Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 17:55
Kale
Kale is offline
blauw size

Ja welke groepen Supporters of clubs vinden jullie het gekste kwa sfeer en kwa gekte?

Ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 17:58
luckyleo
luckyleo is offline
Die Moldaviers vind ik best gek.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:59
Kale
Kale is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 03-04-2003 @ 18:58:
Die Moldaviers vind ik best gek.
ohja? wat was er gebeurd dan niks gezien
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:19
Verwijderd
georgië messengooiers
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:18
hendrikwijnja
hendrikwijnja is offline
De fans van FC Groningen!
Er kwam een taxi chauffeur helemaal uit New York om hier een degradatie wedstrijd van Groningen te bekijken. Dat zijn vreemde maar natuurlijk wel trouwen fans!
Oud 03-04-2003, 21:43
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
GaLaTaSaRaY SuPPoRTerS
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:53
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
hendrikwijnja schreef op 03-04-2003 @ 22:18:
De fans van FC Groningen!
Er kwam een taxi chauffeur helemaal uit New York om hier een degradatie wedstrijd van Groningen te bekijken. Dat zijn vreemde maar natuurlijk wel trouwen fans!

Ik denk dat DenHaag supporters het gekste zijn qua rellen.
En ik vind Utrecht/Twente en Feyenoord het gekste qua sfeer.

Maar er gaat niets boven Groningen.
Oud 03-04-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
The Master 2002 schreef op 03-04-2003 @ 22:43:
GaLaTaSaRaY SuPPoRTerS
fenerbahce erger
heb hier nog een filmpje van een paar jaar geleden op de computer van fenerbahce - galatasaray (2-0 toen) waar er zoveel vuurwerk is dat het stadion bijna in de fik vliegt en de brandweer het stadion binnenkomt rijden
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 22:46
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 03-04-2003 @ 19:19:
georgië messengooiers
Gekste wodt dan ergste..

man, die mensen zijn daar getikt..
Dacht dat een mobiele telfoon al ziek was
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 03:23
michael1
michael1 is offline
Nederland-Cyprus, 1987: een Ossenaar gooit een bom op het veld.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:32
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Volgens mij is iedereen met een geruit petje de gekste...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:08
AGH
AGH is offline
FC Wageningen!
Dat bunt gekk’n. Die bunt riep voor de Mesdagkliniek!

De term ‘de gekste’ vind ik trouwens geen goede term.
Overal lopen gekken rond, de ene club is alleen iets groter dan de ander.
De ene club weet uit de handen van de politie/SV’s/vrouwen te blijven.
Overal lopen gekken rond die na verloop van tijd afhaken omdat ze een vriendin krijgen, omdat ze een stadionverbod krijgen, omdat het allemaal niet opschiet.
Het is een kwestie van groep, niet van ‘gekte’.
Iedereen doet lacherig over Volendam en Urk, maar zelfs daar wonen gekken.
Ik ben wel eens achterna gezeten door gekke Volendammers bewapend met messen en knuppels, in een vervallen arbeidersstad kun je beter ruzie krijgen dan in een dorp.
Maar in een stad zijn ze wel gekker….
Kortom, bij deze kijk ik naar de groep en niet naar de psychologische gesteldheid van de supporters van een betreffende club.

Messengooiers heb je trouwens overal, maar vooral in het oostblok is de beveiliging natuurlijk te verwaarlozen en is het makkelijk om een mes te gooien.
In Italië kunnen ze er trouwens ook wat van, om nog maar niet te spreken van de brandende scooter die Inter in het uitvak heeft gegooid.

Tja, Den Haag zijn allemaal gasten die niets te verliezen hebben.
Al schat ik op dit moment Ajax erg hoog in, hele goede groep.
Feyenoord is wat aan het inzakken na goed politiewerk, maar komt weer terug (leuke acties in Breda en Arnhem) en verder kom ik niet graag in Latijns Amerika, Oost Blok en landen als Griekenland en Turkije.
Al is het beleid aldaar ook zwaar achterhaald, daar kun je nog gewoon op eigen vervoer overal naar toe gaan en vuurwerk mee het stadion innemen.
Problemen van dingen is die je niet kent is dat het altijd angstaanjagender lijkt dan het in werkelijkheid is.
Nu kijk je met afgrijzen naar messengooiers uit Georgië, maar ik kan me ook nog wel herinneren dat een jongen bij ons met een hakbijl op het station verscheen, dat de knuppels in de kofferbak lagen als je naar Oss ging, Groningers die een gejatte auto ergens in een wijk neerzette en die auto vol hadden liggen met munitie, lawinepijlen in het vak van Heracles, messentrekkers bij Feyenoord, Bosschenaren die Eagles supporters beschieten vanuit een café. Ik bedoel, in Nederland is het misschien net zo erg maar is het iets vertrouwder en dus net een tikkeltje minder angstaanjagend.
Misschien verklaart een Pool mij weer voor gek dat wij met een groep op eigen vervoer naar Den Haag/Den Bosch/Twente/Groningen zijn geweest.

