Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() man je moet niet ouwehoeren slayer is iets heel anders dan Landser of Screwdriver oid.. ze hebben 'n fascinatie en gebruiken het om ieviel over te komen enzo maar nazi's neen meneer. De metal liefhebbers moeten mij corrigeren als ik ernaast zit |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ben te lui om dat in de toetsenbord-opties op te zoeken ![]() [/edit] waarom quote iedereen mij als ik lompe spelvouten maak ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 23:17. |
![]() |
||
Citaat:
als je echt fan van die band was geweest zou je wel weten dat de gitaristen ( Jeff hanneman en kerry 'dikke gitarist' king) geinteresseert zijn in WOII en medailles e.d uit die tijd sparen. en helemaal geen nazi's zijn. hij kan ook heel wat anders met z'n hand gedaan hebben. bijvoorbeeld zwaaien naar z'n moeder of z'n pink en wijsvinger uitsteken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je dan toch zo nodig een tatoeage wilt laten zetten, neem dan eentje die zo neutraal mogelijk is en waar je ook over vijftien jaar nog wel iets voor zou kunnen zeggen. Dus niet zoiets van 'ik hou van procoveren' (ZM) want als je over vijftien jaar een suffe kantoorbaan hebt en een ingekakte huisvader bent dan staat die tattoo alleen maar zielig.
|
![]() |
|
provoceren.. tja.. de hoofdreden is dat Slayer gewoon heerscht en dat altijd zal blijven doen.. en tja.. kantoorbaan zal ik nooit krijgen en huis"vader" zal ik al helemaal nooit worden
![]() Edithoer: hm.. maar dan staat natuurlijk elke tattoo zielig
Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 23:56. |
![]() |
||
Citaat:
Ach, dat kan maar ik denk dat ik dat dan wel herkent had in die tijd. Het publiek reageerde erop alsof het een nazi groet was..
||
Citaat:
ik kan je bijna 100% verzekeren dat er geen nazi's in slayer zitten, de zanger/bassist is immers ook half chileens.Dus als kerry king een nazi was had ie dat vast niet goedgevonden, tenzij het de nazi hypocrite from hell is.
|
Slayer is kickass.
Zelf heb ik mijn linkerarm vanaf m'n pols totaan m'n elleboog getattoeerd, maar ik heb niet zo'n zin 't allemaal te gaan verantwoorden. Ik ga pitten, what the fuck doe ik hier?
|
![]() |
wat een gelul zeg allemaal
als die mensen dat willen...laaaaaaaat ze lekker, het is toch niet jouw lichaam? om eerlijk te zijn vind ik heeeeeeeeeeel erg veel tattoo's te lelijk voor woorden. just a matter of taste peoples! ik heb 2 tatto's nu 1 boven mn tushi, een v vormige tribal, en op mijn enkel 1 met kleur die ik samen met mn moeder heb laten zetten. zij zeurde al jaren over dat ze een tatto wilde dus heb k dr 1 voor de verjaardag gegeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je bent btw wel gelovig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() "gaat t wel?" zwetend: "nee, niet echt" "ga maar ff liggen anderd" Offtopic: Mocht niet meer omdat sommige mensen (zoals Uncle Sam) t irritant vonden... Tja...
||
Citaat:
Piercer: heb je gedronken? epd: nee p: geblowd dan? epd: nee, ook nie p: andere drugs? epd: nope *andere piercer komt erbij* p2: hmz, het bloedt best wel erg... en je hebt niks gebruikt? epd: neheee koel he? (ik dacht dat ik wel tegen bloed kon)
||
Citaat:
![]() Ok.. ik denk echt niet meer dat mijn tattoo er ooit komt nu.. Laatst twee vriendinnen ook 1 laten zetten (1 ervan had ik ontworpen ![]() Toen ik zei dat ik dus maar geen Tat neem toen viel het opeens mee en was het het allemaal waard. De pijn was minder erg dan ze hadden verwacht ensow.. kweenie hoor..
||
Citaat:
ik viel gewoon zomaar bijna flauw das alles
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kon wel gewoon blijven zitten (denk dat ik liever was gaan liggen trouwens) maar die zinder-pijn op m'n ruggengraat duwde me erg naar voren. Heb wel even een uurtje of twee met m'n tanden op elkaar gezeten... Tearsong was erbij, als die hier nog rondhangt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Symbolishe tattoo Cyber2335 | 10 | 15-03-2015 12:40 | |
Muziek |
03/09 Eindhoven Rockcity Tattoo festival Bartvanoeffelen | 11 | 25-08-2006 00:08 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Tattoo zetten SilverBlue | 25 | 02-12-2005 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
tattoo tongpiercingkje | 15 | 21-04-2003 19:54 | |
ARTistiek |
tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! tattoo!!! Opiate | 5 | 19-01-2002 18:49 |