![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar hoe graag ik ook niet in 'n venstertje met Colin en jou zou willen, ik mag niet op MSN van mij. Ik moest stiekem om half elf al weg zijn, vandaar. :/ Het is hier een waar nazi-regime wat betreft internet, bah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En je moet niet zeuren over het nazi-regime maar gewoon online komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mag er ook een vrouw-man zoenmeeting komen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Havock: Ha, nee. Alleen VV of MM. Anders zou het een orgie-meeting zijn, en voor orgie-meetings moet je op Lifestyle wezen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Neej dat vind ik blaat,
een zoen-man-vrouw meeting Ja ok, Jullie mogen dat gerust Maar wehouden wel een aparte bi-meiden meeting ![]() Das nou juist lachen Dan kun je es kijken hoeveel meiden da eik willen En kun je experimenteren Ik vind dat het 'idee' met een zoen-man-vrouw meeting dan weg gaat.. Haha en hoeveel jongens zouden dr komen? 2?3? Niet meer, want die geven niet graag toe (of ze hebben het echt niet) dat ze ook wel wat biseksuele gevoelens hebben Al zouden dr dan jongens komen zouden die alleen komen om te kijken hoe die andere meiden zoenen En dattttttt is niet de bedoeling ![]() [Ik heb gesproken] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar, 'n MV-zoen-meetinkje mag niet, nee. Ha. |
![]() |
||
Citaat:
tenminste... voor mij... tis anders... maar uiteindelijk komt t toch op t zelfde neer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
*verplaatst kadaver naar lifestyle* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() yay, dubbelpost!!~!~1~! |
![]() |
|
![]() |
hm om ff op de vraag terug te komen van de topicstarter
![]() jah heb sex gehad met een meisje, en heb ook een tijdje een vriendin gehad (erbij...dus had ook nog een vriend die dat goedvond) na ja...kon nie echt goedgaan natuurlijk, heb nu ook geen contact meer met dr (echter wel met mn vriend die nog steeds mn vriend is! bijna 2,5 jaar nou ![]() maar was wel een hele leuke ervaring!!! kweenie, sex met een meisje is toch anders, idd liever, z8er, subtieler ![]() ook triootjes gehad, ook leuk, maar toch iets minder dan met zn 2en, je begint er nl. toch op te letten wat een ander met "jouw" vriend/vriendin doet...dus als je er aan begint, onthou dan heel goed dat het alleen om lust gaat! anders gaat het mis... na ja...da was et ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een vraagje,
als je dan "sex" hebt met een ander meisje, wat kan je dan doen met elkaar ?? Heb een tijdje geleden gezoend met een ander meisjeen er zou denk ik wle meer van gekomen kunnen zijn als rtenminste ene van ons wist hoe dat aan te pakken .... tips ?? Qsjes CP |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het geprobeert ja.. en ben er daarna verslaafd aan geraakt zeg maar.. heerlijk!!
Misschien heb ik wel gewoon mazzel met mijn vriendin, gezien alle negatieve reacties op dit topic, maar ik heb alleen maar goede ervaringen met sex met een vrouw. Ik vind altijd maar: een vrouw weet wat een vrouw lekker vind. Begrijp me niet verkeerd! Sommige mannen weten dat ook zeker! (spreek uit ervaring) maar een vrouw.. tja..
||
![]() |
Citaat:
same here ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat kan een meisje je nou geven wat je van een jongen niet kunt krijgen? Als HIJ niet goed genoeg is, moet je hem beter africhten. Het zijn niet allemaal geboren goede minnaars. Er zijn er inderdaad wel een hoop die niet verder komen dan erop, erin eraf. Die moeten dus vooral heel vaak hier op het forum komen en goed mijn posts lezen, dan komt het allemaal goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*zegt al helemaal niks meer* Is er een ironie-symbooltje, dat zorgt voor voorkoming van dit soort misverstanden? Ik ben zelden serieus Aepie. Daarom waag ik me ook niet aan bijvoorbeeld Psychologie ofzo. Ik kan dat niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tkwam eventjes serieus over bij mij ![]() ga dan gerust door met ironisch zijn ![]() (een ironie-smiley ben ik nog nooit tegengekomen, Sarcasme smiley is ook alleen maar een sarcasme smiley omdat het er bij staat ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb wel eens met een meisje gezoend, was met oud en nieuw bij vrienden thuis.. en we zaten elkaar een beetje op te fokken.. weet niet meer precies hoe het kwam.. was een beetje aangeschoten.. kijkt zeer onschuldig... en op een gegeven moment was het de vraag of wij dat durfden.. natuurlijk! en floeps daar zoenden wij.. het meisje waarmee ik gezoend heb is zelf bi en is ook wel eens met een meisje naar bed geweest! Ik ben zelf helemaal hetero maar vond het wel grappig en het proberen waard.. en je leeft tenslotte maar 1 keer! maar met een meisje naar bed.. nee, dat zou ik nooit doen
|
![]() |
|
Het lijkt mij eigenlijk wel heel erg leuk! Ik denk er de laatste tijd vaak aan en ik was ook wel benieuwd hoe anderen het ervaren! Ik heb er nu een beter beeld van..! Maar vind het nog steeds wel eng hoor!! (ben wel bi maarjah..)
xxx Yvetjuh
|
|