Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben op zich wel tevreden met mijn lichaam. Ik heb wel een beetje een papbuik, maar ik heb geen zin om buikspieroefeningen te gaan doen
![]() Soms ben ik wel een beetje jaloers op mensen die dunner zijn. Ik ben niet te dik, maar het kan slanker. Maar ik zit er niet echt mee ofzo (meestal). |
![]() |
|
Ben jij tevreden met je figuur?
-mwa. Soms wel, soms niet, ligt een beetje aan mijn bui. Over het algemeen wel aardig. Wat vind je het mooiste? -mijn voeten Wat zou je anders willen hebben? -mijn benen. Walgelijk. en een iets dunnere buik Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? -hmm. Ik heb eigenlijk niet zo'n last van jaloezie. Ik vergelijk dan altijd de hele persoon met mij en dan is er altijd wel ìets wat ik leuker aan mezelf kan vinden. Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? -mooi: mooie slanke taille en slanke benen maar niet te dun niet mooi: te grote borsten, dunne spillebeentjes, of als er iets 'niet klopt' bijvoorbeeld een enorme reet bij een dun lijfje ofzo Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? -Probeer wel op mijn voeding te letten; vanaf carnaval niet meer gesnoept, maar dat haalt niets uit voor afvallen.. Ik eet best gezond, maar wel veel. Zit op atletiek en binnenkort op body combat.
|
Op zich is t nog best te doen, maar op sommige dagen vind ik mn figuur echt vreselijk... Ach ja, probeer zo gezond mogelijk te eten (lukt vaak niet
![]() Het mooiste? Mn lange benen ![]() Verandering? Mn billen... wil r iets af hebben ![]() Weet niet hoe mensen tegen me aankijken. Van vriendinnen krijg k te horen dat ik er behoorlijk goed uitzie, maar ja, ben t er niet echt mee eens... Ach ja, dat gezeur over ons figuur elke keer... ![]()
|
Ik word er naar van als ik eraan denk. Maar goed. Als ik naar mezelf kijk als normaal mens, dan zal het wel goed zijn. Maar als ik naar mezelf kijk als danseres of als.. Tja, ik weet niet. Dan is het toch nooit goed genoeg. Dus kijk ik maar zo weinig mogelijk naar mezelf.
|
Wel redelijk.. Wat vind je het mooiste? M'n heupen Wat zou je anders willen hebben? buik Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Heb wel zoiets van; 'hm, zo wil k er ook uit zien', maar tis niet zo dat ik diegene wel kan schieten. Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? Hangt van die ander af. Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? Ver.
|
Verwijderd
|
Redelijk. Wat vind je het mooiste? Weet ik niet. Wat zou je anders willen hebben? Ietsje dikker en wat minder pukkels (damn ik ben 19 wordt tijd dat het over gaat ![]() Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Neu, nooit eigenlijk. Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? Verschilt behoorlijk. Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? Niet zo ver, lui. |
![]() |
|
Nou ik ben wel tevreden met m'n figuur. De verhoudingen kloppen en ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niet aan. Ik heb wel een beetje dunne armpjes, maar ja ik weet dat ik over 30 jaar nog slank ben en heeeel veel meiden zijn dan dik en uitgezakt (muahaha)
![]() M'n gewicht is al heel lang constant.. ben ietsje aangekomen toen ik Pfeiffer kreeg en dus niet sportte (ook maar 3 kilo ofzo) maar ja ik vind het prima zo.
|
mnee ik vind mezelf te dun en te smal enzo
maar ik word ook nergens dikker van, ik sport heel weinig en een bestwel veel snoep enzo het is niet zo dat je mijn ribben kunt tellen, ik heb best een mooi figuurmaar ik heb niet echt heupen en dat vind ik heel lelijk. ik heb geen vrouwelijk figuur end at zou ik wel willen dnek ik.
