Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Al had het erg leuk kunnen zijn! Gisteren hoorde ik pas van de jongens van Groningen dat ze niet zijn geweest omdat ze niet genoeg mensen op de been konden brengen, 40 vonden ze te weinig aangezien ze ook een afspraak hadden met Feyenoord die wél zijn geweest in café Plaza. Op dat moment dachten wij (die in een kroeg schuin tegenover bivakeerden) nog dat het om Groningen ging, maar bij het zien van enkele Rotterdam truitjes werd het al duidelijk dat er wat jongens op doortoch waren naar Doetinchem. Iets wat Vitesse kennelijk helemaal niet erg vond, want van Vitesse mag alles; maar ze zijn wel de gâkste! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens hebben ze voor 16 arpil bij de Klantenservice nog steeds kaarten, alleen zit je dan wel op een 'elite-vak' voor een 'elite-prijs'. Ik ben zeer benieuwd wat de politie Rotterdam nu weer voor maatregelingen uit de kast zal trekken om het 'ordelijk' te laten verlopen. Overigens vind ik het laten wegvluchten van keukenpersoneel, het omschoppen van prullenbakken, en het omver duwen van auto's (of in Ijmuiden, het slopen van auto's met stickers van Rotterdamse autodealers), ook geen heldendaden. Het zijn echter wel anekdotes die bijblijven en door verteld worden. En ach Arnhem, die zeggen tegen 500 Feijenoorders dat het laf is om op de Korenmarkt te verzamelen, omdat er een grote hoeveelheid camera's hangen, maar als vervolgens 120 PSV'ers komen is er geen enkel probleem? PS: Catergorie C, is dat geen ideetje voor een casuallijn van opblaasmolens met een grote "C" in het midden? |
![]() |
||
Citaat:
Beetje typerend van het hele leventje, achteraf is alles leuk. Klappen krijgen is nooit leuk, maar achteraf lach je je rot. Zolang ik ze op mezelf kan betrekken vind ik het geen enkel probleem, maar mijn geweten begint parten te spelen wanneer er onschuldige mensen bij betrokken raken, zoals in deze keukenpersoneel of een studente die achter de bar van een klein café in Haarlem werkt. Jongens die willen of pretenderen te willen mogen van mij best een ‘educatieve’ tik krijgen en mensen die een agressieve groep vormen ook, maar bijvoorbeeld geen studenten die met z’n twintigen bij elkaar zitten om het honderd jarig bestaan van de roeivereniging te vieren. Toch blijft het geweldig om irritante ‘gangstertjes’ gigantisch hard te laten lopen, maar ze vooral in hun eigenwaarde aan te tasten. Persoonlijk vind ik het geen schande om klappen te krijgen en ook geen schande om te lopen, maar dat soort ventjes kennelijk wel. Prachtig! Om kaartjes in het ‘elite-vak’ zit ik inderdaad niet echt te springen en aangezien ik geen Feyenoorder of Ajacied ben, ga ik ook geen astronomische prijzen betalen voor zo’n duel wat voor mij (als geďnteresseerde in het supportersgebeuren) buiten waarschijnlijk interessanter zal zijn als binnen. Die casuallijn is inderdaad een goed idee! Al zal Groningen die al wel bezitten, want die zijn overal als eerste wat kleding betreft. Die liepen bij afleveringen van de harde kern (volgens mij ’98????) al met Stone Island truien, wellicht nu al wel in oranje boswortels of oranje kookwekkers. Ik zag bij jullie al dat er speldjes bestaan met Stone Island label en SCF Rotterdam erin, misschien kunnen we ook speldjes met categorie C erin maken? Categorie C, waaraan je de échte hooligan kunt herkennen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou overigens die Catergorie C niet als 'speldjes' verkopen maar als 'badges' op één of andere manier als het iets Engels heeft moet iedereen het gelijk hebben.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hooligans zlatani9 | 67 | 06-08-2003 11:59 |