Maar Den Haag zal wel weer groeiende zijn op dit moment. Mocht ook wel weer eens, want die kwamen bijna op dezelfde lijn te zitten als Veendam en Telstar!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:08
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 04-04-2003 @ 09:32:
Volgens mij is iedereen met een geruit petje de gekste...
En Stone Island!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 09:51
Verwijderd
iedereen de gekste,

MAAR WIJ DE WREEDSTE!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:19
Thomas
Thomas is offline
Supporters van Willem 2.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:29
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:42
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Plymouth supporters!!

Na 19 jaar revenge nemen op iemand die toen de winnende doelpunt scoorde waardoor Plymouth de FA Cup niet won.
Oor eraf bijten en al..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 11:08
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Paar jaar geleden hebben de supporters van GaLaTaSaRaY 2 Leeds supportes gekilled Dat is wel ietjes erger dan de eigen stadium in de fik zetten

Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 11:47
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 03-04-2003 @ 19:19:
georgië messengooiers
idd, idioten
Oud 04-04-2003, 12:26
Kale
Kale is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 04-04-2003 @ 12:47:
idd, idioten

Genoeg Gekken dus maar ja zo zien we de reacsies zijn verschillend
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:01
RoelRietenstoel
RoelRietenstoel is offline
van RBC niet daar word teminste nooit gereld. vorig jaar toen den bosch wou komen vechten zong rbc. wij komen voor de sport ole ole.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:09
Bjorn008
Bjorn008 is offline
Ajax DE SAAISTE!!

YOU ONLY SING WHEN YOU WINNING!!

Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Savio schreef op 04-04-2003 @ 15:09:
Ajax DE SAAISTE!!

YOU ONLY SING WHEN YOU WINNING!!

utrecht supporters hier?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:12
Kale
Kale is offline
Citaat:
Paca schreef op 04-04-2003 @ 15:01:
van RBC niet daar word teminste nooit gereld. vorig jaar toen den bosch wou komen vechten zong rbc. wij komen voor de sport ole ole.

En zo hoort het ook
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 15:34
pepijn 14
pepijn 14 is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 03-04-2003 @ 23:46:
fenerbahce erger
heb hier nog een filmpje van een paar jaar geleden op de computer van fenerbahce - galatasaray (2-0 toen) waar er zoveel vuurwerk is dat het stadion bijna in de fik vliegt en de brandweer het stadion binnenkomt rijden
dat was ook bij fenerbahce-feyenoord. allemaal troep op het veld mobieltjes stangen etc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2003, 15:35
pepijn 14
pepijn 14 is offline
feyenoord is trouwens de enige club met een sfeerteam
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als we het over nationaal niveau hebben dan zeg ik Utrecht, NAC (niet de B-side maar dat groepie dat vorig seizoen zo dom moest doen tegen Willem II ), Groningen en bij Twente zitten ook een paar gekken denk ik
Oud 04-04-2003, 16:44
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 04-04-2003 @ 11:19:
Supporters van Willem 2.

TOEschouwers
Oud 04-04-2003, 16:45
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
pepijn 14 schreef op 04-04-2003 @ 16:35:
feyenoord is trouwens de enige club met een sfeerteam

Echt niet
FC Groningen is er sinds kort ook 1
We zijn nog klein maar hopen veel goeie en leuke actie's te bedenken en uit te voeren.
Oud 04-04-2003, 17:33
Verwijderd
en Ajax heeft er ook een...

maar dat stelt op zich weinig voor. Het grootste gedeelte van de sfeer op de tribunes (bijv. fakkels of die hele grote israëlische vlag) komt van de supporters zelf.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:40
Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse heeft ook een sfeerteam.
Oud 04-04-2003, 17:48
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-04-2003 @ 18:40:
Vitesse heeft ook een sfeerteam.

Wij gaan (proberen) een vette sfeer te creeren morgen (zaterdag) in arnhem
Oud 04-04-2003, 17:55
Ketjing
Ketjing is offline
Als de drie punten maar in Arnhem blijven, dan vind ik alles goed
Oud 04-04-2003, 19:49
S.C. Feijenoord
Oh dus je bent gek met een sfeerteam??
Héél leuk allemaal hoor, met vlaggen zwaaien, slingers gooien, en op de maat van de trommel meezingen, maar het blijft toch iets 'gemaakt'
Ik heb wel alle respect voor de jongens binnen Feijenoord (TIFO-team) die mooie acties op touw zetten, maar je merkt gewoon duidelijk dat veel supporters liever vermaakt worden, dan dat zij er een onderdeel van uit willen maken.

En ach, het woord gek is ook vrij ruim. De Teletoeters, en dat RBC zingt 'we komen voor de sport ole ole' vind ik ook gek, maar vermoedelijk wel op een heel andere manier dan hier bedoeld wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:53
Kale
Kale is offline
Citaat:
pepijn 14 schreef op 04-04-2003 @ 16:34:
dat was ook bij fenerbahce-feyenoord. allemaal troep op het veld mobieltjes stangen etc

Hahaha hoe kom je er bij werk je bij de Pers ?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:57
Kale
Kale is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 04-04-2003 @ 20:49:
Oh dus je bent gek met een sfeerteam??
Héél leuk allemaal hoor, met vlaggen zwaaien, slingers gooien, en op de maat van de trommel meezingen, maar het blijft toch iets 'gemaakt'
Ik heb wel alle respect voor de jongens binnen Feijenoord (TIFO-team) die mooie acties op touw zetten, maar je merkt gewoon duidelijk dat veel supporters liever vermaakt worden, dan dat zij er een onderdeel van uit willen maken.

En ach, het woord gek is ook vrij ruim. De Teletoeters, en dat RBC zingt 'we komen voor de sport ole ole' vind ik ook gek, maar vermoedelijk wel op een heel andere manier dan hier bedoeld wordt.
Ja het klopt de laatste tijd verwachten we meer van het Tifo sfeer team dan van ons zelf al hoewel dat komt bij veel over we moeten maar eens ouwe weds onze bek open trekken
welk vak zit je s.c Feyenoord?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 06:32
Cartosa
Cartosa is offline
Dat tifo gedoe is idd veel te gemaakt, je merkt dat heel erg goed in Italie waar je een half uurtje een hels kabaal hebt om nadien een stilte van jewelste te krijgen.
De beste supps doen het gewoon vocaal, bewijzen daarvan vind je wekelijks in Liverpool en Celtic (om er maar twee op te noemen).
Hier in belgie staat Brugge ook bekend om zn luidruchtige spionkop

Wat gekte betreft, in belgie maak je denk ik de gekste dingen mee in Antwerp, niet te schatten die jongens

Perry Ellis de gexte
Oud 05-04-2003, 10:26
AGH
AGH is offline
Citaat:
Paca schreef op 04-04-2003 @ 15:01:
Hihi, Den Bosch is ook gek... Die gooien met containers (na 5 keer proberen) over hekken heen. En ze hebben allemaal een FCDB trui mét capuchon. Was gezellig gisteren!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 10:37
AGH
AGH is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 05-04-2003 @ 07:32:
Dat tifo gedoe is idd veel te gemaakt, je merkt dat heel erg goed in Italie waar je een half uurtje een hels kabaal hebt om nadien een stilte van jewelste te krijgen.
De beste supps doen het gewoon vocaal, bewijzen daarvan vind je wekelijks in Liverpool en Celtic (om er maar twee op te noemen).
Hier in belgie staat Brugge ook bekend om zn luidruchtige spionkop

Wat gekte betreft, in belgie maak je denk ik de gekste dingen mee in Antwerp, niet te schatten die jongens

Perry Ellis de gexte
Tja, is dat gekte of gewoon wanbeleid bij de politie?
Ik ben een aantal maal aanwezig geweest bij wedstrijden tussen Germinal Beerschot en Antwerp en petje af voor de politie, hele fijne jongens als je voor de rellen gaat!
Vaders en kinderen wordt van te voren al duidelijk gemaakt dat ze niet in bus 9 en 10 moeten gaan zitten, omdat het daar ‘los’ zal gaan. Kortom ze weten van te voren welke bussen het doelwit zijn en toch gaat het verkeerd.
Wel gezellige tent is café het Stadion waar de ‘charly’ en de ‘zittern’ rijkelijk vloeien.
Zelf zijn we ooit eens een keer met een hele groep (omdat iemand een sinasappel had gestolen) van 50 man opgepakt en nu begrijp ik hoe Marc Dutroux heeft kunnen ontsnappen.
Met een simpele trap kon één jongen zo de deur van onze gezamenlijke cel doortrappen, op die uitnodigen van vrijheid ging hij overigens alleen maar zelf in….
Wat het jaar erop voor hilarische momenten zorgden toen weer een groep van de Eagles aanwezig was in Gent voor de Champions League wedstrijd Lierse SK – Sporting Lissabon.

Qua zingen was ik erg onder de indruk van Newcastle United, Liverpool is natuurlijk erg mooi wanneer ze ‘you’ll never walk alone’ ten gehore brengen maar daarbij houdt het wat mij betreft op. Ik ben nu twee keer in Liverpool geweest, geweldig uitgaan (vooral als Atomic Kitten nog niet bekend is en het jaar erop wel) maar qua club heb ik toch weinig met Liverpool. Celtic ben ik nog nooit geweest, ga ik in september een keer heen; lijkt me erg speciaal!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 10:39
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-04-2003 @ 18:48:
Wij gaan (proberen) een vette sfeer te creeren morgen (zaterdag) in arnhem
Ben je straks ook in Arnhem? Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat jullie met een leuke groep vooruit gaan, dus ik ga even een kijkje nemen op de Korenmarkt.
Misschien tot straks en laat die Arnhemmers zien dat ze in de eerste divisie thuis horen, met 1.000 toeschouwers op Monnikenhuizen!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 10:50
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 04-04-2003 @ 20:49:
Gisteren toevallig nog even de mooie beelden van Grijze Gijs en consorten gezien, leuk om zo af en toe eventjes te kijken. Grappige discussies in de Arena, waar ‘rellenneger’ Daniël nog steeds het hoogste woord (al komt er niet meer uit dan kankerjoden) en leuke beelden van Heerenveen in die Chinees.
Ik denk toch dat die groep een hele gekke, maar ook zeker hechte groep was (boekje van Paul van Gageldonk doet mijn inziens afbreuk aan die groep) en dat zie je tegenwoordig niet meer.
Als ik nog wel eens terug kijk naar homevideo beelden uit de jaren ’90 van NEC, Utrecht, GAE (leuk om bekenden in hun jonge jaren te zien) en Ajax waren dat echte groepen. Tegenwoordig is het al gek als je buiten de verplichte combi om je eigen woonplaats uitkomt om vervolgens 10 km. verder teruggestuurd te worden.
WK 2006 een grote reünie?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:34
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
AGH schreef op 05-04-2003 @ 11:39:
Ben je straks ook in Arnhem? Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat jullie met een leuke groep vooruit gaan, dus ik ga even een kijkje nemen op de Korenmarkt.
Misschien tot straks en laat die Arnhemmers zien dat ze in de eerste divisie thuis horen, met 1.000 toeschouwers op Monnikenhuizen!

Leest de politie hier mee???

Je hebt gelijk idd er zijn aantal onderweg op dit moment
ik zelf vind de wedstrijd iets belangrijker dus ga ik naar de wedstrijd toe.
Oud 05-04-2003, 13:07
Kale
Kale is offline
Citaat:
AGH schreef op 05-04-2003 @ 11:50:
Gisteren toevallig nog even de mooie beelden van Grijze Gijs en consorten gezien, leuk om zo af en toe eventjes te kijken. Grappige discussies in de Arena, waar ‘rellenneger’ Daniël nog steeds het hoogste woord (al komt er niet meer uit dan kankerjoden) en leuke beelden van Heerenveen in die Chinees.
Ik denk toch dat die groep een hele gekke, maar ook zeker hechte groep was (boekje van Paul van Gageldonk doet mijn inziens afbreuk aan die groep) en dat zie je tegenwoordig niet meer.
Als ik nog wel eens terug kijk naar homevideo beelden uit de jaren ’90 van NEC, Utrecht, GAE (leuk om bekenden in hun jonge jaren te zien) en Ajax waren dat echte groepen. Tegenwoordig is het al gek als je buiten de verplichte combi om je eigen woonplaats uitkomt om vervolgens 10 km. verder teruggestuurd te worden.
Ja ach er is veel veranderd de groep van tegen wordig bestaat uit veel jonge gasten maar ja nog altijd gek maar dat hebben ze al weer bewezen breda uit en eindhoven dus als het moet staat het er toch maar ja alles word minder nou alles?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 16:33
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
met 1.000 toeschouwers op Monnikenhuizen!
Jammer voor je dat Nieuw-Monnikehuize er niet meer staat . Nu maar hopen dat Vitesse straks wint
Oud 05-04-2003, 18:34
S.C. Feijenoord
Citaat:
AGH schreef op 05-04-2003 @ 11:50:
De schaal waar het op gebeurd is tegenwoordig ook gewoon kleiner, waar je vroeger met een paar duizend man uit wedstrijden bezocht (vrij vervoer) zit je tegenwoordig met een kleine en (door allerlei maatregelingen) streng geselecteerde groep supporters.
Ik heb veel gelezen en gehoord over vroeger (zelf schnitzels bakken langs de autobahn omdat het keukenpersoon weggevlucht is), maar ik denk gewoon dat zulke groepen niet meer zo snel terug komen, in ieder geval niet in die omvang.

Maar 2006? Jij kijkt wel héél erg vooruit Ik zit zelf meer met mij gedachte bij 16 April, eindelijk weer een avondwedstrijd tegen Ajax.
Hoewel het oranje-gevoel niet aanwezig is bij veel groepen verwacht ik in 2006 toch dat er een aardige groep zal zijn. Zeker als de tegenstander Duitsland of Engeland is. Overigens als het goed is lopen de (laatste) Duistlandverboden van leverkussen, ook in 2006 af.

ps: Kale ik heb een seizoenskaart voor vak W.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 09:15
AGH
AGH is offline
Citaat:
Kale schreef op 05-04-2003 @ 14:07:
Ja ach er is veel veranderd de groep van tegen wordig bestaat uit veel jonge gasten maar ja nog altijd gek maar dat hebben ze al weer bewezen breda uit en eindhoven dus als het moet staat het er toch maar ja alles word minder nou alles?
Tja, de actie in Eindhoven vond ik niet echt heldhaftig.
Ik ben zelf aanwezig geweest en zat in café Sjons toen Feyenoord ineens het stationsplein kwam opgestormd.
Wel leuk dat er een groep van 60 man verscheen, beetje jammer van het grote mes (zeker als er nog een Eindhovenaar in z’n nek wordt gestoken ook!) en de knuppels.
Bovendien moesten ze daar achteruit, al kwam dat uiteraard ook doordat PSV in meerderheid was. Maar wel een leuk initiatief natuurlijk, zoiets zou PSV omgekeerd niet doen.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik met jonge jongens van Feyenoord sowieso geen goede ervaringen heb. Beroving in trein (mijn motto, jatten is voor junks), messentrekkerij bij oefenwedstrijden en akkefietjes in Apeldoorn.
Met de oude jongens heb ik uiteraard, behalve een praatje, nooit iets mee te doen gehad.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 09:29
AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 05-04-2003 @ 19:34:
De schaal waar het op gebeurd is tegenwoordig ook gewoon kleiner, waar je vroeger met een paar duizend man uit wedstrijden bezocht (vrij vervoer) zit je tegenwoordig met een kleine en (door allerlei maatregelingen) streng geselecteerde groep supporters.
Ik heb veel gelezen en gehoord over vroeger (zelf schnitzels bakken langs de autobahn omdat het keukenpersoon weggevlucht is), maar ik denk gewoon dat zulke groepen niet meer zo snel terug komen, in ieder geval niet in die omvang.
Klopt, ik denk dat het sowieso nooit meer terug zal komen.
Ik kan me ook nog wel herinneren dat we altijd en overal met een goede, hechte groep van 60 man naar toe gingen en dat is nog helemaal niet zo gek lang geleden. Jaartje of 3 a 4.
Tegenwoordig krijg je al politiebegeleiding als je met 3 man buiten de combi om reist en het liefst naaien ze je dan een stadionverbod aan.

Het zijn gekke dingen die je meemaakt, maar met wegvluchtend keukenpersoon etc. heb ik altijd een beetje medelijden. Ik bedoel, het zal je vriendin maar zijn….
Ik ben teveel een mietje om een hooligan te zijn.
Kan me nog wel herinneren dat we ooit een keer in een kroeg in Haarlem zijn en één van ons zijn mannelijk lid op de bar legde waardoor het meisje gillend wegrende.
Het zelf tappen is natuurlijk wel grappig, maar achteraf ben ik blij dat ik voor mijn eigen drinken in ieder geval nog geld heb achtergelaten.
Vroeger ging je naar een uitwedstrijd en keek je wel waar je uiteindelijk belande, tegenwoordig worden er van te voren plannen uitgestippeld (georganiseerde misdaad) om te kijken waar er maar los gegaan kan worden. Dat laatste hoeft van mij ook niet zo, ik kijk toch liever voetbal en zie dan wel wat er gebeurd in plaats van andersom.

Zelf verwacht ik ook wel wat van die wedstrijd tegen Ajax. Helaas heb ik zelf geen kaarten weten te bemachtigen, maar ik denk dat ik nog wel even in het centrum en rondom het stadion ga kijken.
En ik ga er ook vanuit dat er grote groepen naar Duitsland gaan in 2006, al zal de controle ontzettend streng zijn. Wat ik me nog kan herinneren van een redelijk oude Duitsland – Nederland zullen ze daar niet lief optreden en alles voor categorie C aanzien.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 09:32
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-04-2003 @ 12:34:
Leest de politie hier mee???

Je hebt gelijk idd er zijn aantal onderweg op dit moment
ik zelf vind de wedstrijd iets belangrijker dus ga ik naar de wedstrijd toe.
En hoe was de wedstrijd en de sfeer in het stadion? Zelf heb ik me hartelijk weten te vermaken om de Rijnfront Jongeren Kern die ons voor Groningen supporters aanzagen....
Toen ze hoorden dat we dit niet waren werden er handtekeningen uitgedeeld, foto's gemaakt en werd er gepijpt.
Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als we hadden gezegd dat we wel uit Groningen kwamen.
Denk hetzelfde....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:11
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
AGH schreef op 06-04-2003 @ 10:32:
En hoe was de wedstrijd en de sfeer in het stadion? Zelf heb ik me hartelijk weten te vermaken om de Rijnfront Jongeren Kern die ons voor Groningen supporters aanzagen....
Toen ze hoorden dat we dit niet waren werden er handtekeningen uitgedeeld, foto's gemaakt en werd er gepijpt.
Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als we hadden gezegd dat we wel uit Groningen kwamen.
Denk hetzelfde....

De sfeer was kut dat begon al bij ons in de bus
Met een bus waar spontaan alles kapot ging ( Stoelen los wc kapot ) waren we al pissig.
Bij het stadion aangekomen willen ze 1100man door 3 poortjes heen laten gaan, werkt natuurlijk niet en dus moest er ff een hek worden opengebroken maar dat was al redelijk snel weer dicht.
Sfeer tijdens de wedstrijd kwam nog het meest van onze kan maar was ook SLECHT zal wel komen omdat iederee n al lam was van de drank en de vreselijke warmte in het stadion.
Na de wedstrijd nog proberen een hek open te breken maar dat wou maar niet kapot.
Wouden nog 2man over het hek heen maar dat was ook niet zo'n goed plan want dat zouden ze meteen opgepakt worden want er was behoorlijk wat ME op de been.
Oud 06-04-2003, 12:33
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-04-2003 @ 13:11:
De sfeer was kut dat begon al bij ons in de bus
Met een bus waar spontaan alles kapot ging ( Stoelen los wc kapot ) waren we al pissig.
Bij het stadion aangekomen willen ze 1100man door 3 poortjes heen laten gaan, werkt natuurlijk niet en dus moest er ff een hek worden opengebroken maar dat was al redelijk snel weer dicht.
Sfeer tijdens de wedstrijd kwam nog het meest van onze kan maar was ook SLECHT zal wel komen omdat iederee n al lam was van de drank en de vreselijke warmte in het stadion.
Na de wedstrijd nog proberen een hek open te breken maar dat wou maar niet kapot.
Wouden nog 2man over het hek heen maar dat was ook niet zo'n goed plan want dat zouden ze meteen opgepakt worden want er was behoorlijk wat ME op de been.
Niets lukt, niemand durft...Groningen de gekste!!
Reageren

Regels voor berichten