![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk. Mijn vader heeft wel een keertje bijna seks met z'n nichtje gehad ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mjah mijn zus staat heel erg open voor sex, niet dat ik wat met haar heb gedan ofzo of andersom, maar ze had me een keer betrapt zegt maar toenk met mezelf bezig was, alweer een aantal jaar gelede, mjah toen kwam ze volges mij 'lichtjes' aangeschoten binnen, en wou ze zien hoe ik me vingerde, ik keek der beetje vaag aan (duhh) trekt ze haar broek/string naar benede gaat ze me late zien hoe zij zich vingerde
![]() en toen zijn we samen klaar gekomen ![]() maarja niet echt familie sex, waar ik niet eens over wil nadenken! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Woei gruwelijk antwoord ![]() ![]() ![]() Ik ben wel gelovig maar niet in dat god gebeuren en de bijbel en tis al anders bewezen hoe wij onstaan zijn en de aarde dus tis al flauwekul ![]() : ![]() Tjaa... ut zal wel bedoelen dat je een keer met je nichie bent gewoon of neef..... GADVERDAMME als ik er al aan DENK!!!! dikke incest.... ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Kan me er wel iets bij voorstellen, mijn nichtje (17) is ook wel leuk... ![]() Maar ja, zal bij fantasie blijven. ![]() Dat wil zeggen, ik zou dat nooit doen. Lijkt me vanzelfsprekend... Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 07:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat was dus bijna lesbi-sex tussen twee zussen... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Najaaaa... echt seks niet, maar ik denk dat heel veel mensen hier toen ze klein waren toch wel het zogeheten "doktertje spelen" gedaan hebben met broer en/of zus en met neef en/of nicht.
Of anders iig met een vriendje of vriendinnetje. (maar daar gaat 't nu niet om, I know) Da's ook best normaal. Als klein kind (en later ook nog wel, maar dan op een andere manier ![]() Nja.. dat denk ík dan tenminste |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"fucken" wa voor een woord is datte? zeker ook nog niet zo lang uit de papschool?
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verkloot mijn Quote! AlopiA | 479 | 03-06-2003 15:59 | |
Seksualiteit |
Vreemde plekken Skatjûh17 | 45 | 03-04-2003 21:45 |