijk), maar soms hang je wel de Seksuele Wijsheid Zelve uit. (verder niets te klagen)

*zegt al helemaal niks meer*

Is er een ironie-symbooltje, dat zorgt voor voorkoming van dit soort misverstanden? Ik ben zelden serieus Aepie. Daarom waag ik me ook niet aan bijvoorbeeld Psychologie ofzo. Ik kan dat niet.
Oud 24-04-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 24-04-2003 @ 17:31:
*zegt al helemaal niks meer*

Is er een ironie-symbooltje, dat zorgt voor voorkoming van dit soort misverstanden? Ik ben zelden serieus Aepie. Daarom waag ik me ook niet aan bijvoorbeeld Psychologie ofzo. Ik kan dat niet.
okee

tkwam eventjes serieus over bij mij

ga dan gerust door met ironisch zijn

(een ironie-smiley ben ik nog nooit tegengekomen, Sarcasme smiley is ook alleen maar een sarcasme smiley omdat het er bij staat )
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:16
alanis
alanis is offline
Helaas nog nooit gedaan, maar wil het zeker nog wel eens doen. Lijkt me echt gaaf en ik fantaseer er ook best vaak over....

*pakt telefoon en belt vriendin....*
Oud 26-04-2003, 15:21
josdebos
josdebos is offline
ik heb wel eens met een meisje gezoend, was met oud en nieuw bij vrienden thuis.. en we zaten elkaar een beetje op te fokken.. weet niet meer precies hoe het kwam.. was een beetje aangeschoten.. kijkt zeer onschuldig... en op een gegeven moment was het de vraag of wij dat durfden.. natuurlijk! en floeps daar zoenden wij.. het meisje waarmee ik gezoend heb is zelf bi en is ook wel eens met een meisje naar bed geweest! Ik ben zelf helemaal hetero maar vond het wel grappig en het proberen waard.. en je leeft tenslotte maar 1 keer! maar met een meisje naar bed.. nee, dat zou ik nooit doen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 17:24
Verwijderd
Nooit geprobeerd, wel erg nieuwsgierig
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:06
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
Het lijkt mij eigenlijk wel heel erg leuk! Ik denk er de laatste tijd vaak aan en ik was ook wel benieuwd hoe anderen het ervaren! Ik heb er nu een beter beeld van..! Maar vind het nog steeds wel eng hoor!! (ben wel bi maarjah..)

xxx Yvetjuh

Regels voor berichten