Advertentie | |
|
![]() |
|
de zin van het leven, is om je te vormen, en om dingen te leren,
maar eigenlijk is het doodgaan, en als je doodgaat dan heb je er niks meer aan, omdat je het erna voglens mij niet meer kunt veranderen
|
![]() |
De zin van het leven is je ziel te vervolmaken. Daarom kiest je ziel voor een leven (in een fysiek lichaam) waarin je bepaalde ervaringen wil opdoen. Na ieder leven krijg je een terugblik en kijkt de ziel of al zijn lessen/ervaringen geleerd zijn.
Leef daarom zo bewust mogelijk en probeer iets zinnigs met je leven te doen..dan kan je zo snel mogelijk in het hiernamaals blijven en dat is pas echt 'leven'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee,niet gezien.. Gelukkig ben ik niet de enige met deze mening.Wat werd er verteld over Bush en Saddam? |
![]() |
|
![]() |
Ze hadden het ook over een ziel (waar ik uberhaupt niet in geloof, mijn escusses daarvoor) die dingen leerde. Hun zeiden ook dat je in een leven natuurlijk nooit alles kon mee maken dus ging je ziel van lichaam naar lichaam. Zo ook met bijvoorbeeld Stalin, Sadam etc. hun ziel wouden mee maken hoe het zou zijn een dictator te zijn. Als ze gepakt werden dan is dat prima: dat wou hun ziel mee maken, iedereen die door hun vermoord was: prima dat wilde HUN zielen op hun beurt mee maken. Het is niet precies wat jij zei, maar ik vind het er best wel veel op lijken.
Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 18:57. |
![]() |
||
Citaat:
Geloven jullie werkelijk dat mensen kunnen praten met overledenen?
|
ik denk eigenlijk dat het de bedoeling is dat je niet weet wat het doel van leven is, als je het doel zou weten, waarom zou je er dan nog naar willen streven als het doel misschien nog zo ver weg is of juist zo dichtbij???
Ik vind in elk geval dat je zo veel mogelijk respect voor jezelf en anderen moet opbrengen, en ach, dan zal het wel goed zijn, zo huppel ik door met mijn levensmotto is 'ik zie wa' ![]()
|
![]() |
Ik denk dat 'de zin van het leven' juist is dat je moet achterhalen wat je eigenzin van het leven is.
Ik denk dat iedereen op de wereld is gezet voor een ander doel. en dat je je leven lang blijft zoeken naar dit doel. Tot die tijd kan je dan ook niet volkomen gelukkig zijn. Als je het eenmaal vindt dan weet je wat het is.. tot die tijd is het afwachten en zoeken.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De zin van het leven wolvin_26 | 204 | 09-03-2007 08:50 | |
Eten & Drinken |
De zin van het leven aan tafel Verwijderd | 5 | 22-06-2004 21:50 | |
De Kantine |
Wat is de zin van het leven?? D-But | 103 | 13-02-2004 19:06 | |
De Kantine |
Laten we eens uitgebreid praten over de zin van het leven... kHebTrekInWatLekkers | 47 | 07-11-2002 18:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zin van het leven? chatfreak2002 | 6 | 18-08-2002 21:41 | |
ARTistiek |
de zin van het leven (versie 1) stroopwafel | 5 | 22-01-2002 19:36 |