Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2003, 13:12
Kale
Kale is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 06-04-2003 @ 13:33:
Niets lukt, niemand durft...Groningen de gekste!!
nee jullie durven veel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 16:38
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Kale schreef op 06-04-2003 @ 14:12:
nee jullie durven veel

Wij durven niet, wij doen...
Oud 06-04-2003, 17:13
Kale
Kale is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 06-04-2003 @ 17:38:
doen nou daar is ook weinig van gezien
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:58
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
PAOK!! Zelfs na 3-0 nog nog feesten, fakkels en nog geluid maken alsof het 0-3 was! SUPERGEWOON!!!!

In Nederland:

positief: Utreg..
negatief: ADO, beetje messen bijna tegen je kop krijgen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:17
AGH
AGH is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 06-04-2003 @ 17:38:
Bijvoorbeeld?
Met een auto op mensen inrijden bij GAE – Den Haag?
En dat voor de grote Jantje V. uit Wezp, stoer hoor!
Een groep van 8 jongens met Apeldoorn/Deventer truien aanzien voor PSV’ers tijdens Nederland – Engeland?
Rennen in café Rumours in Amersfoort en later met zwaar bewapende jongens van een of andere motorbende terug komen?
Hihi, Ajax en gewaagde acties!

Jullie zijn op dit moment aardig georganiseerd, maar niemand is de gekste bij gelijkwaardige partijen. Het is het moment en de groep….
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 17:23
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2003 @ 13:11:
De sfeer was kut dat begon al bij ons in de bus
Met een bus waar spontaan alles kapot ging ( Stoelen los wc kapot ) waren we al pissig.
Bij het stadion aangekomen willen ze 1100man door 3 poortjes heen laten gaan, werkt natuurlijk niet en dus moest er ff een hek worden opengebroken maar dat was al redelijk snel weer dicht.
Sfeer tijdens de wedstrijd kwam nog het meest van onze kan maar was ook SLECHT zal wel komen omdat iederee n al lam was van de drank en de vreselijke warmte in het stadion.
Na de wedstrijd nog proberen een hek open te breken maar dat wou maar niet kapot.
Wouden nog 2man over het hek heen maar dat was ook niet zo'n goed plan want dat zouden ze meteen opgepakt worden want er was behoorlijk wat ME op de been.
Tja, de binnenstad was ook al niet veel beter.
Al had het erg leuk kunnen zijn!
Gisteren hoorde ik pas van de jongens van Groningen dat ze niet zijn geweest omdat ze niet genoeg mensen op de been konden brengen, 40 vonden ze te weinig aangezien ze ook een afspraak hadden met Feyenoord die wél zijn geweest in café Plaza.
Op dat moment dachten wij (die in een kroeg schuin tegenover bivakeerden) nog dat het om Groningen ging, maar bij het zien van enkele Rotterdam truitjes werd het al duidelijk dat er wat jongens op doortoch waren naar Doetinchem.
Iets wat Vitesse kennelijk helemaal niet erg vond, want van Vitesse mag alles; maar ze zijn wel de gâkste!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 20:59
ThotHermeS
ThotHermeS is offline
Citaat:
pepijn 14 schreef op 04-04-2003 @ 16:35:
feyenoord is trouwens de enige club met een sfeerteam
wat d8 je van de ULTRAS VAK-P

voor de niet kenners(sfeerteam van fct)
Oud 08-04-2003, 11:42
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 06-04-2003 @ 10:29:

Zelf verwacht ik ook wel wat van die wedstrijd tegen Ajax. Helaas heb ik zelf geen kaarten weten te bemachtigen, maar ik denk dat ik nog wel even in het centrum en rondom het stadion ga kijken.
En ik ga er ook vanuit dat er grote groepen naar Duitsland gaan in 2006, al zal de controle ontzettend streng zijn. Wat ik me nog kan herinneren van een redelijk oude Duitsland – Nederland zullen ze daar niet lief optreden en alles voor categorie C aanzien.
Kaarten krijgen altijd lastig, De Graafschap uit (ik ben en ik wíl ook niet in het bezit zijn van een Diamondcard of Goldcard).
Overigens hebben ze voor 16 arpil bij de Klantenservice nog steeds kaarten, alleen zit je dan wel op een 'elite-vak' voor een 'elite-prijs'. Ik ben zeer benieuwd wat de politie Rotterdam nu weer voor maatregelingen uit de kast zal trekken om het 'ordelijk' te laten verlopen.

Overigens vind ik het laten wegvluchten van keukenpersoneel, het omschoppen van prullenbakken, en het omver duwen van auto's (of in Ijmuiden, het slopen van auto's met stickers van Rotterdamse autodealers), ook geen heldendaden. Het zijn echter wel anekdotes die bijblijven en door verteld worden.

En ach Arnhem, die zeggen tegen 500 Feijenoorders dat het laf is om op de Korenmarkt te verzamelen, omdat er een grote hoeveelheid camera's hangen, maar als vervolgens 120 PSV'ers komen is er geen enkel probleem?

PS: Catergorie C, is dat geen ideetje voor een casuallijn van opblaasmolens met een grote "C" in het midden?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 16:15
voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Je moet behoorlijk debiel zijn om bij MVV te gaan kijken denk ik
Oud 08-04-2003, 17:08
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 08-04-2003 @ 12:42:
Kaarten krijgen altijd lastig, De Graafschap uit (ik ben en ik wíl ook niet in het bezit zijn van een Diamondcard of Goldcard).
Overigens hebben ze voor 16 arpil bij de Klantenservice nog steeds kaarten, alleen zit je dan wel op een 'elite-vak' voor een 'elite-prijs'. Ik ben zeer benieuwd wat de politie Rotterdam nu weer voor maatregelingen uit de kast zal trekken om het 'ordelijk' te laten verlopen.

