Advertentie | |
|
![]() |
|
kmoet nog maar eens zien of we de auto mee krijgen
ik heb je gisteren wel gezien ff maar ik ging toen al weg en je stond aan de andere kant van de zaal..> trouwens nerf herder was 4 oktober ja. kheb gisteren nog iemand (jongetje blond haar) met een rood nerf herder shirt gezien bij sugarcult... misschien iemand die hier ook loopt te posten? Kheb zin in nerf herder... gewoon een keer blijheid. En ook zekerheid dat ze komen en niet ineens afzeggen. TEn minste daar ga ik echt niet vanuit. Volgens Ben komen ze nog steeds en hij kan het weten want hij is de bassist.
||
Citaat:
Steve achter de drums, met zijn coole bril ![]() ![]() ![]() ![]() [EDIT] Dit vond ik op hun site Oh, the guy playing bass with us is Ben Pringle. His nickname is "The Baron", but we just call him "Pringle". We are on good terms with Justin, just so you don't have to ask. You can check out Justin's band Psoma at this site: www.psoma.com. Be sure and get their CD- it rocks!!!!!! ![]() [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 05:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de is wel gaaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja goed. maakt nie uit ![]() wiieh nog een paar dagen! daag
||
Citaat:
![]() en ik kende al 1 meisje die er ook zou zijn (van het Sugarcult concert ![]() no worries, maar toch liev van je ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
mad caddies vind ik eigenlijk toch wel iets heel erg veel beter... maar iig stonden ze er wel enthousiast bij enzo, maakt toch veel goed. en nerfherder, ja is nerfherder, moeten het niet van de muziek hebben maar van de sfeer, en die vond ik stukken minder dan de vorige keer... helaas |
![]() |
|
ik vond het cool!
en no comply vond ik ook cool. Waarom vergelijkt iedereen meteen alles en zegt iedereen dan gelijk: een beetje nageaapt blabla misschien doen ze wel hun eigen ding weetjij veel... nouja misschien moet ik gewoon maar niet reageren ![]()
||
Citaat:
Enne, kom jij ook vanaaf? Tot vanaaf dan maar ![]() ![]()
|
Het was zooo gaaf
![]() Kheb de hele tijd met de band gepraat, grapjes gemaakt enzo, het was echt gezellig! ![]() Hele weirde dingen gebeurd ![]() Een foto van mij met Ben, de nieuwe bassist: Copy/paste deze link in een nieuw raampje. Ze hebben allemaal mijn buik gesigneerd ![]() ![]()
|
heuj,
je hebt me wel gezien. Je hebt nog ff met me gepraat zelfs maar ik ben nooit zo goed in: hee ik ben die en die van dit en dit forum. Ik was dat kleine meisje met die bril die bij dat meisje was met die rode staartjes. Twas leuk alelen het publiek was irritant en saai en daarom viel het me tegen. Verder heb ik me goed vermaakt na de show ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en na afloop, can I say OMG! ![]() ![]() Ehm, ik heb je idd vast wel gezien ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik had je verslag (lisanka ik heb het tegenn jou) nog niet gelezen, ik zal eens kijken. Ik ga geen verslag tiepen want daar ben ik te lui voor. ![]() en dat meisje met die rode staart en die twee neuspiercings dat was mijn zus. We stonden ook nog ff voor jou op het begin van het optreden, maar we gingen ff aan de andere kant staan, kweenie wrom. maargoed boeie.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe is jullie relatie begonnen? Simplicity | 165 | 10-12-2006 10:32 | |
Films, TV & Radio |
Buffy & Angel dag - From Beneath You... x-spekkie-x | 43 | 20-06-2003 18:38 | |
Muziek |