Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 18:30
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik hou me echt niet veel bezig met mijn figuur. Dat is ook iets waar ik nauwelijks andere mensen op aankijk. Zolang alles in proportie is (duidelijke borsten,smalle taille en duidelijke heupen/kont), en ik geen tientonner ben, ben ik blij.
Ik eet heel gezond, maar wel veel. En ik ben echt niet van plan om minder te gaan eten en me rotslecht te voelen.

Ik ga ervan uit dat iedereen een soort persoonlijk ideaal gewicht heeft, en ik denk dat dit (met dan nog ongeveer 3 kilo eraf) m'n ideale gewicht is, gewoon omdat ik er me goed bij voel. Ik hoef niet superslank te zijn, wie weet past het wel niet bij mij...

In de tijd dat je je zorgen zit te maken om je gewicht en dieetjes aan het uitstippelen bent, kan je beter wat leukere dingen doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 18:34
Indo4ever
Indo4ever is offline
Citaat:
Esmée schreef op 09-04-2003 @ 19:25:
Nou als ik de studentenhockeyteams hier als voorbeeld neem is het niks anders dan op zondagochtend een beetje brak over het veld sloffen en daarna vol enthousiasme de derde helft in dus volgens mij is het nog vrij nutteloos
Je ziet het echt niet meer zitten he?

Op zich preferen de meeste studenten de ietswat stevige kont boven de strakke perfecte breezah reet , maar er zijn grenzen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:40
Verwijderd
Shit is er nu ook al 'n breezah reet?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 09-04-2003 @ 18:07:
Is er nog iemand die wél tevreden is?
*steekt hand op*

Het feit dat ik wel wat aanmerkingen op m'n figuur heb wil niet zeggen dat ik er over het algemeen genomen ontevreden over ben
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:57
the tourist
the tourist is offline
Ik ben op zich wel tevreden met mijn lichaam. Ik heb wel een beetje een papbuik, maar ik heb geen zin om buikspieroefeningen te gaan doen

Soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen die dunner zijn. Ik ben niet te dik, maar het kan slanker. Maar ik zit er niet echt mee ofzo (meestal).
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 18:57
Firefly
Firefly is offline
Ben jij tevreden met je figuur?
-mwa. Soms wel, soms niet, ligt een beetje aan mijn bui. Over het algemeen wel aardig.

Wat vind je het mooiste?
-mijn voeten

Wat zou je anders willen hebben?
-mijn benen. Walgelijk. en een iets dunnere buik

Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst?
-hmm. Ik heb eigenlijk niet zo'n last van jaloezie. Ik vergelijk dan altijd de hele persoon met mij en dan is er altijd wel ìets wat ik leuker aan mezelf kan vinden.

Wat vind je bij een ander mooi, wat niet?
-mooi: mooie slanke taille en slanke benen maar niet te dun
niet mooi: te grote borsten, dunne spillebeentjes, of als er iets 'niet klopt' bijvoorbeeld een enorme reet bij een dun lijfje ofzo

Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken?
-Probeer wel op mijn voeding te letten; vanaf carnaval niet meer gesnoept, maar dat haalt niets uit voor afvallen.. Ik eet best gezond, maar wel veel. Zit op atletiek en binnenkort op body combat.
Oud 09-04-2003, 19:09
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-04-2003 @ 19:40:
Shit is er nu ook al 'n breezah reet?
Waar gaat het heen met deze wereld
Oud 09-04-2003, 19:18
Miss Helena
Miss Helena is offline
Op zich is t nog best te doen, maar op sommige dagen vind ik mn figuur echt vreselijk... Ach ja, probeer zo gezond mogelijk te eten (lukt vaak niet ) en nog iets aan sport te doen...

Het mooiste? Mn lange benen
Verandering? Mn billen... wil r iets af hebben

Weet niet hoe mensen tegen me aankijken. Van vriendinnen krijg k te horen dat ik er behoorlijk goed uitzie, maar ja, ben t er niet echt mee eens... Ach ja, dat gezeur over ons figuur elke keer...
Oud 09-04-2003, 19:28
Morphia
Morphia is offline
Ik word er naar van als ik eraan denk. Maar goed. Als ik naar mezelf kijk als normaal mens, dan zal het wel goed zijn. Maar als ik naar mezelf kijk als danseres of als.. Tja, ik weet niet. Dan is het toch nooit goed genoeg. Dus kijk ik maar zo weinig mogelijk naar mezelf.
Oud 09-04-2003, 20:40
Verwijderd
Wat is body combat firefly?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:42
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-04-2003 @ 21:40:
Wat is body combat firefly?
pasjijmaarop op de volgende meet.

Een soort tae-bo. Maar dan energieker. En leuker.
Oud 09-04-2003, 20:43
Verwijderd
Hmm toll. Denk ik

Ik zal oppassen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 13:46
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik ben blij met m'n figuur,mooiste vind ik m'n buik,minst mooi weet ik niet precies,nou had ik wel graag 3 centimeter langer geweest want dan was ik 1m74 (mja muggeziften over kleine details,i know)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:12
Black Sugar
Black Sugar is offline
10 kilo minder lijkt me ideaal.
Ik vind mijn buik, billen en boven benen te dik. (lekker qliche)
Ik doe best weinig aan mijn figuur ik probeer alleen zo geond mogelijk te eten en een beetje in beweging te blijven.
Oud 11-04-2003, 21:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het enige waar ik echt niet tevreden mee ben is m'n figuur. Veel kleren durf ik niet aan omdat je dan van die smerige vetrollen ziet. Ik zou blij zijn als ik ooit 30 kilo kwijt zou raken....
Oud 12-04-2003, 07:47
Quiana
Quiana is offline
Wel redelijk..
Wat vind je het mooiste?
M'n heupen
buik
Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie?
Heb wel zoiets van; 'hm, zo wil k er ook uit zien',
maar tis niet zo dat ik diegene wel kan schieten.
Hangt van die ander af.
Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? Ver.
Oud 12-04-2003, 11:15
Verwijderd
Redelijk.

Wat vind je het mooiste?
Weet ik niet.

Ietsje dikker en wat minder pukkels (damn ik ben 19 wordt tijd dat het over gaat )

Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie?

Neu, nooit eigenlijk.

Verschilt behoorlijk.

Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken?

Niet zo ver, lui.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 11:22
Roos
Roos is offline
Nou ik ben wel tevreden met m'n figuur. De verhoudingen kloppen en ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niet aan. Ik heb wel een beetje dunne armpjes, maar ja ik weet dat ik over 30 jaar nog slank ben en heeeel veel meiden zijn dan dik en uitgezakt (muahaha)

M'n gewicht is al heel lang constant.. ben ietsje aangekomen toen ik Pfeiffer kreeg en dus niet sportte (ook maar 3 kilo ofzo) maar ja ik vind het prima zo.
Oud 12-04-2003, 12:08
655321
655321 is offline
kzou best wat grotere borsten willen.. en veddeer neh is goed zo, khoef geen supermodel te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:14
Muizzz
Muizzz is offline
mnee ik vind mezelf te dun en te smal enzo
maar ik word ook nergens dikker van, ik sport heel weinig en een bestwel veel snoep enzo
het is niet zo dat je mijn ribben kunt tellen, ik heb best een mooi figuurmaar ik heb niet echt heupen en dat vind ik heel lelijk.
ik heb geen vrouwelijk figuur end at zou ik wel willen dnek ik.
Oud 12-04-2003, 12:27
Signy
Signy is offline
- Ja, ik ben wel redelijk tevreden met m'n figuur. =)

Wat vind je het mooiste?
- Mijn buik.

- Ik ben zoo bleek.. :/

- Hangt van de persoon af hoor... En van mijn bui.

- Verschilt erg..

- Ik doe echt helemaal niks eraan. Moi = lui.
Oud 12-04-2003, 17:57
L1-2
L1-2 is offline
Ben jij tevreden met je figuur?redelijk
Wat vind je het mooiste?mijn polsen.....
Wat zou je anders willen hebben?eenstrakker buikje waar ik nu aan het werken ben
Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie?als ik zeg dat ik een paar kilo kwijt wil krijg ik zeurende reacties maar van hun kant absoluut gee jaloezie.

Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? bij mannen vooral een strakke buik (niet overdreven geblokt, maar geen hangbuik) en vooral moet het lichaam niet TE dun zijn.
Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? ik sport zelf 5 a 6 keer in de week, moet dus gezond eten en niet te veel vet binnenkrijgen. kan sowieso niet tegen vette hap omdat ik daar ziek van word....dus dat is duidelijk wel ideaal!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:59
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ik ben wel blij met m'n figuur, ik doe ook gene moeite om te lijne of af te vallen ofzo. ik zou alleen een iets platter buikje willen hebben maar ja... geen zin in al die oefeningen.
bij een jongen vinnik gespierd heel mooi, bij een meisje een strak buikje ook, maar geen blokjes
Oud 12-04-2003, 18:56
Splodge
Splodge is offline
Op zich ben ik best tevreden. Maar ik mag wel wat steviger, ik vreet me een ongeluk en ik kom gewoon niets aan. Bij mijn handen vind ik dat wel een beetje vervelend, want ik vind het niet echt nodig om de anatomie van het menselijk skelet te kunnen bestuderen door naar mij handen te kijken.