Overigens vind ik het laten wegvluchten van keukenpersoneel, het omschoppen van prullenbakken, en het omver duwen van auto's (of in Ijmuiden, het slopen van auto's met stickers van Rotterdamse autodealers), ook geen heldendaden. Het zijn echter wel anekdotes die bijblijven en door verteld worden.

En ach Arnhem, die zeggen tegen 500 Feijenoorders dat het laf is om op de Korenmarkt te verzamelen, omdat er een grote hoeveelheid camera's hangen, maar als vervolgens 120 PSV'ers komen is er geen enkel probleem?

PS: Catergorie C, is dat geen ideetje voor een casuallijn van opblaasmolens met een grote "C" in het midden?
Klopt, het leveren wel leuke anekdotes op!
Beetje typerend van het hele leventje, achteraf is alles leuk.
Klappen krijgen is nooit leuk, maar achteraf lach je je rot.

Zolang ik ze op mezelf kan betrekken vind ik het geen enkel probleem, maar mijn geweten begint parten te spelen wanneer er onschuldige mensen bij betrokken raken, zoals in deze keukenpersoneel of een studente die achter de bar van een klein café in Haarlem werkt.
Jongens die willen of pretenderen te willen mogen van mij best een ‘educatieve’ tik krijgen en mensen die een agressieve groep vormen ook, maar bijvoorbeeld geen studenten die met z’n twintigen bij elkaar zitten om het honderd jarig bestaan van de roeivereniging te vieren.
Toch blijft het geweldig om irritante ‘gangstertjes’ gigantisch hard te laten lopen, maar ze vooral in hun eigenwaarde aan te tasten.
Persoonlijk vind ik het geen schande om klappen te krijgen en ook geen schande om te lopen, maar dat soort ventjes kennelijk wel. Prachtig!

Om kaartjes in het ‘elite-vak’ zit ik inderdaad niet echt te springen en aangezien ik geen Feyenoorder of Ajacied ben, ga ik ook geen astronomische prijzen betalen voor zo’n duel wat voor mij (als geďnteresseerde in het supportersgebeuren) buiten waarschijnlijk interessanter zal zijn als binnen.

Die casuallijn is inderdaad een goed idee!
Al zal Groningen die al wel bezitten, want die zijn overal als eerste wat kleding betreft.
Die liepen bij afleveringen van de harde kern (volgens mij ’98????) al met Stone Island truien, wellicht nu al wel in oranje boswortels of oranje kookwekkers.
Ik zag bij jullie al dat er speldjes bestaan met Stone Island label en SCF Rotterdam erin, misschien kunnen we ook speldjes met categorie C erin maken?
Categorie C, waaraan je de échte hooligan kunt herkennen!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 18:02
Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 08-04-2003 @ 18:08:
Klopt, het leveren wel leuke anekdotes op!
Beetje typerend van het hele leventje, achteraf is alles leuk.
Klappen krijgen is nooit leuk, maar achteraf lach je je rot.

Zolang ik ze op mezelf kan betrekken vind ik het geen enkel probleem, maar mijn geweten begint parten te spelen wanneer er onschuldige mensen bij betrokken raken, zoals in deze keukenpersoneel of een studente die achter de bar van een klein café in Haarlem werkt.
Jongens die willen of pretenderen te willen mogen van mij best een ‘educatieve’ tik krijgen en mensen die een agressieve groep vormen ook, maar bijvoorbeeld geen studenten die met z’n twintigen bij elkaar zitten om het honderd jarig bestaan van de roeivereniging te vieren.
Toch blijft het geweldig om irritante ‘gangstertjes’ gigantisch hard te laten lopen, maar ze vooral in hun eigenwaarde aan te tasten.
Persoonlijk vind ik het geen schande om klappen te krijgen en ook geen schande om te lopen, maar dat soort ventjes kennelijk wel. Prachtig!
oed i
Om kaartjes in het ‘elite-vak’ zit ik inderdaad niet echt te springen en aangezien ik geen Feyenoorder of Ajacied ben, ga ik ook geen astronomische prijzen betalen voor zo’n duel wat voor mij (als geďnteresseerde in het supportersgebeuren) buiten waarschijnlijk interessanter zal zijn als binnen.

Al zal Groningen die al wel bezitten, want die zijn overal als eerste wat kleding betreft.
Die liepen bij afleveringen van de harde kern (volgens mij ’98????) al met Stone Island truien, wellicht nu al wel in oranje boswortels of oranje kookwekkers.
Ik zag bij jullie al dat er speldjes bestaan met Stone Island label en SCF Rotterdam erin, misschien kunnen we ook speldjes met categorie C erin maken?
Wat een prachtige verhalen en zeker goed idee om een eigen casuallijn te maken met opblaasmolens of hamers maar wie begint met te ontwerpen?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 09:25
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 08-04-2003 @ 18:08:

Je bedoelt die speldjes met een Stone Island logo en daar boven "FEYENOORD" en onder "ROTTERDAM"?

Ik zou overigens die Catergorie C niet als 'speldjes' verkopen maar als 'badges' op één of andere manier als het iets Engels heeft moet iedereen het gelijk hebben....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:03
nielo
nielo is offline
ADO Noord-side is de Gekste.....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:19
pepijn 14
pepijn 14 is offline
Citaat:
Kale schreef op 04-04-2003 @ 20:53:
Hahaha hoe kom je er bij werk je bij de Pers ?
nee misschien heb ik het gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten