|
Citaat:
Kojiroh schreef:
Beetje lange post.
Games zijn te duur
Ja deuh, waarom zou anders iedereen kopieren.
En nog iets, het aantal goede games dat uitkomt is bijna nul.
En al helemaal die waar je lang mee doet.
Neem renegade of zo, dagje is genoeg.
Moet je daar dan 50 Euro voor lappen, nee bedankt.
Wat een fucking onzin, dat JIJ het spel niet leuker vind dan 1 dag, geeft jou het fucking recht niet om het te downloaden kopieren of in wat voor vorm dan ook te stelen. triest gewoon je bent een dief, en als ik ergens op schijt, zijn het dieven.
De reden waarom de games industrie die prijzen vraagt is omdat ze nu het geld willen hebben, omdat ze het morgen waarschijnlijk niet meer krijgen.
Zodra een spel hier uit is, meestal zelfs ervoor staat het al op internet. Duzz die exemplaren die ze verkopen wille ze flink geld voor zien.
HOEZO wederom WEER fucking onzin, de reden dat ze zoveel geld vragen is omdat verwende kut kindjes zoals JIJ de nieuwste sounds, de nieuwste 3d graphics, en het nieuwste der nieuwste der nieuwste willen hebben. wat denk je nou ? dat er weinig kosten worden gemaakt als je 3 jaar lang een team van 40 mensen moet betalen, soundsstudios, acteurs, cameraploegen, figuranten voor motion capturing. dacht je dat dat allemaal een tientje koste ofzo ? ga toch weg man
En waarom die kleine bedrijven de fles op gaan, 2 redenen.
1. Ze maken goede spellen maar krijgen door de omgekochte bladen(PU enzo) geen aandacht.
2. Het is bagger en ze verdienen het gewoon om de software markt uitgekicked te worden.
Hoezo weer fucking onzin, teneerste is het zeer paranoia om te zeggen dat gamesbladen omgekocht worden de PU is geen staatshoofd hoor jongen je kan rustig slapen, er worden geen comploten tegen de grote boze gamesblad gesmeed.
De reden dat kleine bedrijven op de fles gaan, komt omdat als ze eindelijk eens een goed spel uitbrengen, jullie het toch allemaal wel weer kopieren en branden en downloaden zodat ze er toch geen ruk aan verdienen, of ze het nou voor 50 euro, of voor 40 euro zouden verkopen. Jullie blijven nog steeds trieste zielige dieven, en ja zoals ik al eerder melde, ik schijt op dieven.
punt 2 is helemaal onzin, dus daar ga ik niet eens wat op aanmerken.
Neem nu Sir-Tech makers van Jagged Allience maar vooral de Wizardy serie. Falliet, waarom, de game markt is zo verpest door al die grote bedrijven met ruk spellen(EA meestal) dat achterlijke gamerz(ongeveer 85%(global scale)) toch klakkeloos 50 euro voor zooi op tafel pleurt. En duzz niet de spellen die wel goed zijn maar van kleinere firms komen die niet echt al te veel reclame kunnen maken kopen.
(let wel Jagged Alliance verkocht in Duitsland als een gek en heeft bij elk duits blad(dat zijn er VEEL) een waardering van meer als 80% gekregen.)
haha, zeker niet de ware reden gehoord ? sir tech is mede failliet gegaan, omdat 68 % van de ja2 bezitters het illegaaal hadden verkregen.
Duzz het word juist tijd dat de pc game markt een flink op zijn smoel gaat, hoe eerder hoe beter. Laat iederen maar kopieren wat ie wil. Het liefst zie ik dat van elk spel er maar 1 verkocht word en dat de hele markt es te voelen krijgt wat voor zooi ze verkopen. Dan zullen ze es leren dat een spel dat slecht is niet verkoopt.
Wanneer jij een spel koopt dan heb je 2 weken de tijd om die te pesten, vind je hem niks aan, breng je hem terug, krijg je je 50 euro terug. heel simpel ?
En dan als de hele markt bijna dood is zullen ze es helemaal overnieuw kunne beginnen. Met alleen goede spellen, zonder bugs, domme AI, zwakke verhalen, achterlijke loop partijen, onduidelijke levels, en te hoge prijzen.
De enige reden dat spelen met bugs worden uitgebracht etc etc is omdat de PR boys, een spel zo snel mogenlijk willen uitbrengen, door zo een spel te gaan kopieren, naai je alleen de developers mee, en de PR boys lachen keihard in hun vuistje
Laten we wel wezen het komt niet alleen door de industrie maar ook door de Nederlandse winkeliers zelf.
Bedoel komt hier een spel uit dan denken ze nog 2 jaar naar uitgave hetzelfde ervoor te kunnen vragen.
Bedoel als je al een spel orgineel wilt kopen, dan moeten ze het ook aantrekkelijk maken. Ook al die wannabee game bladen denken dat ze de goede spellen er zo uithalen. Het is allemaal onzin.
Vergelijk de nederlandse markt met het buitenland en je ziet dat de doorlooptijd veel te langzaam is. Bedoel alle spellen komen in NL bijna uit voor 50 euro. In het buitenland voor minder + prijsdaling na een paar maanden. Nederland kun je na een jaar het spel meestal voor geen gulden goedkoper halen.
Bedoel er zijn de afgelopen jaren genoeg firms falliet gegaan, maar het aantal zuig spellen neemt alleen toe.
Duzz kopier maar lekker raak. Het zal toch niet uitmaken.
Laatse beetje.
Ik koop alleen spellen als er:
1. Squaresoft, Konami, Blizzard (of Sit-Tech(R.I.P.) op staat.
2. Ik de fik versie versleten heb.
En Predjuh
Shut up. De normen en waarden waarmee jij denkt grootgeworden te zijn, zijn verouderd.
Nee, ik heb niet zo een verkankerde visie als jullie.
"Their is no black and white,
the world had become grey."
DVD's en spellen downloaden is normaal, iedereen doet het.
Goh, er zijn veel mensen die heroine spuiten, laat ik dat ook maar eens gaan doen, want iedereen doet het 
Het is ook niet anders, we leven in een maatschappij waar geld belangrijk is en waar je het niet wilt verspillen.
Dat ligt nog altijd aan jezelf, jij bent verantwoordelijk voor je eigen prioriteiten.
Als je voor die 45 euro aan kabel kosten alle spellen die gereleased worden kunt hebben dan haal je ze.
Als je die films kunt halen die je graag wil zien, dan doe je dat.
Niemand zal ermee zitten.
behalve dan dat er vele miljoenen verloren gaan waardoor er geen goede vervolgingen gemaakt kunnen worden, kopieer lekker door jongens 
Dan maken ze maar minder winst, dan verkopen ze maar een paar CD's minder.
Who f**kin cares.
Lekker instelling jongen, zo kom je er later wel.
"The world as we know it has died.
Internet and technology have openend the doors to a new world.
A true global scaled world.
No longer binding mankind to it's region or country but letting it step beyond, crossing mountains and sea. Reaching every possible location to just find one thing.
Knowledge"
PS: Kids don't try this at home.
Monster posts zijn niet grappig.
|
|