Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben het er wel mee eens dat een school verplicht zou moeten zijn om naast ongezonde dingen, ook healthy-spul te verkopen voor de leerlingen die daar prijs op stellen. Zo, klonk dat nou niet wijs & verstandig?
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
8 oranje-rood
ik ben het er aan de ene kant wel mee eens maar aan de andere kant niet waarom wel: ze verkopen eigenlijk helemaal geen gezond eten bij ons op school iets meer gezond eten mag wel. waarom niet: ik eet toch niet zo vaak van die spullen op school dus ach als anderen het wel willen laat ze het dan toch lekker eten. ![]()
|
Ik denk dat bijna iedereen die oneens zegt mensen zijn die zelf niet van snoep af kunnen blijven. Komt vooral omdat snoep zo verslavend werkt dat je er zin in hebt. Als je het niet meer eet of i.i.g. stukken minder heb je er ook simpelweg geen behoefte meer aan en heb je zin in andere dingen.
Bij mij op school is t echt ALLEEN maar rotzooi, chips, cola, fanta, candy-bars ed. Nou heb ik zelf een heleboel van die zooi gegeten vroeger, en o, wat heb ik daar een spijt van. Gaten in mijn kiezen, bijna diabetes, alleen maar snoepen, geen geld meer over, en moe zonder koolhydraten in mijn lijf. Dat is nu wel anders. Ik vind misschien wel dat ze wel wat ongezonds mogen verkopen, maar op z'n minst evenveel gezonds, of iets in die richting. Daar wennen die kinders echt wel aan. Er zullen zeker heel wat scholieren naar de AH in de buurt gaan of iets dergelijks, maar een beetje helpen kan het wel, en niet iedereen kan elke pauze daarheen, en sommige scholen hebben geen snackbar of iets dergelijks in de buurt, en al is het alleen maar om niet zo tegenstrijdig over te komen, vind ik dat scholen moeten stoppen met die onzin. Zo. |
![]() |
|
Op een domme topic kun je een dom antwoord verw8en:
ff uit economisch standpunt: zeer economisch ongunstig om alleen maar 'gezond' voedsel te verkopen op school....... namelijk: -Het 'lekkere/ongezonde' eten kun je niet van huis meenemen en moet je dus wel op school kopen(gevolg:->winst voor de kantine) -Na het jarenlang eten van ongezond eten zul je wel wat kilo'tjes aankomen(gevolg:->studenten willen afvallen d.m.v. b.v. fitness en andere sporten gevolg:->winst voor sport verenigingen) -Na het eten van jarenlang ongezond voedsel als snoep zal dit je gebid aantasten(gevolg:-> meer werk voor de tandarts en de makers van kunstgebitten) Conclusie ongezond is lekker en goed voor de economie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Van die zure matjes ofzo ff tussendoor kunnen ook bezzzzz lekker zijn! Dus wat snoep mag er best zijn (vind ik dan..)
Alleen onze school (WERKMANNNNN COLLEGE GRUNNN ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|