Advertentie | |
|
![]() |
|
ghehe ik mag het ook (nog) niet, maar dat komt ook doordat ik nog jong ben..
mijn moeder vertrouwd het ookal niet als we op dezelfde kamer slapen, gelukkig is hij bevriend met mijn broer dus meestal slaapt hij bij mijn broer op zijn kamer dan word er gewoon een matras op de grond gelegd zoiets ![]()
|
Een ex woonde ook erg ver van mij vandaan (Utrecht-Drachten), en toen ik de eerste keer al bij haar was sliep ik in haar bed
![]() ![]() GreetingZ |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja hoor mag al sinds we 2 weken iets hadden...
maar hij woont ver weg dus het was wel nodig, beetje zielig om hem 3 uur te laten reizen om een dagje bij mij te kunnen zijn en dan weer 3 uur terug..dus toen hebben we er maar gelijk hele weekenden van gemaakt...en mijn moeder deed er niet moeilijk over, ze vond het gewoon normaal enzo...leuk he..ja echt wel..wow super...:/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ze had het meteen al wel door dacht ik, want wij waren zo dom om de dekens van de stretcher perfect te laten liggen en mn eigen bed was rommelig... vroeg ze zo: gebruiken jullie dat ding nou eigenlijk wel?? euh...nee.. oh zeg dat dan meteen, ![]() dan hoef ik hem niet steeds helemaal uit te klappen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
k ging 7 maanden met me inmiddels exvriendje en toen we 5/6 maanden gingen mocht hy nog nie blijven slapen, en al die vrienden ervoor mochten dat wel
![]() ![]() kussies
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
mijn vriend mag gewoon bij mij slapen als hij dat wil, ik heb niet voor niets op mijn verjaardag een tweepersoonsbed gehad!!! Hij sliep voor het eerst bij mij toen we 1,5 maand wat hadden (da´s ong 20 maanden geleden). Mijn ouders hebben zoiets van, je doet maar het is jouw vriend en jouw relatie, en zijn ouders denken er ook zo over... ik vind eigenlijk dat mijn ouders er niet zo heel veel mee te maken hebben, gelukkig denken ze dat zelf ook!! Mijn ouders zijn ook gek op mijn vriend, en vinden het zelf jammer als hij niet komt...
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik mag wel bij m slapen van mn moeder (papa weet niet eens dat ik een vriend heb) alleen van zijn moeder mogen we niet in 1 bed, maar doet dan we vaak lekker wel. Of ik sneak midden in de nacht naar zijn bedje en kruip er daar lekker in. Of andersom...
Zn moeder wil nl nog niet dat we sex hebben. (we hebbel al een jaar verkering) Ze vindt mij nl nog te jong! (ben 16, 4 oktober) Maar ze weet toch al dat we t hebben, maar toch... Ze wil niet dat we in haar huis sex hebben. Nou, dat hebben we lekker toch wel. ![]() ![]()
|
Ik mag nu eindelijk bij mijn vriendje slapen maar dat heeft wel 10 maanden geduurd ofzo. Maja, dat was eigenlijk niet zo erg.... maar ik heb wel blij dat het nu wel mag!!!!! Ik had van mijn ouders nooit verwacht dat het zou mogen. Hun kleine lieve meisje heeft geen sex............
![]() *~xXx~*Druppel*~xXx~* |
![]() |
|
Verwijderd
|
HALLO,
mijn vriend en ik hebben nu 3 maanden en hij mag al bij me blijven slapen. Ik ben 17 en hij is bijna 20. Alleen bij ons is het vooral om handige redenen omdat we 2 uur reizen bij elkaar vandaan wonen. Maar bij mn ex deden mn ouders er ook niet heel erg moeilijk over. GELUKKIG... STERKTE ERMEE......... |
![]() |
|
![]() |
Ik mocht na 2 maandjes bij me vreind blijven slapen, ik sliep gewoon bij hem in ze bed.. En voor ze verjaardag kreeg hij dus een 2persoonsbed van ze ouders, bij mij thuis slapen we ook in het zelfde bed, maar me ouders vinden dat onzin, "want we zijn de hele dag bij elkaar en dan samen in een 1persoonsbed slapen is niet nodig en krap en dan kan je nooit slapen", dus we halen altijd maar het logeer bed op en me ouders denken dat hij daar in slaapt..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Neej... is wel jammer. ( hij is 17, bijna 18, ik 16. october) Hmjah. laatste twee keer dat ik bij hem sliep zijn we gewoon in elkaars armen
op de bank in slaap gevalen.. hmjah. kreeg hij dus later op ze´n donder van zen pa. dat ik niet weer mocht blijven slapen en dat we niet inde zelfde kamer slapen tot hij een ring aan die vinger ziet. enz. enz. enz. Nahjah. Alsof hij ons kan stoppen. Als ik strax verhuisd ben mag hij ook bij ons blkijven slapen omdat we nu gewoon geen ruimte hebben. Maar dan blijf ik ook gewoon bij hem liggen hoor.. Pech gehad. Mijn moeder weet ook wel dat ik geen domme dingen doe en als ik sex wil gebeurt dat ookwel.. daarvoor hoef je niet te blijven slapen... lol. |
![]() |
|
Ja hoor, ze sliep na een week gewoon bij mij, ook in één bed... Als je gewoon aan je ouders verteld dat het niet persé daarom gebeurt dan accepteren ze dat wel...
En immers kan kindjesmakerij ook gebeuren buiten het bed, toch ?
|
Ik mocht het vanaf het begin wel, maar mijn ex haar ouders hadden er wat problemen mee, en met 'enig tact' hebben we haar ouders over kunnen halen. Dat was ongeveer na 3 maand. Er is verder niet eens iets gebeurd hoor maja.
Bij mijn nieuwe vriendin(2e dag ![]() ![]() ![]() Nog 3 weken en dan zie ik haar weer ![]()
|
Verwijderd
|
yep sure mag dat
mijn ouders zijn lekker los op dat gebied ![]() "kan jullie toch niet tegenhouden" weet nog wel toen mijn zus een vriend kreeg (was ze 15/16) "mag DJ blijven slapen mam?" "Jah hoor" "waar moet tie slapen dan?" "euh bij jou in bed? en anders op een matras ernaast...hoezo?" |
![]() |
|
![]() |
Ik(18) mocht al na 3 weken ofzo bij m'n vriend(20) blijven slapen.
Maar het valt me zo op dat iedereen dat samen slapen meteen met sex associeert. Ik ben nu een paar keer bij m'n vriend blijven slapen maar we hebben nog geen sex gehad en als ik sex wil kan dat toch ook overdag of op een andere plaats dan in bed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |