Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Exen: Kwamen er 3 van de 4 uit Amstelveen, (geeneen van mn exen & mee gezoenden wonen in amsterdam) ze hadden allemaal lichte ogen (grijs, lichtgroen, blauw), allemaal (op 1 na dan ![]() dat was t geloof ik al weer hehehe.. maar qua lengte kan ik ook neit zoveel zeggen omdat ik vriendje van bijn2 meter heb gehad en een van 1.70 (ben zelf 175), wel waren de laatste 4 jongens waar ik mee gezoend heb waren allemaal 19 ![]() |
![]() |
|
ik kom er nu achter dat ze,
allemaal langer zijn> maar verder juist helemaaaaaaaal niet overeen komen.. oohja, ik mocht ze in het begin allemaal niet.. eerlijk gezegt, ik von ze arrogant enz..
||
![]() |
Citaat:
ze zijn allemaal eel lief, teder en toch helemaal niet te stillekes, ze dragen allemaal t zelfde kledij ongeveer en zijn allemaal 5-7 jaar ouder.. verder... niks..
|
Verwijderd
|
Nou, ik zit mn hersens te breken hier.. en ik weet niks! Behalve dat mn exen allemaal ouder waren dan ik.. Verder echt heeeel verschillende mannetjes.. Allemaal wel enigszins 'alternatief', qua muzieksmaak en uiterlijk ook..
Bij de jongens met wie ik gezoend heb valt gewoon écht geen lijn of ook meer een verband te ontdekken.. lol |
![]() |
|
*proest*
eehm qua karakter: ab-so-luut niet qua uiterlijk: ze hadden allemaal blauwe ogen ( bruin val ik niet op) maar de mannen waar ik verliefd op ben geweest zijn veelal: zart haar, erg lang, beetje mager, donkere wenkbrauwen, STUKKEN ouder, en onbereikbaar ![]()
|
voor alle exvriendinnetjes geld:
minder lang en jonger dan mij allen luisteren ongeveer dezelfde muziek roken allemaal in ieder geval niet regelmatig dat is t zo'n beetje denk ik
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zit er enig verband in?? Verwijderd | 45 | 31-10-2002 17:48 |