|
- Ja, ik ben wel redelijk tevreden met m'n figuur. =) Wat vind je het mooiste? - Mijn buik. Wat zou je anders willen hebben? - Ik ben zoo bleek.. :/ Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? - Hangt van de persoon af hoor... En van mijn bui. Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? - Verschilt erg.. Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? - Ik doe echt helemaal niks eraan. ![]()
|
![]() |
Ben jij tevreden met je figuur?redelijk
Wat vind je het mooiste?mijn polsen..... Wat zou je anders willen hebben?eenstrakker buikje waar ik nu aan het werken ben Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie?als ik zeg dat ik een paar kilo kwijt wil krijg ik zeurende reacties maar van hun kant absoluut gee jaloezie. Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? bij mannen vooral een strakke buik (niet overdreven geblokt, maar geen hangbuik) en vooral moet het lichaam niet TE dun zijn. Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? ik sport zelf 5 a 6 keer in de week, moet dus gezond eten en niet te veel vet binnenkrijgen. kan sowieso niet tegen vette hap omdat ik daar ziek van word....dus dat is duidelijk wel ideaal! |
![]() |
|
ik ben wel blij met m'n figuur, ik doe ook gene moeite om te lijne of af te vallen ofzo. ik zou alleen een iets platter buikje willen hebben maar ja... geen zin in al die oefeningen.
bij een jongen vinnik gespierd heel mooi, bij een meisje een strak buikje ook, maar geen blokjes ![]()
|
Op zich ben ik best tevreden. Maar ik mag wel wat steviger, ik vreet me een ongeluk en ik kom gewoon niets aan. Bij mijn handen vind ik dat wel een beetje vervelend, want ik vind het niet echt nodig om de anatomie van het menselijk skelet te kunnen bestuderen door naar mij handen te kijken.
Tegenwoordig ga ik zo nu en dan naar de sportschool, dat moet weliswaar van de dokter, maar ik vind het zeker niet erg dat je daar ook wat gespierder van wordt...
|
Ben wel redelijk tevreden. Ik kom ook vrijwel niet aan, zelfs niet nu ik helemaal niks meer aan bewegen doe (lopen van lokaal naar lokaal op school daargelaten
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
- Ja. Wat vind je het mooiste? - Mijn verhoudingen. Wat zou je anders willen hebben? - Ik zou mooiere handen willen hebben, maar dat valt denk ik niet onder de categorie 'figuur'. Iets minder sliertarmpjes zou ook leuk zijn. Hoe kijk jij tegen andere mensen aan, een en al jaloezie? Of afgunst? - Als iemand anders een mooi figuur heeft, kijk ik met bewondering. Maar echt jaloers ben ik niet. Wat vind je bij een ander mooi, wat niet? - Een uitstekend kontje (bij vrouwen vooral) en een mooie houding. Hoe ver ga jij met afvallen, sporten etc, allemaal voor dat ene mooie figuurtje, of pak je een bak ijs en ga je lekker gtst kijken? - Ik doe niks voor mijn figuur. Ik dans wel veel, ik denk dat dat wel meehelpt, maar ik doe dat niet voor 'de lijn'. Ik heb weleens buikspieroefeningen gedaan, maar dat hield ik maar een week vol.
|
ik vind mijn figuur lelijk....te brede heupen, buikje, te grote borsten, te dikke kont....
maar ben wel blij dat ik wel een figuur heb...dat ik niet helemaal recht en plat ben...tis wel vrouwelijk ![]() maar ik kan soms wel bijna huilen omdat ik altijd zo moet oppassen....ik ben zoooooooo gek op snoep en fastkfood... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 16:49. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Holle rug, raar figuur? D: DaichiDechu | 17 | 27-05-2012 19:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Bereken het figuur joos23 | 10 | 13-05-2011 16:28 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
figuren met dezelfde oppervlakte Playerboy_1986 | 6 | 31-01-2004 09:01 | |