Tegenwoordig ga ik zo nu en dan naar de sportschool, dat moet weliswaar van de dokter, maar ik vind het zeker niet erg dat je daar ook wat gespierder van wordt...
Oud 12-04-2003, 19:53
maar
maar is offline
Ben wel redelijk tevreden. Ik kom ook vrijwel niet aan, zelfs niet nu ik helemaal niks meer aan bewegen doe (lopen van lokaal naar lokaal op school daargelaten ). Ik eet ook best veel, gezond en ongezond, maar al het vet dat ik krijg komt op mijn onderlichaam. Mijn buik bijvoorbeeld, blijft plat terwijl ik een rothekel aan situps e.d. heb. En voor de rest; ja natuurlijk heb ik op- en aanmerkingen, maar dat blijft toch.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:41
Ska-nne
Ska-nne is offline
Citaat:
rodina schreef op 09-04-2003 @ 16:08:
Ben jij tevreden met je figuur? Wat vind je het mooiste? Wat zou je anders willen hebben?
Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? Wat vind je bij een ander mooi, wat niet?
Ik ben niet tevreden met mijn figuur, mijn buik en benen vind ik te dik, maar ik kan echt niet lijnen, dat is echt kut (een belangrijke factor is dan ook dat ik in een snoepwinkel werk )
Oud 13-04-2003, 12:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ben niet tevreden.
maarja, verder hou ik me er niet zo mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:40
feline
feline is offline
- Ja.

Wat vind je het mooiste?
- Mijn verhoudingen.

- Ik zou mooiere handen willen hebben, maar dat valt denk ik niet onder de categorie 'figuur'. Iets minder sliertarmpjes zou ook leuk zijn.

- Als iemand anders een mooi figuur heeft, kijk ik met bewondering. Maar echt jaloers ben ik niet.

- Een uitstekend kontje (bij vrouwen vooral) en een mooie houding.

- Ik doe niks voor mijn figuur. Ik dans wel veel, ik denk dat dat wel meehelpt, maar ik doe dat niet voor 'de lijn'. Ik heb weleens buikspieroefeningen gedaan, maar dat hield ik maar een week vol.
Oud 13-04-2003, 16:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
niet tevreden
te veel buik en zijheupvet
wat ik daar aan doe, euhm, ik ben lui... ik fiets iedere dag 1,5 uur en verder probeer ik zo min mogelijk te snoepen enzo.

maar het helpt niet
Oud 13-04-2003, 16:58
SpiritX
SpiritX is offline
Ik ben wel tevreden met mijn figuur. Een beetje dikker zou wel mogen, maar ik geloof dat dat wel goed komt als ik ga studeren ...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:14
Verwijderd
Ben prima tevreden met me figuur. Amper vet en ik kan eten wat ik maar wil zonder aan te komen (had laatst een vreetkick van ongeveer 1,5 kilo chips en was geen cintimeter dikker)

best chill dus
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:16
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik vind t wel best zo.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:40
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
het is wel ok zo.. misschien nog ietsjes gespierder zou geen kwaad kunnen, maar verder niet te dik of te dun ofzo
Oud 15-04-2003, 16:47
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik vind mijn figuur lelijk....te brede heupen, buikje, te grote borsten, te dikke kont....

maar ben wel blij dat ik wel een figuur heb...dat ik niet helemaal recht en plat ben...tis wel vrouwelijk en als ik de goede maat kleding heb zit t wel altijd goed, dus heb wel goede verhoudingen iig....das tenminste nog iets he...

maar ik kan soms wel bijna huilen omdat ik altijd zo moet oppassen....ik ben zoooooooo gek op snoep en fastkfood... en kan wel een beetje TE ver doorslaan met afvallen vaak....

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:56
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 15-04-2003 @ 17:47:
te grote borsten
dan moet het wel heel erg zijn
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:57
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
nouja IK vind ze te groot...

zo erg is t niet dat t gelijk opvalt ofzo, maar had veel liever stuk kleiner gehad...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:14
on the moon
on the moon is offline
mwoah, ben wel redelijk tevreden hoor
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:29
aznrijstkorrel
aznrijstkorrel is offline
.

eej NARE MAN is dat nou Femke Halsema als alvatar ??
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:42
Verwijderd
Ik ben tevreden met m'n figuur, smal in de taille/breed in de schouders.
Ik weet eigenlijk ook niet echt iets te verzinnen wat ik anders zou willen zien, maarja truth be told ik train er wel behoorlijk voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten